De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: HP 2/3/4 UE, Bambi 2

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de Harry Potter UE's 2,3 en 4. Als iemand me hiermee kan helpen graag.

    Daarnaast zoek ik Bambi 2 met slipcover.

    Groetjes,
    Danielle

  2. #2

    Standaard

    Die UE 2 is in Frankrijk redelijk betaalbaar bij amazon.fr en ook wel op priceminister.com Voor priceminister.com kan ik je een kortingscode van 7 euro toesturen. Verzendkosten zijn wel altijd hoog bij Franse sites
    Je kunt ook nog op de Engelse variant van de 2e kijken, priceminister.co.uk, daar kan ik je een kortingscode van 5 pond voor toesturen, maar ik weet niet of de UE's in de UK zijn uitgekomen.

    Volgens mij hebben ook 2 leden deze te koop staan hier op het forum.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die UE 2 is in Frankrijk redelijk betaalbaar bij amazon.fr en ook wel op priceminister.com Voor priceminister.com kan ik je een kortingscode van 7 euro toesturen. Verzendkosten zijn wel altijd hoog bij Franse sites
    Je kunt ook nog op de Engelse variant van de 2e kijken, priceminister.co.uk, daar kan ik je een kortingscode van 5 pond voor toesturen, maar ik weet niet of de UE's in de UK zijn uitgekomen.

    Volgens mij hebben ook 2 leden deze te koop staan hier op het forum.
    Ja, klopt. Ik heb net zitten kijken op die sites, alleen de Franse edities komen niet overeen met deel 1. Die ik al bezit, dus dat is wel jammer.

    Ik heb hem helaas niet kunnen vinden op de engelse variant.

    In iedergeval bedankt voor het meedenken!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •