Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 170 worden weergegeven.

Discussie: Blade Runner 2049

  1. #51

    Standaard

    Dat duurt dus nog 2 jaar. Met opnames en post-production hebben ze flinke kluif, maar moet lukken. Deakins en Villeneuve kennen mekaar goed, dus werken wel door

    Die Villeneuve is trouwens druk bezig, las dat hij na Sicario al een nieuwe film heeft afgerond: Story of your life
    Taking place after alien crafts land around the world, an expert linguist is recruited by the military to determine whether they come in peace or are a threat.Ook hier weer een puike cast! Hij heeft straks 5 films gemaakt in 5 jaar tijd, kunnen er niet veel zeggen.

  2. #52

    Standaard

    http://www.areadvd.de/news/blade-run...t-anfang-2018/

    Het is onduidelijk of er sprake is van 1 of meerdere vervolgen......proest.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #53

    Standaard

    K vind dit nu een van die films die helemaal geen sequel nodig heeft... Hiermee stuur je toch juist t einde van film 1 een bepaalde richting op. T einde van 1 liet toch redelijk wat te speculeren over toch? Is al een poos geleden dat ik m heb gezien, maar was t niet dat er aan t einde twijfel was aan wat Harrison Ford nu was, replica of niet? Of zit ik er nu helemaal naast?...

  4. #54

    Standaard

    Voor degene die het makkelijker vinden in het Engels:

    t's definite: Blade Runner 2 will be arriving on our screens in under two years...

    UPDATE
    The release date for Blade Runner 2 has finally been confirmed. It's set for release in US cinemas (and we assume UK ones too) on January 12th 2018.
    BLADE RUNNER 2 SET FOR SUMMER SHOOT (FROM JANUARY 2016)
    Well, it's finally happening.
    Over the past year or two there's been no shortage of talk about a sequel to Blade Runner. At one stage it looked as if Ridley Scott would return to direct it, too. However, the movie is pressing ahead, with Denis Villeneuve (Sicario) helming the feature. Furthermore, Ryan Gosling is set to star, alongside Harrison Ford who will be returning as Deckard.
    The script for this one has been penned by Hampton Fancher and Michael Green (from an idea by Fancher and Scott), and Blade Runner 2 - as it probably won't be called - will be set decades after the first film.
    Production on Blade Runner 2 is now scheduled for begin in July of this year, and Sony Pictures has acquired the distribution rights for everywhere but the US and Canada. Warner Bros will release the picture in North America.
    We suspect the very earliest we'd get to see Blade Runner 2 would be at the end of 2017 (given the amount of post-production work likely to be involved). Yet that's likely to clash with the release of Star Wars: Episode VIII, so we're going to guess at a 2018 release date.


  5. #55

    Standaard

    Dave Bautista geeft aan dat hij een rol heeft in Blade Runner 2,



    https://twitter.com/DaveBautista/sta...29500169498624
    What ?

  6. #56

    Standaard

    Goede keuze, is een goede acteur.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57

    Standaard

    Robinn Wright doet ook mee!

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik Blade Runner nog nooit gezien heb. Wel jaaaaaren geleden een special edition dvd gekocht, maar nooit aan toegekomen.
    Zal de film zeker keer gaan kijken voor deze nieuwe uitkomt. Wellicht ergens een mooi dubbel programma in de bioscoop.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Robinn Wright doet ook mee!

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik Blade Runner nog nooit gezien heb. Wel jaaaaaren geleden een special edition dvd gekocht, maar nooit aan toegekomen.
    Zal de film zeker keer gaan kijken voor deze nieuwe uitkomt. Wellicht ergens een mooi dubbel programma in de bioscoop.
    Ga je eens heel snel schamen.

    Het origineel komt uit komt uit 82 en kan zich vandaag de dag nog prima staande houden.De film is nog steeds een Inspiratiebron voor films & games.
    Je moet hem wel op Blu-ray kijken want daar komt hij het beste tot zijn recht.

  9. #59

    Standaard

    De Nederlanse actrice Sylvie Hoeks is toegevoegd aan de cast. Schijnt een grote rol te zijn. Leuk voor haar, goede actrice en mooie meid. Zou zo grote doorbraak in Amerika kunnen betekenen. Opnames beginnen in juli en film komt oktober 2017 in bioscoop.

  10. #60

    Standaard

    Jared Leto ook toegevoegd aan de cast.

  11. #61

    Standaard

    Blade Runner 2049 gaat de film heten. Bijgaand foto van Ford, Gosling, Villeneuve en Scott

    http://www.ign.com/articles/2016/10/...ially-revealed

  12. #62

    Standaard

    Blade Runner 2049. hmmmmmmm

    als het maar niet dezelfde kan uitgaat als Total Recall 2070 ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #63

    Standaard

    Blijkbaar bijna klaar met opnames, en budget is 150-200 miljoen $
    http://m.ledevoir.com/article-484057..._term=Autofeed

    dat is echt een gigantische gok die ze nemen, maar met deze cast en Villeneuve aan roer kan het financieel goed uitpakken.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Blijkbaar bijna klaar met opnames, en budget is 150-200 miljoen $
    http://m.ledevoir.com/article-484057..._term=Autofeed

    dat is echt een gigantische gok die ze nemen, maar met deze cast en Villeneuve aan roer kan het financieel goed uitpakken.
    Ik hoop voornamelijk dat het artistiek goed uitpakt, financieel vind ik zelf niet zo boeiend.

  15. #65

    Standaard

    Kan iemand de titel aanpassen naar Blade Runner 2049?
    Eerste teaser https://youtu.be/GDscTTE-P-k

    De teaser ziet er al sfeervol uit!
    Laatst aangepast door RobinB : 19-12-2016 om 17:52

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #66

    Standaard

    Dit ziet er inderdaad supervet uit. Is nog lang wachten tot oktober!

  17. #67

    Standaard

    Nou visueel zal het wel in orde zijn.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #68

    Standaard

    Ik heb er zin an!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Eerste indruk is goed, ook al is hier nog niet veel over te zeggen. Wel jammer dat Gosling weer uitziet als Gosling, wat langer haar of iets met gewicht was wellicht beter geweest. Dus iets meer fysieke transformatie was wel gewenst.
    De muziek snippets klinken wel vet, lekker industrieel. Ben echt benieuwd naar de hele score van de film.


    Komende vrijdag ga ik origineel kijken, want dat heb ik nog nooit gezien

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    De muziek snippets klinken wel vet, lekker industrieel. Ben echt benieuwd naar de hele score van de film.

    Komende vrijdag ga ik origineel kijken, want dat heb ik nog nooit gezien
    De trailermuziek komt meestal niet in de film, dit is trouwens een bewerkte versie van de originele score van Vangelis.

    Welke van de 5 cuts ga je kijken?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht

    Welke van de 5 cuts ga je kijken?
    goede vraag, moet ik even nakijken. Meen director's cut, niet 100% zeker.
    Is er een cut aan te raden?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    goede vraag, moet ik even nakijken. Meen director's cut, niet 100% zeker.
    Is er een cut aan te raden?
    Ik zou voor de final cut gaan, wat echt de definitieve versie voor Ridley Scott is. Zeker niet de bios versie.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vette teaser !
    Wow, hier ga ik naar uitkijken.

  25. #75

    Standaard

    Gisteren Blade Runner gezien, en genoten. Ik vond het een hele sfeervolle film (mede door de muziek en donkere setting). Niks gejaagd, mooie opbouw en spannend tot het einde.
    Geen idee welke versie ik heb gezien. Einde was in de lift (nadat Ford het Origami vogeltje opraapte).

    Kan me voorstellen dat deze film destijds iets bijzonders was, maar ook nu vind ik het knap gemaakt. De kostuums en decors maken er wat aparts van.
    Benieuwd of ze deze sfeer weten te pakken in 2049.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •