De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aanschaf nieuwe versterker

    Geachte forummers,

    Nadat ik jullie enige tijd geleden lastig gevallen heb met mijn niet synchroon lopende audio/dvd set met mijn tv ben ik na jullie tips op zoek naar een nieuwe versterker.
    Hebben jullie eventueel tips of aanbevelingen voor een leuke versterker waar je in ieder geval de delay e.d. kunt instellen,het liefst een stereo versterker.
    prijs zo rond de 500 euro.

    m.vr.gr.,

    Wim

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Southernrock Bekijk bericht
    Geachte forummers,

    Nadat ik jullie enige tijd geleden lastig gevallen heb met mijn niet synchroon lopende audio/dvd set met mijn tv ben ik na jullie tips op zoek naar een nieuwe versterker.
    Hebben jullie eventueel tips of aanbevelingen voor een leuke versterker waar je in ieder geval de delay e.d. kunt instellen,het liefst een stereo versterker.
    prijs zo rond de 500 euro.

    m.vr.gr.,

    Wim
    Een surroundversterker/receiver heeft over het algemeen meer mogelijkheden dan een stereoversterker/receiver op dat gebied.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ook in die prijsklasse is er keus genoeg. Bijna iedere receiver heeft tegenwoordig een 'lip-sync' of 'audio delay' waarme je beeld en geluid kunt (laten) synchroniseren.

    Ga dus gewoon zelf zoeken en vergeet vooral niet te kijken en vooral te luisteren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •