De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 optische uitgang 1 ingang

    Ik heb een home cinema set van panasonic.
    Hierop zit 1 optische ingang.
    Mbv een Tos,ink heb ik een mediaspeler (ms) en een Humax(hd) decoder aangesloten op de home cinema.
    Ik heb al diverse splitters geprobeerd, maar goed functioneren, ho maar.

    DE ene keer functioneerd het en de andere keer functioneerd maar 1 ingang vam de splitter. Soms heb ik helemaal geen geluid, terwijl er maar 1 apperaat aansluit.

    Wie heeft er ervaring met deze oplossing, en hoe mpoet je de HD en de MS instellen,

    pietjebel

  2. #2

    Standaard

    ik heb op mijn tv maar een hdmi ingang maar heb 3 hd apperaten.ik heb een hdmi switcher gekocht met een uitgang vier ingangen voor 14,95 doet het heel goed met 0.75 kabel maar slecht met kabel van 1mtr 50.wat moet ik doen

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ronhoo Bekijk bericht
    Ik heb een home cinema set van panasonic.
    Hierop zit 1 optische ingang.
    Mbv een Tos,ink heb ik een mediaspeler (ms) en een Humax(hd) decoder aangesloten op de home cinema.
    Ik heb al diverse splitters geprobeerd, maar goed functioneren, ho maar.

    DE ene keer functioneerd het en de andere keer functioneerd maar 1 ingang vam de splitter. Soms heb ik helemaal geen geluid, terwijl er maar 1 apperaat aansluit.

    Wie heeft er ervaring met deze oplossing, en hoe mpoet je de HD en de MS instellen,

    pietjebel
    Hallo pietjebel, je moet ook geen splitter gebruiken maar een optische switch:



    Met de switch schakel je dan tussen de aangesloten apparaten dmv de draaiknop, werkt hier prima
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gerard1955 Bekijk bericht
    ik heb op mijn tv maar een hdmi ingang maar heb 3 hd apperaten.ik heb een hdmi switcher gekocht met een uitgang vier ingangen voor 14,95 doet het heel goed met 0.75 kabel maar slecht met kabel van 1mtr 50.wat moet ik doen
    Misschien wel een lullige opmerking, maar je geeft in weze zelf al het antwoord; de kabel van 0,75 gebruiken.

    14,95 voor een 4 poorts HDMI switch is echt een koopje

    Hij doet het goed met..... en slecht met...... maar je vermeld niet wat hij dan wel of niet goed doet.....
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •