Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 170 worden weergegeven.

Discussie: Blade Runner 2049

  1. #101

    Standaard

    Grappig detail is dat beide Blade Runners een Nederlands tintje hebben, eerst met Rutger Hauer nu met Sylivia Hoeks, in een soortgelijke rol zo lijkt het ook. Toeval of niet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Blade Runner 2036:



    en oh ja, kan de titel van dit topic eens aangepast worden
    Laatst aangepast door tmvde : 30-08-2017 om 11:56

  4. #104

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Film gaat 2 uur en 32 minuten duren

    http://collider.com/blade-runner-204...images-posters

    flinke zit
    Volgens de IMAX site zelfs 2 uur en 43 minuten.

    De tweede short, Blade Runner 2048:



    En een teaser voor de derde short, Blade Runner 2022:


  6. #106

    Standaard

    En dan nu de laatste short, alhoewel short, bijna 15 minuten! Van de maker van Cowboy Bebop.

    Edit: video is van YouTube verwijderd.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-09-2017 om 22:07

  7. #107

  8. #108

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht

    Anders verwoord: de versie in de bioscoop is zijn ware Director's Cut. Dus hij komt wel, want dit is de enige versie die je krijgt te zien

  10. #110

  11. #111

    Standaard

    Het embargo is opgeheven. Empire 5 sterren, IGN 9,7. Vandaag m'n kaartje gekocht voor de IMAX.

  12. #112

    Standaard

    Vandaag de eerste film voor een tweede keer bekeken in 4K. Prachtige transfer maar de film zelf trekt me nog steeds niet zo. Simpel vehaal uitgesponnen over 2uur, de muziek hoe legendarisch ook klinkt voor mij gedateerd vooral de manier waarop deze gebruikt word om dingen in het beeld te acentueren. De onderliggende maatschappijkritiek is voor mij niet genoeg om het veder tot een entertainende film te maken. Ga zeker de nieuwe film kijken, (want Roger Deakins...) al verwacht ik eigenlijk meer van hetzelfde. Benieuwd wat het zal worden.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #113

    Standaard

    Ik ga volgende week vrijdag, bij VUE in Kerkrade. Daar hebben ze gigantische zaal/scherm met Dolby Atmos geluid.
    Helaas nog geen voorverkoop, maar meestal staat maandag nieuwe programma online.

    Ik probeer eerste deel ook nog keer te kijken, wellicht zenden ze m nog keer uit komende week.

    The Guardian geeft 5 sterren! https://www.theguardian.com/film/201...nis-villeneuve
    Sowieso lijkt me dit een filmom minimaal twee keer te zien in cinema. Alleen al vanwege de muziek en productie.

  14. #114

    Standaard

    Kaart gekocht, donderdag ga ik m zien. Kan niet wachten.

  15. #115

    Standaard

    5 sterren vanmorgen in de Volkskrant!

    Nog even een resumé van de shorts:

    Blade Runner 2036:


    Blade Runner 2048:
    Laatst aangepast door tmvde : 04-10-2017 om 07:38

  16. #116

    Standaard

    Blade Runner 2022:


    Honest Trailer Blade Runner:
    Laatst aangepast door tmvde : 04-10-2017 om 07:39

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    5 sterren vanmorgen in de Volkskrant!
    The Guardian geeft hem ook vijf sterren.

    Ik ben toch wel benieuwd, ga er zondag heen. De originele Bladerunner vind ik visueel heel mooi, maar qua verhaal te rommelig, het is niet mijn all-time favourite sf-film, maar deze reviews maken me wel nieuwsgierig.

  18. #118

    Standaard

    Ik wordt van die recensies alleen maar sceptischer. Films worden tegenwoordig al heel snel gehypt en dat zal hier niet anders zijn. Ik ga uiteraard wel kijken, maar ik verwacht er weinig van.

  19. #119

    Standaard

    Geloof de hype maar, net gezien . Echt geweldige film. De beelden alleen al zijn fenomenaal te noemen. Ik zag zelden een film die zo perfect in beeld is gebracht als deze. Fans van de eerste film kunnen op beide oren slapen. Een beter vervolg kan je je niet wensen. Over deze film zal nog lang worden gesproken, zal ongetwijfeld dezelfde cult status verkrijgen als z’n voorganger.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Geloof de hype maar, net gezien . Echt geweldige film. De beelden alleen al zijn fenomenaal te noemen. Ik zag zelden een film die zo perfect in beeld is gebracht als deze. Fans van de eerste film kunnen op beide oren slapen. Een beter vervolg kan je je niet wensen. Over deze film zal nog lang worden gesproken, zal ongetwijfeld dezelfde cult status verkrijgen als z’n voorganger.
    Ik lees veel over het visuele (wat ik obv de trailers ook direct geloof), maar boeit het verhaal ook echt? Of is het traagheid in het kwadraat?

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik lees veel over het visuele (wat ik obv de trailers ook direct geloof), maar boeit het verhaal ook echt? Of is het traagheid in het kwadraat?
    De film is traag en bevat korte actie momenten. Het verhaal boeit zeker en wordt slim gebracht maar uiteindelijk zit er evenveel verhaal in als in de eerste film, niet echt veel. Ook qua tempo zijn ze gelijk aan elkaar.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #122

    Standaard

    Over 12 uur zit ik in de zaal, kan niet wachten. Ik wil m eigenlijk ook een keer in 2D zien, maar die draait alleen in kleine zaaltjes, dus dan maar in 3D op een gigantisch scherm.

  23. #123

    Standaard

    Ik hoop nu wel niet dat men hier meteen een nieuwe film van gaat maken. Laat deze film nu 30 jaar z'n ding doen en dan zien we wel.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De film is traag en bevat korte actie momenten. Het verhaal boeit zeker en wordt slim gebracht maar uiteindelijk zit er evenveel verhaal in als in de eerste film, niet echt veel. Ook qua tempo zijn ze gelijk aan elkaar.
    Volledig mee eens, film had best 1 uur en 40 mogen duren. Was langdradig. Zal de film nog een paar keer moeten bekijken om alles tot mij te nemen. Vond het allemaal wel makkelijk gezocht.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Volledig mee eens, film had best 1 uur en 40 mogen duren. Was langdradig. Zal de film nog een paar keer moeten bekijken om alles tot mij te nemen. Vond het allemaal wel makkelijk gezocht.
    Niet mee eens. Dit is een heel strak geregiseerde film met een geweldig script. Er zit voor mij geen enkele scene in de film die ik saai vond of die weggelaten kon worden zonder het verhaal en tempo te verknallen. Ik vind de eerste Blade Runner goed, maar op veel momenten te langdradig. Daar heeft 2049 geen last van.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •