Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 93 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bioscoop : Attack of the Clones
    Koop DVD : BTTF Trilogie

  2. #52

    Standaard

    Nu ik Minority Report gezien heb: de TOPPER van dit jaar...
    DVD: PEARL HARBOR 4 DISC EDITION
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  3. #53

    Standaard

    ik ga vrijdag naar minorety report mijn verwachtingen zijn hoog
    en denk eigenlijk dat dit mijn bioscooptopper word omdat ik van dit genre hou!
    mijn dvd toppers zijn :lotr,behind enemy lines,jeepers creepers.
    etc
    floris franken

  4. #54

    Standaard

    Ik vind ook Minority Report een absolute topper Ik ben benieuwd of Road to Perdition, Insomnia etc dat kunnen overtreffen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  5. #55

    Standaard

    Bios: Minority Report, Star Wars II
    DVD: LOTR 4-disc

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon


    Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja: Hayao Miyazaki's eerste nieuwe na de geweldige Princess Mononoke. Die laatste stond op mijn lijstje van 'beste van vorig jaar' (ok, hij is al ouder..) en als Spirited away net zo goed is dan moet deze heel bijzonder zijn.
    Princess Mononoke had ik ook pas vorig jaar gezien en was meteen verkocht ! Als je de recensies in de VS moet geloven is Spirited Away gewoon wéér een meesterwerkje ...

    Hans

  7. #57

    Standaard

    Ik ga voor Minority Report als beste van 2002

  8. #58

    Standaard

    Beste films die ik dit jaar heb gezien en/of waarvan ik op de dvd-release wacht:

    1. Donnie Darko
    2. Mulholland Drive
    3. Vanilla Sky
    It's impossible for words to describe what is necessary to those who do not know what horror means. Horror. Horror has a face... and you must make a friend of horror. Horror and moral terror are your friends. If they are not then they are enemies to be feared. They are truly enemies.

  9. #59

    Standaard

    Resident Evil.....

  10. #60

  11. #61

    Standaard beste film

    Amores Perros was de beste film van het vorige jaar. De gruwel en de liefde, wat een thema. Wat dat betreft zou ik From Hell dit jaar moeten verkiezen, maar toch heeft "The Others" voor mij nog een streepje voor, vele malen sfeervoller gemaakt en daarom onvergelijkbaar met de Sixth Sense

  12. #62

    Standaard

    The Pianist (Roman Polanski). Het intrieste, op feiten gebaseerde verhaal van Wladyskaw Szpilman. De man die eind de jaren '30 een van de grootste pianisten van Polen was, en misschien wel van de hele wereld.
    Maar om als poolse jood uit de klauwen van de nazi’s en zo aan het een of ander vernietigingskamp te ontsnappen, vlucht hij de stad door, van huis naar huis, appartement naar appartement, om tenslotte in het beruchte getto van Warschau te belanden.
    Kortom, de tragische, eenzame strijd van een man om aan de hel te ontsnappen en te overleven.
    Konventioneel (hier geen bravoure stukjes, niet iemand die wil bewijzen wat een gigantisch regisseur hij is) maar sec en to the point verfilmd, is dit toch een uitermate aangrijpende prent van iemand (Roman Polanski) die de gruwelen van WO II aan de lijve heeft ondervonden.
    Vandaar dat de film (meer dan Schindler’s List) zo autenthiek en beangstigend aanvoelt.

  13. #63

    Standaard

    Signs is inderdaad wel errug gaaf, maar der komt ook een nieuwe film uit van Tom Hanks, die zich afspeelt in de Amerikaanse gangster tijd, hebben jullie enig idee hoe deze film heet en wanneer hij in Nederland op het witte doek te zien is???
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  14. #64

    Standaard

    De film met Tom Hanks is Road to Perdition, ik weet niet wanneer deze in de bios komt.

    Ik moet zeggen dat Road to Perdition een van de beste film is die ik het afgelopen jaar heb gezien, maar waar ik het meeste van onder de indruk was, was Halbe Con Ella.

    Films die toch even genoemd moeten worden zijn Signs en Donnie Darco. Ook deze films vond ik erg goed.

    Beste film die ik op DVD heb gezien dit jaar is Mulholland Dr, Amelie en Donnie Darco (heb deze in Canada op DVD gehuurt en na de vakantie in Nederland in de bios gezien).

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remy Mark
    maar waar ik het meeste van onder de indruk was, was Halbe Con Ella.
    Hable con ella van Pedro Almodóvar is inderdaad ook een van de mooiste juweeltjes in de cinema etalage van 2002. Na een aantal absurde, komische prenten als Woman on the Verge, High Heels, Atame, enz., ditkeer zonder dat wonderlijk spaans gevoel voor humor van hem, maar wellicht juist daardoor zo aangrijpend en gevoelig.
    Talk to Her, zo heet deze film in het Engels en valt in het kort nog het beste te omschrijven als een film over eenzaam zijn, verlies lijden en de moeilijkheden van mannen & vrouwen om met elkaar emotioneel te converseren, terwijl het eveneens en tegelijkertijd een ode is aan de vrijheid en kunst, met als bonus het in tedere, zachte en licht gloeiende kleuren badende camerawerk van Javier Aguirresarobe.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Hable con ella van Pedro Almodóvar is inderdaad ook een van de mooiste juweeltjes in de cinema etalage van 2002. Na een aantal absurde, komische prenten als Woman on the Verge, High Heels, Atame, enz., ditkeer zonder dat wonderlijk spaans gevoel voor humor van hem, maar wellicht juist daardoor zo aangrijpend en gevoelig.
    Talk to Her, zo heet deze film in het Engels en valt in het kort nog het beste te omschrijven als een film over eenzaam zijn, verlies lijden en de moeilijkheden van mannen & vrouwen om met elkaar emotioneel te converseren, terwijl het eveneens en tegelijkertijd een ode is aan de vrijheid en kunst, met als bonus het in tedere, zachte en licht gloeiende kleuren badende camerawerk van Javier Aguirresarobe.
    ik heb deze film jammergenoeg gemist in de bioscoop, staat zeer hoog op mijn dvd wish list, almodavar heeft me nog nooit ontgoocheld met zijn films, k hoop op een spoedige dvd release en een re-release van dvds als carne tremula

  17. #67

    Standaard

    Talk to Her, zo heet deze film in het Engels en valt in het kort nog het beste te omschrijven als een film over eenzaam zijn, verlies lijden en de moeilijkheden van mannen & vrouwen om met elkaar emotioneel te converseren, terwijl het eveneens en tegelijkertijd een ode is aan de vrijheid en kunst, met als bonus het in tedere, zachte en licht gloeiende kleuren badende camerawerk van Javier Aguirresarobe.
    Ik had het niet beter en mooier kunne omschrijven....

  18. #68

    Standaard

    Without a doubt: Minority Report!
    (verwacht als actiefreak trouwens ook veel van XXX, ga ik binnenkort eens bekijken als hij draait)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  19. #69

    Standaard

    Tot nu toe Avalon (eigenlijk uit 2001 maar in 2002 in europa uitgebracht) topfilm.

  20. #70

    Standaard

    MINORITY REPORT

    vind ik wel de beste film van 2002 tot nu toe
    SIGNS is ook wel oke

    en TRAINING DAY

    en starwars episode 2

  21. #71

    Standaard

    De beste films voor 2002 tot nu toe zijn:

    Minorty Report
    Star Wars- Attack of the Clones
    Signs
    Spiderman
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  22. #72

    Standaard

    meest komische moment in bioscoop: kortfilm "go for birds" voor Monsters Inc. en het eekhoornachtig wezentje in Ice Age

    ontroerendst: Hable Con Ella (schitterende soundtrack ook)

    verder genoten van Minority Report, The Others en The Dancer Upstairs

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Residente Slechtheid (Nederlands Gesproken) met Milla Jovovich
    "I like it sideways"

  25. #75

    Standaard

    Hoi,

    Beste film in de bioscoop in 2002 moet nog komen:

    LotR The Two Towers...

    Beste bioscoopfilm tot nu toe

    Panic Room
    Star Wars 2
    Signs

    Ook de beste DVD van dit jaar moet nog komen:

    LotR Fellowship of the Ring 4 Disc
    Band of Brothers 6 Disc Tin

    Beste DVD tot nu toe:

    Pearl Harbor (4-Disc Vista Series)
    Requiem for a Dream


    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •