De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: naam kinderserie

  1. #1

    Standaard naam kinderserie

    hallo,
    ik ben op zoek naar een austalische of nieuwzeelandse kinderserie.
    iets met valley?? kinderen zongen de openingsmelodie.
    wie weet welke serie ik bedoel.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alet69 Bekijk bericht
    hallo,
    ik ben op zoek naar een austalische of nieuwzeelandse kinderserie.
    iets met valley?? kinderen zongen de openingsmelodie.
    wie weet welke serie ik bedoel.
    Secret Valley bedoel je denk ik.
    http://www.youtube.com/watch?v=tecqb9pb0ss

  3. #3

    Standaard

    In die tijd had je ook een australische serie over een geheim eiland waar mensen nog in de oude tijd leefden. Ik herinner me nog dat de slechterikken daar met monikkenkappen op liepen.
    Enig idee welke dit was?

  4. #4

    Standaard

    Is mijn eerdere reactie voor Alet69 nou weggehaald? Ik verwees naar de mogelijkheid om zelf op google te zoeken met een aantal steekwoorden en verbaasde mij dat hij/zij dat niet zelf gedaan had. Lijkt mij aardig on-topic en erg handig voor de toekomst. Die censuur hier wordt steeds gekker .....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is mijn eerdere reactie voor Alet69 nou weggehaald? Ik verwees naar de mogelijkheid om zelf op google te zoeken met een aantal steekwoorden en verbaasde mij dat hij/zij dat niet zelf gedaan had. Lijkt mij aardig on-topic en erg handig voor de toekomst. Die censuur hier wordt steeds gekker .....
    Kan hatelijk overkomen. Tenminste: hangt er vanaf hoe je het verwoord. Maar ik weet wat je bedoelt: mijn antwoord had ik ook binnen de minuut via google.

    Ik snap je opmerking ook: tegenwoordig lijkt het er wel op dat men gewoon geen zin heeft om zelf te zoeken. Ik heb dat met name bij de zoveelste vraag van: welke tv moet ik kopen, hoe sluit ik dit en dit aan, etc.

    Maar OT: zou het nu idd Secret Valley zijn. Ik bedoel: vragen is 1, maar dan is het ook wel leuk om te weten of het nu goed is of niet...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    In die tijd had je ook een australische serie over een geheim eiland waar mensen nog in de oude tijd leefden. Ik herinner me nog dat de slechterikken daar met monikkenkappen op liepen.
    Enig idee welke dit was?
    Heb je nog meer gegevens? "In die tijd" is een rekbaar begrip. Noem es een jaartal ofzo. Of een paar andere details.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    In die tijd had je ook een australische serie over een geheim eiland waar mensen nog in de oude tijd leefden. Ik herinner me nog dat de slechterikken daar met monikkenkappen op liepen.
    Enig idee welke dit was?
    Heb es effe gegoogled. Ik vond het wel een uitdaging nl. om met zo min mogelijk gegevens toch met iets te komen wat misschien wel hout snijdt.
    Zou het dit kunnen zijn: The Ghost of Monk's Island? Ik weet er zelf absoluut niets van maar dat is een verfilming van een kinderboek dus het zou het kunnen zijn. Kijk maar eens op imdb. Het is geen serie maar een film uit 1967

  8. #8

    Standaard

    Nee , die is het niet. De serie is echt van eind jaren 70.
    Volgens mij zat er in de intro een driemaster en ging het dus over een secret island of verborgen eiland.
    Iedere week keken we weer of de "bezoekers" uit de handen van de monnikenkappen konden blijven.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •