De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over Behind the Planet of The Apes (inzake de film uit 1968)

    Beste forummers,

    Op een oude VHS-band kom ik een documentaire-aflevering tegen genaamd 'Behind the Planet of the Apes welke gaat over een vrijheidsbeeld op een strand. Op welke dvd-edities en/of BD's staat deze documentaire?

    Edit: Ik zie namelijk in de reviews wel een gelijknamige documentaire als extra van 120 min maar ik weet niet of het dezelfde documentaire is.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Beste forummers,

    Op een oude VHS-band kom ik een documentaire-aflevering tegen genaamd 'Behind the Planet of the Apes welke gaat over een vrijheidsbeeld op een strand. Op welke dvd-edities en/of BD's staat deze documentaire?

    Edit: Ik zie namelijk in de reviews wel een gelijknamige documentaire als extra van 120 min maar ik weet niet of het dezelfde documentaire is.
    Dat is dezelfde. Hij staat in ieder geval op de dvd-box met alle films en op de 35th Anniversary Edition dvd van de eerste film. Beiden zijn voor een appel en een ei te koop bij de diverse webwinkels. Hij staat ook op de bluray van de 40th Anniversary Edition.

    De film gaat overigens niet echt over een vrijheidsbeeld op een strand natuurlijk
    Laatst aangepast door Oakey : 01-03-2011 om 19:42

  3. #3
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •