Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marktplaats oplichters! (wist dit nergens anders te plaatsen)

    Oplichter actief op marktplaats:

    http://cd-dvd.marktplaats.nl/blu-ray...uwe-films.html

    Hij heeft mijn foto's geplaatst en verkoopt ze (hoorde het via Hellrazor voor €6,- per stuk) en het betreffen hier steelbook versies!

    Het verkoopt ook precies mijn titels dus het kan geen toeval zijn dat we hier over een oplichter praten!

    Als iedereen even melding maakt bij marktplaats is mijn dank groot.

    Dit heeft wel het gevolg dat ik geen foto's meer plaats want straks komen ze het allemaal nog ophalen :O als je snapt wat ik bedoel.

    Gr Bart
    Laatst aangepast door theregiment : 05-04-2012 om 19:02

  2. #2

    Standaard

    Hij heeft ook te koop staan een apad android (wegens het niet gebruiken) en een Dreambox (omdat hij er niks aan heeft) en een zooi disney dvds (omdat hij ze niet mee bekijkt). Foto nog niet mogelijk omdat camera is uitgeleend.

  3. #3
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    jep ben hier ook ingetrapt en 37,5 euro kwijt. Wel aangifte gedaan bij de politie dus ik hoop dat hij/zij gepakt word.

  5. #5

    Standaard

    Gemeld bij marktplaats!

    Ben zelf ook opgelicht door ene:
    Zorie Movsisjan te sneek
    ING (Postbank)
    8429438

    Bij deze is iedereen gewaarschuwd die dit leest.
    Zijn naam zal misschien veranderd zijn maar hou dit ing.nr. in de gaten!
    Peter
    this is my boomstick!!!

  6. #6

    Standaard

    Nee, ophalen doe ik niet meer aan, doet me denken aan die griezeljunk die ik hier in huis kreeg...
    Ik vraag ook altijd naar huisadres en vast telefoonnummer.
    Privéaankopen/verkopen doe ik het liefst via dit forum- gaat altijd goed!

  7. #7

    Standaard

    Hij is bekend.....

    Uit dat topic blijkt trouwens dat zijn huisnummer 78 is, en check eens hier (alleen achternaam en woonplaats ingevuld).....dan kun je even een belletje plegen of langsgaan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij is bekend.....

    Uit dat topic blijkt trouwens dat zijn huisnummer 78 is, en check eens hier (alleen achternaam en woonplaats ingevuld).....dan kun je even een belletje plegen of langsgaan.
    Ik weet het,ik ben nml. mr.smeldon.....
    Ben dat topic zelf gestart.
    Ik heb zijn leven wat moelijker gemaakt,heb zelfs zijn oude sportschool in sneek gecontacteerd.....
    Blijft toch moeilijk om deze kakkerlakken te verdelgen !
    Peter
    this is my boomstick!!!

  9. #9

    Standaard

    Alleen jammer dat Marktplaats maar weinig aan (eerste post) deze meneer doet want zijn advertentie is nog steeds actief :S

  10. #10

    Standaard

    Altijd oppassen geblazen. Hoop dat ze hem pakken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #11

    Standaard

    Advertentie staat er al op sinds 6mrt en nu 8dagen later en verschillende meldingen gemaakt te hebben (door verschillende personen) is de advertentie nog steeds actief!

    Dit kan gewoon echt niet :S Het wordt tijd dat ze bij marktplaats eens wat beter naar ebay gaan kijken en gaan werken met een rating systeem etc etc. Zo worden de oplichters zo buiten gesloten en mensen kopen minder snel op afstand van iemand zonder beoordeling vooral als het om veel geld gaat!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Advertentie staat er al op sinds 6mrt en nu 8dagen later en verschillende meldingen gemaakt te hebben (door verschillende personen) is de advertentie nog steeds actief!

    Dit kan gewoon echt niet :S Het wordt tijd dat ze bij marktplaats eens wat beter naar ebay gaan kijken en gaan werken met een rating systeem etc etc. Zo worden de oplichters zo buiten gesloten en mensen kopen minder snel op afstand van iemand zonder beoordeling vooral als het om veel geld gaat!
    Zowel bij eBay als op Marktplaats worden verkopers zoals deze beschermd, beide organisaties schermen met de privacy wetgeving als je hierover klaagt. Ik ben via eBay meerdere keren het slachtoffer geworden van internet oplichters en dan heb ik tot nu toe het geluk gehad dat Paypal mijn geld heeft teruggestort. Ik ben benieuwd hoe lang Paypal de kopersgarantie blijft handhaven want Paypal is tenslotte een onderdeel van eBay.


  13. #13

    Standaard

    Ik ben ook de dupe van die kwal, alleen weer onder een andere naam.
    Diverse keren marktplaats getipt, maar ze doen niets. Internetoplichting mag dus blijkbaar gewoon, er wordt bijna niets aangedaan.

    Ik snap alleen niet hoe iemand zo kan leven zonder enige schuldgevoelens???

    Het heft in eigen handen nemen mag ook niet, want dan heb ik het weer gedaan

    Hier een aantal gedupeerden van de persoon in de eerste post.
    http://www.opgelichtopinternet.nl/cg...96504656/78#78

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maefil Bekijk bericht
    Ik ben ook de dupe van die kwal, alleen weer onder een andere naam.
    Diverse keren marktplaats getipt, maar ze doen niets. Internetoplichting mag dus blijkbaar gewoon, er wordt bijna niets aangedaan.

    Ik snap alleen niet hoe iemand zo kan leven zonder enige schuldgevoelens???

    Het heft in eigen handen nemen mag ook niet, want dan heb ik het weer gedaan

    Hier een aantal gedupeerden van de persoon in de eerste post.
    http://www.opgelichtopinternet.nl/cg...96504656/78#78
    Misschien moeten we eens samen met een groepje gaan....pm me maar voor wat af te spreken!
    Ben het zat dat justitie niets kan/wil doen!
    Peter
    this is my boomstick!!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Misschien moeten we eens samen met een groepje gaan....pm me maar voor wat af te spreken!
    Ben het zat dat justitie niets kan/wil doen!
    Peter
    Tja, als ik de adresgegevens had zou ik graag eens een bezoekje brengen, maar die zijn helaas onbekend. Hij komt in elk geval uit omgeving Schiedam/ Rotterdam. En zo heel oud is hij niet, jaar of 30-35 gok ik, heb hem gesproken destijds.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maefil Bekijk bericht
    Tja, als ik de adresgegevens had zou ik graag eens een bezoekje brengen, maar die zijn helaas onbekend. Hij komt in elk geval uit omgeving Schiedam/ Rotterdam. En zo heel oud is hij niet, jaar of 30-35 gok ik, heb hem gesproken destijds.
    je kunt via marktplaats toch zijn adres zien:

    Wijk: Zevenkamp
    Straat: Blokfluit ..
    Postcode: 3068
    Plaats: Rotterdam/ Capelle aan de Ijssel

    hebt alleen het huisnummer nog niet!

    maarja of dit zijn echte adres is :S

    Het is gewoon onvoorstelbaar dat deze persoon na z'n lange tijd nog steeds lekker zijn gang kan gaan :S kan gewoon echt niet. Politie doet zo te zien vrijweinig! Marktplaats doet helemaal geen ***..

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    je kunt via marktplaats toch zijn adres zien:

    Wijk: Zevenkamp
    Straat: Blokfluit ..
    Postcode: 3068
    Plaats: Rotterdam/ Capelle aan de Ijssel

    hebt alleen het huisnummer nog niet!

    maarja of dit zijn echte adres is :S

    Het is gewoon onvoorstelbaar dat deze persoon na z'n lange tijd nog steeds lekker zijn gang kan gaan :S kan gewoon echt niet. Politie doet zo te zien vrijweinig! Marktplaats doet helemaal geen ***..
    zal ongetwijfeld niet het echte adres zijn. Ik ben er zeker voor in (ben zelf ook opgelicht door deze persoon) om samen sterk te staan. Bij 3 aangiften moet de politie actie ondernemen, dus door wellicht samen aangifte te doen staan we sterken.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    zal ongetwijfeld niet het echte adres zijn. Ik ben er zeker voor in (ben zelf ook opgelicht door deze persoon) om samen sterk te staan. Bij 3 aangiften moet de politie actie ondernemen, dus door wellicht samen aangifte te doen staan we sterken.
    Of met 3 man sterk op bezoek te gaan.....maakt denk ik meer indruk!!
    this is my boomstick!!!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    je kunt via marktplaats toch zijn adres zien:

    Wijk: Zevenkamp
    Straat: Blokfluit ..
    Postcode: 3068
    Plaats: Rotterdam/ Capelle aan de Ijssel

    hebt alleen het huisnummer nog niet!

    maarja of dit zijn echte adres is :S

    Het is gewoon onvoorstelbaar dat deze persoon na z'n lange tijd nog steeds lekker zijn gang kan gaan :S kan gewoon echt niet. Politie doet zo te zien vrijweinig! Marktplaats doet helemaal geen ***..
    Het adres klopt niet, hij gebruikt meerdere adressen daarbij. Aan de blokfluit nr 28 was het geloof ik zit één of ander bedrijfje.
    En er zijn al lang meer dan 3 aangiften binnen, er zijn al meer dan 10 gedupeerden.

  20. #20

    Standaard

    Ze hebben er nu wel wat aan gedaan:

    Beste Carola,

    We willen u graag informeren over het volgende.

    Onlangs heeft u gereageerd op de advertentie: wegens aankoop nieuwe films. We hebben over deze adverteerder meerdere tips en/of klachten ontvangen van andere Marktplaats gebruikers. Marktplaats heeft daarom besloten om het account van deze adverteerder te blokkeren. Daarmee worden tevens al zijn advertenties en/of biedingen verwijderd. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze adverteerder.

    Verder geven wij u graag de volgende tips mee:
    -Handel transacties bij voorkeur in persoon af: u weet precies wat u koopt en van wie. -Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vertrouw op uw gevoel. -Controleer de persoonsgegevens (zoals het bankrekeningnummer) via internet. -Wees alert bij kopers en verkopers uit het buitenland (zoals Nigeria) en gebruik geen anonieme betaalmethoden als cheques, Western Union of MoneyGram. -Betaal het product via PayPal en uw aankopen zijn in veel gevallen onbeperkt beschermd:http://partner.marktplaats.nl/paypal/kopersbescherming.html
    Wij wensen u veel succes op Marktplaats!

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Gebruikersbescherming
    Zal hem niet tegenhouden een nieuw account te maken, maar ze hebben er iets aan gedaan.
    There's no intelligent life down here

  21. #21

    Standaard

    Nieuwe account aanmaken en hij kan weer lekker verder gaan met oplichten.....
    Je zou eigenlijk zijn ip adres moeten kunnen blokkeren maar dat is bijna niet te doen volgens marktplaats.....
    this is my boomstick!!!

  22. #22

    Standaard

    Kan de topicstarter niets beginnen, immers heeft hij de foto's overgenomen en er staat toch altijd duidelijk dat dit niet mag vanwege de auteurswet o.i.d.

    "Deze afbeelding is auteursrechtelijk beschermd en mag niet zonder toestemming van de auteur worden gebruikt"

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maefil Bekijk bericht
    Kan de topicstarter niets beginnen, immers heeft hij de foto's overgenomen en er staat toch altijd duidelijk dat dit niet mag vanwege de auteurswet o.i.d.

    "Deze afbeelding is auteursrechtelijk beschermd en mag niet zonder toestemming van de auteur worden gebruikt"
    Heb zelfde mailtje als hierboven gehad. Terwijl ik hun duidelijk heb gemaakt dat hij mijn fotos gebruikt!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb zelfde mailtje als hierboven gehad. Terwijl ik hun duidelijk heb gemaakt dat hij mijn fotos gebruikt!
    Misselijkmakend, zo iemand
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  25. #25

    Standaard

    En hebben ze op Marktplaats ook een soort van Safetrader of misschien een plus/min systeem zoals we dat hier hadden?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •