De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Line up 2011: LG/Sony/Samsung/Panasonic/Phillips

    De nieuwe modellen lcd/plasma tv's van 2011 zijn zo goed als allemaal bekend. Over het algemeen véél 3D!

    Line up Sony
    Line up Samsung
    Line up LG
    Line up Phillips
    Line up Panasonic







  2. #2

    Standaard

    Zit met smart te wachten op de nieuwe Panasonic modellen en ben dan vooral ook erg benieuwd naar de prijzen. Voor de 46 inch versie en 50 inch versie van de G30 heb ik al zoveel verschillende prijzen gezien dat ik het ook niet meer weet. En uiteraard of de floating blacks issues zijn verholpen.

    Oh well, nog maar eventjes...
    All your base are belong to us!

  3. #3

    Standaard

    Dit is een mooie link, de LG Nano LW9500 is extreem dun, geweldig stuk techniek.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga dit jaar de Panasonic VT30 aanschaffen!


  5. #5

    Standaard

    Ik zit ook de VT30 te overwegen. Wilde eerst voor de G30 gaan, maar bang dat ik spijt ging krijgen als ik geen 3D zou hebben met het oog op de komende jaren.

    Toen was de GT30 de volgende stap maar aangezien die rond de 1800 gaat kosten en zonder brillen geleverd gaat worden (waar ik prijzen van 100+ euro van heb gezien) lijkt de stap naar VT30 niet zo groot meer. Sowieso wordt die geleverd met 2 brillen
    All your base are belong to us!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ertai Bekijk bericht
    Ik zit ook de VT30 te overwegen. Wilde eerst voor de G30 gaan, maar bang dat ik spijt ging krijgen als ik geen 3D zou hebben met het oog op de komende jaren.

    Toen was de GT30 de volgende stap maar aangezien die rond de 1800 gaat kosten en zonder brillen geleverd gaat worden (waar ik prijzen van 100+ euro van heb gezien) lijkt de stap naar VT30 niet zo groot meer. Sowieso wordt die geleverd met 2 brillen
    Zo dacht ik er ook over. Ik gok op een €2100


  7. #7

    Standaard

    Hij staat sinds vandaag op de site van Redcon voor maar €1658, lijkt me een foutje dat ie voor die prijs online staat maar wellicht iets om in de gaten te houden

    http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/...Id/kieskeurig/
    All your base are belong to us!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •