Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 76 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Superman: The Complete Collection



    Ik zag deze staan bij play.com.

    For the Superman completist, a bumper collection of all five films in the Superman saga.

    Superman: The Movie - Special Edition sees the birth of a legend as we are introduced to the titular superhero and his Kryptonian origins. Also included is the expanded edition, which features an additional eight minutes of screen time.

    This is followed by Superman II - Special Edition in which our boy in blue must do battle with three escaped super criminals bent on destroying the earth. Presented here in both its theatrical and director's cut versions, the latter is expanded by an alternate beginning and ending, as well as 15 minutes of restored footage of Marlon Brando as Jor-El.

    In the third instalment in the franchise, Superman III - Deluxe Edition, Superman learns of his Achilles heel when he is exposed to kryptonite.

    The penultimate Superman IV - The Quest For Peace sees the Man of Steel take on Nuclear Man, culminating in an explosive showdown of epic proportions.

    When the Super One returns to Earth in Superman Returns - Special Edition, he discovers that the woman he loves, Lois Lane, has moved on with her life, and must figure out how to protect a world that has learned to survive without him.
    Ben benieuwd of er NL subs op komen. Dan wil ik hem wel hebben.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht


    Ik zag deze staan bij play.com.



    Ben benieuwd of er NL subs op komen. Dan wil ik hem wel hebben.
    ik wil em sowieso hebben, NL subs of niet... Is van warner dus NL subs zijn zeker mogelijk!

  3. #3

    Standaard

    Meer info:

    WARNER BROS. ANNOUNCES SUPERMAN MOTION PICTURE ANTHOLOGY

    Warner Home Video has announced The Superman Motion Picture Anthology for Blu-ray release on June 7. The 8-disc collection features the five Superman movies ( Superman: The Movie, Superman II, Superman III, Superman IV: The Quest for Peace (Christopher Reeve), and Superman Returns (Brandon Routh)) with in 5.1 DTS-HD Master Audio sound (Stereo for Superman IV).

    For the first time on BD the theatrical version of Superman II is presented in addition to the already released Richard Donner cut, while the original Superman movie is presented in both theatrical and Extended versions. This release also marks the premiere on Blu-ray of movies III and IV of the series.

    The collection comes with 20 plus hours of supplemental features including: Deleted scenes, the documentaries The Cinematic Saga of Superman and Look, Up in the Sky! The Amazing Story of Superman, plus the 1950's George Reeves' movie Superman and the Mole-Men , the complete Fleischer/Famous Studios 1940's theatrical cartoons, and much more.

    BD Features:

    • Disc #1
    • Superman: The Movie, Original Theatrical
    • Commentary by Ilya Salkind and Pierre Spengler
    • The Making of Superman: The Movie [1978 TV special]
    • Superman and the Mole-Men [1951 feature]
    • Warner Bros. Cartoons:
    • · Super-Rabbit [1943 WB cartoon]
    • · Snafuperman [1944 WB cartoon]
    • · Stupor Duck [1956 WB cartoon]
    • Trailers
      Disc #2
    • Superman: The Movie, Expanded Edition
    • Commentary by Richard Donner and Tom Mankiewicz
    • Taking Flight: The Development of Superman
    • Making Superman: Filming the Legend
    • The Magic Behind the Cape
    • Screen Tests:
    • · Superman
    • · Lois Lane with Optional Commentary
    • · Ursa
    • A Selection of Restored Scenes
    • Additional Music Cues:
    • · Main Titles
    • · Alternate Main Titles
    • · The Council's Decision
    • · The Krypton Quake
    • · More Mugger/Introducing Otis
    • · Air Force One
    • · Can You Read My Mind (Pop Version)
    • Music Only Track (Donner Cut)
      Disc #3
    • · Superman II, Original Theatrical
    • · Commentary by Ilya Salkind and Pierre Spengler
    • · The Making of Superman II [1980 TV special]
    • · Deleted Scene
    • · First Flight: The Fleischer Superman Series
    • · Fleischer Studios' Superman:
    • Superman
    • The Mechanical Monsters
    • Billion Dollar Limited
    • The Arctic Giant
    • The Bulleteers
    • The Magnetic Telescope
    • Electric Earthquake
    • Volcano
    • Terror on the Midway
    • · Theatrical Trailer
      Disc #4
    • · Superman II - The Richard Donner Cut
    • · Commentary by Richard Donner and Tom Mankiewicz
    • · Introduction by Richard Donner
    • · Superman II: Restoring the Vision
    • · Deleted Scenes
    • · Famous Studios' Superman:
    • Japoteurs
    • Showdown
    • Eleventh Hour
    • Destruction, Inc
    • The Mummy Strikes
    • Jungle Drums
    • The Underground World
    • Secret Agent
      Disc #5
    • · Superman III Theatrical Version
    • · Commentary by Iilya Salkind and Pierre Spengler
    • · The Making of Superman III (1983 TV Special)
    • · Deleted Scenes
    • · Theatrical Trailer
      Disc #6
    • · Superman IV: The Quest For Peace Theatrical Version
    • · Commentary by Mark Rosenthal
    • · Superman 50th Anniversary Special (1988 TV Special)
    • · Deleted Scenes
    • · Theatrical Trailer
      Disc #7
    • · Superman Returns
    • · Requiem for Krypton: Making Superman Returns:
    • Pt. 1 Secret Origins and First Issues: Crystallizing Superman
    • Pt. 2 The Crystal Method: Designing Superman
    • Pt. 3 An Affinity for Beachfront Property: Shooting Superman- Superman on the Farm
    • Pt. 4 An Affinity for Beachfront Property: Shooting Superman- Superman in the City
    • Pt. 5 An Affinity for Beachfront Property: Shooting Superman- Superman in Peril
    • Pt. 6 The Joy of Lex: Menacing Superman
    • Pt. 7 He's Always Around: Wrapping Superman
    • · Resurrecting Jor-El
    • · Deleted Scenes including the never-before-seen original opening to Superman Returns
    • · Bryan Singer's Journals – Video production journals
    • · Trailers
      Disc #8 Additional Bonus Material
    • · Look, Up in the Sky! The Amazing Story of Superman [Hi-Def]
    • · You Will Believe: The Cinematic Saga of Superman:
    • Pt. 1- Origin
    • Pt. 2- Vision
    • Pt. 3- Ascent
    • Pt. 4- Crisis
    • Pt. 5- Redemption
    • · The Science of Superman [Hi-Def]
    • · The Mythology of Superman
    • · The Heart of a Hero: A Tribute to Christopher Reeve
    • · The Adventures of Superpup [1958 TV pilot]
    Bron: www.blu-ray.com.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ziet er netjes uit. Komt er zeker in tegen een leuke prijs!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Geen idee waarom deeltje 4 geen DTS-HD krijgt... Wel blij met de originele opening van Superman Returns als extra. De box komt er wel in!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #8

    Standaard

    Superman IV heeft wel DTS-HD Master Audio, alleen niet in 5.1, maar in 2.0 Stereo. Wellicht liet het bronmateriaal het niet toe om een 5.1 master te maken. De film is oorspronkelijk niet van Warner, maar van Canon. Wellicht heeft dit er iets mee te maken.

  9. #9

    Standaard

    Ik las ergens bij amazon op het forum dat de us versie 8 discs heeft en de uk versie maar 5

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik las ergens bij amazon op het forum dat de us versie 8 discs heeft en de uk versie maar 5
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...rlrefer=search

    Volgens mij hebben ze je gehoord, want op play.com hebben ze er snel 8 discs van gemaakt
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  11. #11

    Standaard

    Er komt ook blijkbaar een SUPERMAN SUPERSET op de NL MARKT, althans volgens de Nederlandse blu ray lijst. Dan wacht ik daar maar op....!!!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Er komt ook blijkbaar een SUPERMAN SUPERSET op de NL MARKT, althans volgens de Nederlandse blu ray lijst. Dan wacht ik daar maar op....!!!
    Welke lijst is dat dan?

    Voorlopig lijkt het er op dat Warner Benelux ook met deze titel ons in de steek laat.....

    http://www.cinefacts.de/blu-ray-film...-superman.html

  13. #13

    Standaard

    in de Nederlandse BLU RAY RELEASELIJST staat deze box onder VERWACHT:

    SUPERMAN SUPERSET...maar is nog steeds niet bevestigd wanneer deze precies in Nederland uitkomt, helaas.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    in de Nederlandse BLU RAY RELEASELIJST staat deze box onder VERWACHT:

    SUPERMAN SUPERSET...maar is nog steeds niet bevestigd wanneer deze precies in Nederland uitkomt, helaas.
    Oh, die lijst. Wel dat is geen officiele.

    Gezien op de versie uit de link zowat heel de EU staat, en geen Nederlands verwacht ik dat deze niet in Nederland gaat uitkomen, net als de ca. 50 andere BD's van Warner die niet in NL uit zijn

    Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Oh, die lijst. Wel dat is geen officiele.

    Gezien op de versie uit de link zowat heel de EU staat, en geen Nederlands verwacht ik dat deze niet in Nederland gaat uitkomen, net als de ca. 50 andere BD's van Warner die niet in NL uit zijn

    Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg.
    Ik zou het ook niet verwachten. Puur omdat ik de dvd set ook uit de UK moest halen (die 14delige dvdset) T is nergens op gebaseerd maar ik heb toch het idee dat ze een standaard procedure hebben en dus ook standaard landen waar hun spullen worden uitgegeven.

  16. #16

    Standaard

    als ik hier naar kijk

    Dolby Digital 5.1 in Deutsch Dolby Digital 5.1 in Spanisch Dolby Digital 5.1 in Italienisch Dolby Digital 5.1 in Französisch DTS HD Master Audio 5.1 in Englisch Untertitel: Deutsch für Hörgeschädigte, Englisch für Hörgeschädigte, Französisch, Spanisch, Dänisch, Schwedisch, Finnisch, Norwegisch, Italienisch, Portugiesisch
    zijn dit de landen waarbij Nederland altijd mee lift.

    Ik verwacht niet dat er voor Nederland een speciale uitgave gaat komen... (ten zij een Indipendent dit oppakt)

    Heel vreemd, want de Nerderlandse ondertitels zijn beschikbaar, wat dat is al gedaan voor de DVD. Ik denk dat dit het resiltaat is van het Nederlandse koop en download gedrag.

  17. #17

    Standaard

    Ik denk niet dat dit het resultaat is van koop- en downloadgedrag. Warner Bros. vindt blijkbaar Nederland niet interessant genoeg om deze uitgave uit te brengen. Warner maakt wel meer van die rare beslissingen. North by Northwest is bijvoorbeeld ook overal uitgebracht, behalve in Nederland. En The Excorcist heeft in Nederland maar één disc, terwijl de Amerikaanse er twee heeft en beide discs zijn voorzien van Nederlandse ondertitels.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht

    Heel vreemd, want de Nerderlandse ondertitels zijn beschikbaar, wat dat is al gedaan voor de DVD. Ik denk dat dit het resiltaat is van het Nederlandse koop en download gedrag.
    Bizare redenering. Aangezien de box hier dan niet verkrijgbaar wordt, gaan velen de rips dan maar downloaden.

    Beetje contraproductieve maatregel zou dat zijn.

  19. #19

    Standaard

    Mijn inziens geen bizarre redenering, en venomen via marktpartijen. *

    Voor veel Nederlanders is het gras altijd groener aan de overkant. Daarom importeren aanzienlijk, en daarbij downloaden ze ook nog eens heel veel. Voor een kleine markt als Nederland blijft er voor producten met een minder ingeschatte populariteit een (te) klein potentieel over, die die uitgebrachte producten wel zal aanschaffen. Als je dit kleine potentieel afzet tegen de kosten om het product in Nederland op de markt te brengen, blijft er te weinig marge over om er aan te verdienen. Dit risico wordt door de maatschappijen simpel vermeden door het product niet uit te brengen...


    * Eens de reden via een retailer gehoord (die weer direct van de vertegenwoordiger van Warner) waarom de film “Loga’s Run” nog nooit in Nederland op DVD en Blu-Ray is uitgekomen of komt (zelf heb ik al de R1 DVD z’n 12 jaar in mijn bezit, idem bv voor nooit uitgebrachte Westworld). Het antwoord was dat Warner Benelux er geen potentieel in ziet. De retailer kon echter deze titel (die toen over een paar maanden in de UK op BD zou uitkomen) indien gewenst wel op BD geleverd kunnen krijgen met NL ot als hij er in 1x 5.000 zou afnemen…

  20. #20

    Standaard

    Zijn dit dezelfde extra's als de dvd versie?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Zijn dit dezelfde extra's als de dvd versie?
    Ja, alleen Superman Returns bevat nu ook de Bryan Singer Production Journals (tot op heden alleen in Amerika uitgebracht) en de originele opening (nooit eerder uitgebracht)

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Er staan alleen op de US versie geen NL subs. Ik hoop dat dit wel het geval zal zijn met de UK versie. Want in Nederland zie ik hem nog nergens als preorder staan.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  24. #24

    Standaard

    Volgens informatie over de Duitse release staan alle talen van Europa erop, maar geen Nederlands. Ik acht daarom een Nederlandse uitgave uitgesloten.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Er staan alleen op de US versie geen NL subs. Ik hoop dat dit wel het geval zal zijn met de UK versie. Want in Nederland zie ik hem nog nergens als preorder staan.

    Ik ben bang dat uk dezelfde heeft als de us, en dat wij geluk hebben als er nl subs op de duitse komen die eind juli pas komt.
    Overigens heeft die duitse versie wel een mooie rode doos.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •