Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Inspector Morse

  1. #26

    Standaard

    3 afleveringen op één schijfje zou zonde zijn van de beeldkwaliteit (al deze "films" zijn in HD geschoten namelijk) maar het is natuurlijk wel mogelijk. Los daarvan verklaart het niet met welke uitgave DFW afkomt -- ik heb in ieder geval nog nooit geweten dat twee uitgeverijen met hetzelfde licentierecht gaan lopen. Als DFW de pilot in handen heeft en Just Bridge de 4 afleveringen van Seizoen 1 dan is de box van Just Bridge feitelijk niet compleet...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #27

    Standaard

    Bizar. De afleveringen van Endeavour op ITV duren natuurlijk wel 120 minuten elk, maar da's dan met alle commercials meegerekend... als je die wegknipt kom je op een heel stuk lager dan 4 x 120 = 480 minuten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Nu je het zo zegt Werner... Volgens mij krijgen ze die speelduur (120 minuten) mee van de verdeler. Die adverteert ze namelijk als 4 x 120 minuten, waarmee ze eigenlijk willen zeggen dat er een "slot" van twee uur mee gevuld kan worden (inclusief reclames inderdaad). Het lijkt er dus sterk op dat JustBridge de speelduur verkeerd heeft en enkel Girl, Fugue, Rocket en Home op hun box staan hebben, terwijl DFW er vandoor is met de pilotfilm (ook wel First Bus To Woodstock genoemd) en dat Endeavour-fans dus twee keer de kassa zullen moeten passeren...

    We shall see!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #29

    Standaard

    Zonet de box van JustBridge in mijn handen gehad, en mijn bovenstaande theorie blijkt waar. Op de box staat (foutief) 4 X 120 minuten op twee discs. De pilot zit hier dus NIET bij, die verschijnt in Juli bij DFW. Fans worden hier dus maar liefst 40 euro door de neus geboord als ze het eerste seizoen volledig in huis willen halen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #30

    Standaard

    C*r*a*p!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Zonet de box van JustBridge in mijn handen gehad, en mijn bovenstaande theorie blijkt waar. Op de box staat (foutief) 4 X 120 minuten op twee discs. De pilot zit hier dus NIET bij, die verschijnt in Juli bij DFW. Fans worden hier dus maar liefst 40 euro door de neus geboord als ze het eerste seizoen volledig in huis willen halen...
    Ik heb hem ook binnen, en inderdaad ontbreekt helaas de pilot aflevering. Baal er flink van.

    Pieter begrijp ik jou nu goed. Komt DFW net als JustBridge in juli ook met de complete eerste serie, maar dan inclusief de pilot aflevering?
    Het lijkt mij erg raar dat verschillende uitgevers dezelfde serie min of meer tegelijkertijd uitbrengen, er is er toch maar één die de rechten ervan heeft lijkt mij.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  7. #32

    Standaard

    Ik denk dat DFW alléén de pilot uitbrengt. Er zijn blijkbaar bij het uitklaren van rechten rare dingen gebeurd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Volgens Bol.com zal de DFW-versie van Endeavour uit 4 discs bestaan... Dus héél waarschijnlijk OOK dat eerste seizoen, maar dan mét de pilot? Iemand die nog volgt?

    En ik heb nog méér goed nieuws: het lijkt erop dat Inspector Morse EINDELIJK een langverwachte correcte DVD - release krijgt in onze contreien (nl. indelingen per seizoen). Volgens de beschrijving op Cosmox gaat het ook om de geremasterde versie's. Seizoen 1 & 2 verschijnen eind Juli bij Just Entertainment.
    Laatst aangepast door Pieter D : 01-06-2014 om 23:09
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #34

    Standaard



    Covers van de eerste twee re-release's van Inspector Morse bij JustBridge. Men heeft mij verzekerd dat ze de naam van Kevin Whately nog gaan aanpassen op de cover van Seizoen 1.

    Vanaf 22 Juli in de rekken! De speelduur is net zoals bij Endeavour trouwens geweldig fout...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #35

    Standaard

    Ik heb deze vandaag binnengekregen en kan bevestigen dat er effectief nieuwe HD-masters gebruikt zijn voor deze uitgaves. Zoals de kaft ook zegt: de afleveringen hebben er nog nooit zo goed uitgezien. EN ze hebben hun coverfoutjes aangepast... Petje af voor JustBridge!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb deze vandaag binnengekregen en kan bevestigen dat er effectief nieuwe HD-masters gebruikt zijn voor deze uitgaves. Zoals de kaft ook zegt: de afleveringen hebben er nog nooit zo goed uitgezien. EN ze hebben hun coverfoutjes aangepast... Petje af voor JustBridge!
    Zeer nuttige informatie !; ik vind deze serie een upgrade zeker waard. Hopelijk mettertijd ook een facelift voor Touch of Frost

  12. #37

    Standaard

    Spijtig voor diegenen die reeds de geremasterde versies van Seizoen 1 & 2 kochten maar het lijkt erop dat JustBridge in November al meteen overgaat tot de release van de "complete" boxset:

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #38

    Standaard

    Staat The Last Morse er ook op???
    Man, ik ben zéér in de verleiding om wat ik beschouw als de beste detective ooit opnieuw te kopen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Misschien wel Werner, ik heb namelijk een tijdje terug gemaild met JustBridge over de toevoeging van o.a. The Last Morse alsook The Mystery of Morse (behind-the-scenes Seizoen 7) en R.I.P. Morse (compilatieaflevering). Ze zouden het zeker en vast bekijken, dus we leven in hoop.

    De nieuwe box is de aanschaf alleen al waard omwille van die beeldrestauratie bij de eerste paar seizoenen. In tegenstelling tot de zogenaamde remastering waar de Britse boxset over opschepte, gaat het hier om de opnieuw ingescande filmnegatieven en tot in de puntjes nabewerkte titelkaarten. Ik haal er graag nog even mijn vergelijking van een paar jaar geleden terug bij...



    En wat je opmerking over de beste detectivereeks ooit betreft: I couldn't agree more. Met als persoonlijk hoogtepunt "Masonic Mysteries".
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb deze vandaag binnengekregen en kan bevestigen dat er effectief nieuwe HD-masters gebruikt zijn voor deze uitgaves. Zoals de kaft ook zegt: de afleveringen hebben er nog nooit zo goed uitgezien. EN ze hebben hun coverfoutjes aangepast... Petje af voor JustBridge!
    Zucht. Als er HD masters zijn, waarom brengen ze de serie dan in vredesnaam niet op BD uit? Fans van Morse gaan oude DVDs toch niet vervangen voor nieuwe DVDs?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #41

    Standaard

    "Lewis" is al sinds Seizoen 4 in HD beschikbaar en "Endeavour" zelfs vanaf de pilot maar geen van beiden verscheen bij ons (of in de UK) op Blu-Ray. Zo ook met Inspector Morse, al kan ik me wel inbeelden dat de afzetmarkt voor Blu-Ray's hier iets te klein is. Jammer maar helaas.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #42

    Standaard

    Nu bij justwebshop.nl de volledige box van 'Morse' voor een kleine 49 €

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaveHave Bekijk bericht
    Nu bij justwebshop.nl de volledige box van 'Morse' voor een kleine 49 €
    Great. Ze willen van hun voorraad oude boxen af nu er een nieuwe en waarschijnlijk betere aankomt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Great. Ze willen van hun voorraad oude boxen af nu er een nieuwe en waarschijnlijk betere aankomt.
    Neen, het gaat hier over de nieuwe uitgave.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaveHave Bekijk bericht
    Neen, het gaat hier over de nieuwe uitgave.
    Eep!

    (prijs is intussen blijkbaar 64,99)

    Ik ga toch nog even wachten op de al dan niet aanwezigheid van bonusmateriaal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eep!

    (prijs is intussen blijkbaar 64,99)

    Ik ga toch nog even wachten op de al dan niet aanwezigheid van bonusmateriaal.
    Opnieuw neen - de 25% gaat er pas af bij het betalen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    )

    Ik ga toch nog even wachten op de al dan niet aanwezigheid van bonusmateriaal.
    Twee dingen wil ik er toch zeker op zien: "The Mystery of Morse" uit 1994 en "The Last Morse: RIP" uit 2000. The thing is, JustBridge staat nu niet bekend om het veelvuldig gebruik van bonusmateriaal...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #48

    Standaard

    Én The Last Morse. Nu, er zijn 19 schijven en 33 afleveringen, en tegen een 2 afleveringen per schijf is er "plek" voor 38. There's hope, Lewis...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #49

    Standaard

    Volgens Bridge zelf zal de box *geen* bonusmateriaal bevatten.
    This sucks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    De box intussen in de winkel zien liggen, inderdaad helaas zonder bonusmateriaal. Maar met een geweldig goede beeldkwaliteit... Wat een dilemma!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •