Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 93 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Even voor de duidelijkheid. In deze thread dus de beste film (dus moet in 2002 in de bios zijn uitgekomen) en in die andere de beste DVD.

    Simpel lijkt me toch?
    Ik deed het ook weer een beetje anders.
    Welke redelijk nieuwe film (of het nu op Dvd of in de bioscoop is) die je in 2002 hebt gezien vind je de beste.

    Vandaar dat dit mijn lijstje was:

    Spiderman (Bioscoop)
    Harry potter (koop dvd)
    Spy Game (Huur dvd)

  2. #27

    Standaard

    Beste films tot nu toe:

    Attack of the Clones
    Spider Man
    Mullholland Drive
    Femme Fatale

    en waarschijnlijk komen daar bij;
    Signs
    Minorty Report
    LOTR- Two Towers
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Mijn absolute nummer 1 is Lord of the rings - the fellowship of the ring. Ik probeer hem iedere week minstens 1x te kijken. heb hem sinds aanschaf 6x gekeken ofzo.

  4. #29

    Standaard

    Beste film dit jaar tot nu toe: Mullholland Drive
    Beste DVD dit jaar tot nu toe, zoals ik in die andere thread al had opgegeven: Moulin Rouge

    Ik vind het trouwens een erg zwak film jaar, dit jaar. Heb nog maar weinig gezien waar ik echt van onder de indruk was.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb net 'Vanilla Sky' gezien .... en ik moet zeggen .... dat is een film die erg veel indruk achtergelaten heeft .... die neemt de plaats in van de twee antwoorden die ik gisteren gegeven heb .... ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven over wat ik net gezien heb .... het antwoord is toch een van de beste films die ik ooit in mijn leven gezien heb .... hij zit in het rijtje 6th Sense, A.I. en Finding Forrester voor mij .... en voor mij persoonlijk zijn dat echt 's werelds grootste 3 meesterwerken.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  6. #31

    Standaard

    Hey Glenn Smits jij ook al zo,n grote fan van LOTR ik heb hem inmiddels ook al 6 keer gezien, en hij gaat me nog steeds niet vervelen , wat een top film is dat zeg, ik wacht echt met smart op de Two Towers.

    Mazzelz
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  7. #32

    Standaard

    Bij dezen voeg ik Donnie Darko toe aan mijn lijstje met beste films van dit jaar. Samen met Mulholland Drive een van de weinige films die me echt hebben verrast dit jaar. Echt een aanrader.

  8. #33

    Standaard

    Helemaal gelijk Richard!
    Donnie Darko is tot op dit moment dé film van 2002 voor mij!
    Alleen nog wachten tot 18 december...The Two Towers!!!

  9. #34

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nog geen toppers gezien dit jaar. Alleen LOTR op nieuwjaarsdag, maar die tel ik als 2001-film.

    M'n hoop is gevestigd op Minority Report, Insomnia, Road to Perdition en LOTR - TheTwoTowers

  10. #35

    Standaard

    nog nt zoveel goede films gezien in de bios dit jaar, mede door mijn dvd verlsaving en het weinig aantrekkelijke aanbod

    gezien en goed bevonden

    - Ichi the Killer (festival fantastische film van brussel)
    - Versus (festival fantastische film van brussel)
    - black hawk down
    - one hour photo
    - 8 femmes
    kan nt onmiddellijk op de rest komen

    de beste films die ik dit jaar zag waren meestal Koreaanse films uit op dvd

    (Friend, JSA, my wife is a gangster...)

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    M'n hoop is gevestigd op LOTR - TheTwoTowers
    Dat gaat helemaal goed komen is zo mijn voorspelling, Luther
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Black Hawk Down en Training Day hebben een geweldige indruk bij me achtergelaten.

  13. #38

    Standaard

    Mijn favoriete (bioscoop)films van dit jaar zijn :

    Lilo & Stitch
    Signs
    The Others

    Films waar ik erg naar uitkijk zijn :
    Minority Report
    Spirited Away (ik hoop dat ie dit jaar ook hier nog in de bios komt)

    Hans

  14. #39
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Beste Film :
    1. Star Wars Episode II : Attack of the Clones
    2. James Bond 20 : Die Another Day
    3. Star Trek Nemesis
    4. Lord Of The Rings : The Two Towers

    En op de laatste 3 wacht ik al het hele jaar

    Beste DVD :
    1. Star Wars Episode II : Attack of the Clones
    2. Vidocq
    3. Lord of the Rings : Fellowship of the Ring ( eender welke versie)
    4. Star Trek Serie The Next Generation

    Nr. 4 die heb ik nog allemaal voor het einde van het jaar (7 boxen )

  15. #40

    Standaard

    Ja ik wacht ook met smart op James Bond Die onther day (ben wel beetje bond fan). Maar die komt volgens mij pas begin 2003 in de bios ipv de geplande kerstrelease. Dit om meer omzet te maken omdat uiteraard LOTR TTT uitkomt en dat scheelt omzet (best slim bekeken want het is een feit).

    Verder ga ik niet vaak naar de bios omdat ik ze liever thuis op dvd bekijk.

    De dvd release waar ik dus nog op zit te wachten is LOTR 4 disc (nee nog niet gezien. wacht speciaal op deze) en zal dus ook bij de top horen van dit jaar voor mij. Weet trouwens niet of het alleen om nieuwe films gaat of ook om films die dit jaar pas op dvd uitkomen. Zo ja dan is mijn favoriet de BOB 6 disc dvd. Dit wordt echt mijn juweeltje dit jaar for sure. Daar komt geen spelt tussen .

  16. #41
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Ja ik wacht ook met smart op James Bond Die onther day (ben wel beetje bond fan). Maar die komt volgens mij pas begin 2003 in de bios ipv de geplande kerstrelease. Dit om meer omzet te maken omdat uiteraard LOTR TTT uitkomt en dat scheelt omzet (best slim bekeken want het is een feit).
    Kerstrelease ? Sinds wanneer valt kerstmis in de maand november ?

  17. #42

    Standaard

    JUP Die Another Day wordt in NL pas in jan. 2003 uitgebracht, daarintegen eerder in Duitsland/België

    mijn topper van het jaar zal hopelijk Red Dragon worden... voor de rest bracht het jaar 2002 weinig nieuws, de meeste films die in het bovenstaande lijstje genoemd worden zijn of nog niet uit of uit 2001.

  18. #43
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    JUP Die Another Day wordt in NL pas in jan. 2003 uitgebracht, daarintegen eerder in Duitsland/België

    mijn topper van het jaar zal hopelijk Red Dragon worden... voor de rest bracht het jaar 2002 weinig nieuws, de meeste films die in het bovenstaande lijstje genoemd worden zijn of nog niet uit of uit 2001.
    Jippie de Belgen krijgen voorrang, alhoewel ik niet gebrijp waarom de film is toch exact hetzelfde in Vlaanderen als in Nederland, of niet ?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    Mijn favoriete (bioscoop)films van dit jaar zijn :

    <KNIP>

    Spirited Away (ik hoop dat ie dit jaar ook hier nog in de bios komt)
    Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja: Hayao Miyazaki's eerste nieuwe na de geweldige Princess Mononoke. Die laatste stond op mijn lijstje van 'beste van vorig jaar' (ok, hij is al ouder..) en als Spirited away net zo goed is dan moet deze heel bijzonder zijn.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Beste Film :
    2. James Bond 20 : Die Another Day
    3. Star Trek Nemesis
    4. Lord Of The Rings : The Two Towers
    Ik begrijp niet hoe je over zoiets al een oordeel kan vellen vooraleer je de films gezien hebt. Allicht zullen die uiteindelijk wel hoog in je top-zoveel staan, maar heb jij nog nooit een film gezien waar je achteraf meer/minder van had verwacht?

    Maar het jaar loopt nog tot 18 december
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    nog nt zoveel goede films gezien in de bios dit jaar, mede door mijn dvd verlsaving en het weinig aantrekkelijke aanbod

    - one hour photo

    de beste films die ik dit jaar zag waren meestal Koreaanse films uit op dvd

    (Friend, JSA, my wife is a gangster...)

    Waar draait ONE HOUR PHOTO ?? Ik wist niet eens dat deze al draaide in nederland ?? Heb er goede dingen over gehoord , wat vond je ervan ?

    Mijn Toplijstje :

    Frailty ( geweldige story line en acteurs )
    Signs
    Donny Darko
    road to perdition
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Bij dezen voeg ik Donnie Darko toe aan mijn lijstje met beste films van dit jaar. Samen met Mulholland Drive een van de weinige films die me echt hebben verrast dit jaar. Echt een aanrader.
    Ook ik ben het helemaal met je eens, Richard.
    Voeg hier ook nog Amélie aan toe........of was deze alweer van het vorige jaar ?

    En er komt nog zoveel moois de komende maanden......
    "Time for power draw near."

  23. #48

    Standaard

    Mijn top3'tjes:

    Bioscoop:
    1. Minority Report
    2. About a Boy
    3. Star Wars EPII

    DVD:
    1. BTTF Trilogie
    2. Requiem for a Dream
    3. LOTR

  24. #49
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters


    Ik begrijp niet hoe je over zoiets al een oordeel kan vellen vooraleer je de films gezien hebt. Allicht zullen die uiteindelijk wel hoog in je top-zoveel staan, maar heb jij nog nooit een film gezien waar je achteraf meer/minder van had verwacht?

    Maar het jaar loopt nog tot 18 december
    Het feit is gewoon dat ik een vreselijke grote Bond fan ban en dat ik dit jaar ook nog niet echt veel titels heb zien verschijnen die in mijn smaak vallen dus tegenvallen kan hij zeker niet doen, evenals Lord of the Rings dat kan volgens mij, idem dito voor ST Nemesis, tzijn de enige films die ik dit jaar de moeite zal vinden om te bekijken, onderling kan de rangschikking nog wisselen maar het zal sowieso rond deze films draaien hoor

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    maar het zal sowieso rond deze films draaien hoor
    Wie weet hoe goed vind je op het einde van dit jaar The Adventures Of Pluto Nash wel...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •