De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gebrande dvd speelt niet af vanaf het begin

    Ik heb m.b.v. Pinnacle Sudio 12 een film samengesteld en met Nero de dvd-film gebrand.
    Op de pc speelt de film goed af, maar op een dvd-speler wordt het eerste stukje film niet afgespeeld (ong. 10sec)
    Ook een tweede dvd-speler vertoont hetzelfde probleem.
    De film bestaat uit de gebruikelijke Ifo, Bup en VOB-bestanden.
    Is hiervoor een oplossing?

  2. #2

    Standaard

    op welke instellingen heb je de film samengesteld en uiteindelijk master gemaakt?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tverm Bekijk bericht
    Ik heb m.b.v. Pinnacle Sudio 12 een film samengesteld en met Nero de dvd-film gebrand.
    Op de pc speelt de film goed af, maar op een dvd-speler wordt het eerste stukje film niet afgespeeld (ong. 10sec)
    Ook een tweede dvd-speler vertoont hetzelfde probleem.
    De film bestaat uit de gebruikelijke Ifo, Bup en VOB-bestanden.
    Is hiervoor een oplossing?
    Is ie wel gebrand als videodvd? Kan nl zijn dat je alles gebrand hebt als datadvd en dan werkt ie niet op een standalone speler.

  4. #4

    Standaard dvd speelt niet af vanaf begin

    In Studio 12 heb ik de film gemaakt met schijftype DVD, automatische kwaliteit met als resultaat dat op de DVD 44 sec. beschikbaar is en gebruikt 66 minuten. Ik heb alleen een image gemaakt en daarna gebrand met Nero Burning Rom (versie 10) als een DVD-video.
    Ik weet zeker dat de gehele film op dvd staat, hoewel het eerste stukje niet wordt weer gegeven op een stand-alone dvd-speler.
    Ik heb nu de image gebrand in Studio 12 met als resultaat dat nu alles wel wordt weergegeven.
    Is hiervoor een verklaring?

  5. #5

    Standaard

    nou je het zegt, ik brand nooit een image met nero, gaf mij in het verleden veel fouten idd

    zelf laat ik encore altijd video_ts genereren

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •