Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 170 worden weergegeven.

Discussie: Blade Runner 2049

  1. #26

    Standaard

    Als de filmgeschiedenis iets heeft uitgewezen, dan is het wel dat van een meesterwerk een uitstekende sequel te maken valt, zelfs door een andere regisseur. Het is zeldzaam, maar het is gebeurd. Nou zijn er zat mensen die Aliens inferieur vonden vergeleken met Alien, maar deze film kent tevens een zeer trouwe fanschare, en best veel mensen die hem nog beter achten dan het origineel (waaronder ik). Dus ik geef de hoop niet op voorhand op.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  2. #27

    Standaard

    Alien was voor mij de eerste film waarbij ik echt op het puntje van de stoel heb gezeten in de bios. Nog nooit zo opgeslokt door een film. Aliens daarentegen heeft voor nog steeds de beste actie scene's ooit in een sf film. De adrenaline druipt je bilnaad uit na het zien van de film. Zelfs na 100 keer kijken zit je nog met samengeknepen billen te hopen dat Bishop op tijd is en dat is ontzettend knap vind ik. Cameron had dit alleen met Terminator 2 gehaald en is er mijlenver vandaan gebleven met Avatar....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #28

    Standaard

    Harrison Ford mogelijk in Blade Runner vervolg



    Het is al bijna meer dan een jaar geleden dat we iets gehoord hebben over Ridley Scott's plannen voor het vervolg op Blade Runner. Dat vervolg zou nadat Scott klaar was met Prometheus gemaakt moeten worden, en aangezien die film over enkele dagen in de bioscopen draait, is het natuurlijk tijd om het project weer in het nieuws te brengen.

    Scott deed dat door tijdens een interview te vertellen dat er in het vervolg misschien plaats is voor Harrison Ford. Hij speelde in het origineel het personage Deckard, en zou dus misschien op de een of andere manier ook in het vervolg te zien zijn. De film staat niet bekend als een favoriet van Ford, dus het kan zijn dat hij er niet aan mee wil doen. Gezien Scott’s opmerking lijkt de regisseur zelf ook niet heel hoopvol:

    "I don't think it'll be Harrison starring," vertelt Scott. "But I've got to have him in it somewhere. That'd be amusing..."

    Vorig jaar nog gaf Scott aan dat de film het personage Deckard niet zou volgen. Eerder zou de film zoiets moeten worden als Prometheus voor de Alien-films is. Een film die zich in hetzelfde universum afspeelt dus, zonder dat er directe banden zijn. Op dit moment werkt de co-schrijver van het origineel, Hampton Fancher, nog aan het scenario van het vervolg, dus het kan nog wel een tijdje duren voordat we er meer over horen.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #29

    Standaard

    Op collider staat een stukje van een interview waarin Ridley Scott een fragment van een scène beschrijft die hij in gedachten heeft voor de sequel. Er zitten geen spoilers in z'n beschrijving (en het is ook niet zeker of de betreffende scène überhaupt in de eventuele film terechtkomt):

    “There’ll be a vast farmland where there are no hedges or anything in sight, and it’s flat like the plains of—where’s the Great Plains in America? Kansas, where you can see for miles. And it’s dirt, but it’s being raked. On the horizon is a combine harvester which is futuristic with klieg lights, ‘cause it’s dawn. The harvester is as big as six houses. In the foreground is a small white clapboard hut with a porch as if it was from Grapes of Wrath. From the right comes a car, coming in about six feet off the ground being chased by a dog. And that’s the end of it, I’m not gonna tell you anything else.”

    Klinkt verdacht veel als de geschrapte opening uit een van de scripts voor de originele Blade Runner.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Op collider staat een stukje van een interview waarin Ridley Scott een fragment van een scène beschrijft die hij in gedachten heeft voor de sequel. Er zitten geen spoilers in z'n beschrijving (en het is ook niet zeker of de betreffende scène überhaupt in de eventuele film terechtkomt):

    “There’ll be a vast farmland where there are no hedges or anything in sight, and it’s flat like the plains of—where’s the Great Plains in America? Kansas, where you can see for miles. And it’s dirt, but it’s being raked. On the horizon is a combine harvester which is futuristic with klieg lights, ‘cause it’s dawn. The harvester is as big as six houses. In the foreground is a small white clapboard hut with a porch as if it was from Grapes of Wrath. From the right comes a car, coming in about six feet off the ground being chased by a dog. And that’s the end of it, I’m not gonna tell you anything else.”

    Klinkt verdacht veel als de geschrapte opening uit een van de scripts voor de originele Blade Runner.
    Klinkt bij mij eerder als het o-zo gehate einde wat Scott plichtmatig in één van zijn cuts heeft moeten verwerken waarbij Deckard en Rachael in een cabrio het platteland inrijden richting de horizon..

  6. #31

    Standaard

    Ik ben zo bang dat deze sequel heel het eerste deel zal verkrachten..net als een total recall en hiervan een remake waarbij oude qoutes en memorable scenes worden benadrukt/uitgedrukt..

    De sequel zal er vast meer puntgaaf uitzien met de hedendaagse computertechnieken waarbij het vorige deel in het niets zal verdwijnen..plus dan ben ik bang voor de rollen want Ford heeft een uitstekende rol neergezet in Blade Runner..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    De meest ongeïnteresseerde en ongeïnspireerde acteur ooit: H. Ford in Blade Runner. Hij kijkt 2 uur lang alsof hij geen enkele weet heeft van de wereld om hem heen. Zijn rol als Indy is dan wel weer leuk. Dit was (is) echt vreselijk in mijn optiek.

    Ik heb het even voor je uitgebreid
    Heb de zogenaamde 'Final Cut' klaar staan voor woensdagavond om bekeken te worden. Kijken of ik deze versie beter weet te waarderen. Heb er eigenlijk ook nog best veel zin in.

    *bierpulsmiley*

    (Sorry voor de off-topic)

  8. #33

    Standaard

    Je moet ook de versie met voice-overs zien van Blade Runner..Blade Runner vind ik ook meer een noire achtige sf-film..Ford is wel van de gezichtsuitdrukkingen maar Rutger Hauer steelt gewoon de show in Blade Runner naar mijn mening..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Je moet ook de versie met voice-overs zien van Blade Runner..Blade Runner vind ik ook meer een noire achtige sf-film..Ford is wel van de gezichtsuitdrukkingen maar Rutger Hauer steelt gewoon de show in Blade Runner naar mijn mening..
    Robin, licht me verder in. Er zijn een stuk of 5 versies heb ik begrepen, waarbij the Final Cut DE versie is zoals Scott die destijds bedoeld heeft.

    Welke versie is degene waar jij het over hebt? Of is dat de Final Cut?

  10. #35

    Standaard

    De American en International Theatrical releases hebben beide de Voice Over.

  11. #36

    Standaard

    In een interview in Entertainment Weekly laat Ridley Scott doorschemeren dat het script klaar is en dat hij de film wil gaan maken zodra hij klaar is met The Martian. Aangezien hij nog aan The Martian moet beginnen, betekent dat dat hij op z'n vroegst eind 2015 aan het Blade Runner-vervolg kan beginnen.
    Overigens ziet hij nog steeds een rol voor Harisson Ford, wiens deelname aan het project nog onbevestigd is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #37

    Standaard

    Ik hou mijn hart vast, want Prometheus was ook niet de prequel waar ik op had gehoopt.

  13. #38

    Standaard

    Harrison Ford is bevestigd, Denis Villeneuve (van o.a. Prisoners) is in bespreking voor de regie. De opnames zouden in de zomer van volgend jaar van start moeten gaan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #39

    Standaard

    Ze moeten het gewoon bij de eerste film laten wat mij betreft.Soms moet je van een bepaalde film gewoon geen vervolg of iets willen maken.

  15. #40

    Standaard

    Het kan goed gaan of fout gaan. Ik had gehoopt dat Harrison Ford zijn glorieuze verleden met rust laat, zie Indiana Jones en straks Star wars en Blade Runner. Het kunnen prima films worden maar ik zie het niet gebeuren. Er moet steeds uitgelegd worden wat die inmiddels 70+ jarige man komt doen.

  16. #41

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoe ze het verouderen van een replicant (Ford) gaan uitleggen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoe ze het verouderen van een replicant (Ford) gaan uitleggen.
    Alleen dit al doet afbreuk aan de discussie of Decker nu een replicant is of niet, wat de film net zo sterk maakte. Ik vind deze sequel GEEN goed idee...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Harrison Ford is bevestigd, Denis Villeneuve (van o.a. Prisoners) is in bespreking voor de regie. De opnames zouden in de zomer van volgend jaar van start moeten gaan.
    Gezien zijn laatste twee films (Prisoners, Enemy) vind ik Villeneuve wel een aardige keuze.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Alleen dit al doet afbreuk aan de discussie of Decker nu een replicant is of niet, wat de film net zo sterk maakte. Ik vind deze sequel GEEN goed idee...
    Het einde van The Director's & Final Cut is toch wel vrij duidelijk. Scott heeft zelf ook bevestigd dat Deckard een replicant is.

  20. #45

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #46

    Standaard

    Als er dan toch zo nodig een sequel moet komen, doe het dan goed zeg ik. En met die gedachte vind ik de keuze voor Ryan Gosling op voorhand geen verkeerde.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #47

    Standaard

    Denis Villeneuve gaat regie doen en Roger Deakins camerawerk.

  23. #48

    Standaard

    Villeneuve was al bekend, maar ik denk dat niemand gaat klagen over Roger Deakins . Blijkbaar is de samenwerking bij Prisoners goed bevallen.

  24. #49

    Standaard

    En ze hebben nog een film gemaakt, het in Cannes uitstekend ontvangen SICARIO

  25. #50

    Standaard

    Van denofgeek:

    It's definite: Blade Runner 2 will be arriving on our screens in under two years...


    UPDATE

    The release date for Blade Runner 2 has finally been confirmed. It's set for release in US cinemas (and we assume UK ones too) on January 12th 2018.

    BLADE RUNNER 2 SET FOR SUMMER SHOOT (FROM JANUARY 2016)

    Well, it's finally happening.

    Over the past year or two there's been no shortage of talk about a sequel to Blade Runner. At one stage it looked as if Ridley Scott would return to direct it, too. However, the movie is pressing ahead, with Denis Villeneuve (Sicario) helming the feature. Furthermore, Ryan Gosling is set to star, alongside Harrison Ford who will be returning as Deckard.

    The script for this one has been penned by Hampton Fancher and Michael Green (from an idea by Fancher and Scott), and Blade Runner 2 - as it probably won't be called - will be set decades after the first film.

    Production on Blade Runner 2 is now scheduled for begin in July of this year, and Sony Pictures has acquired the distribution rights for everywhere but the US and Canada. Warner Bros will release the picture in North America.

    We suspect the very earliest we'd get to see Blade Runner 2 would be at the end of 2017 (given the amount of post-production work likely to be involved). Yet that's likely to clash with the release of Star Wars: Episode VIII, so we're going to guess at a 2018 release date.

    Read more: http://www.denofgeek.com/movies/blad...#ixzz40bQm8Byz

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •