Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Minority Report

  1. #51

    Standaard

    Ik zie wel, maar NL sub is een vereiste voor mij, want ik ben slechthorend. Een combinatie van regio 2 en 4 zie ik niet zitten. Liever gewoon regio 2.

    Bij de Free R S ligt de import al wel, maar zonder subs

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    Ik zie wel, maar NL sub is een vereiste voor mij, want ik ben slechthorend. Een combinatie van regio 2 en 4 zie ik niet zitten. Liever gewoon regio 2.

    Bij de Free R S ligt de import al wel, maar zonder subs
    Als je een CC hebt kan je hem uit Australië bestellen (r2 / r4, dus je kan hem gewoon afspelen bij een r2 dvd-speler) en heeft ook NL sub.
    Of je kan natuurlijk tot het eind van deze maand wachten
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #53

    Standaard

    Hallo René,

    Ik wacht gewoon nog even tot het einde van de maand, want als hem nu Down-Under bestel, dan is die misschien een weekje eerder in mijn bezit dan dat hem gewoon hier koop.

    Ik ga half april naar Denemarken. Misschien (soms heb je geluk) ligt die daar ook wel met NL subs ...

    Ik heb geen haast, want ik heb nog genoeg te kijken ! :P

  4. #54

    Standaard

    Ik heb gister de DVD gekocht maar disc 1 wordt niet herkend door de speler! Het lijkt erop alsof het buitenste heldere randje wat bij andere schijfejes eropzit, niet op deze disc zit.

    Iemand hier ervaring mee?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BartdG
    Ik heb gister de DVD gekocht maar disc 1 wordt niet herkend door de speler! Het lijkt erop alsof het buitenste heldere randje wat bij andere schijfejes eropzit, niet op deze disc zit.

    Iemand hier ervaring mee?
    Ik heb de film gisteren gekeken maar ik had nergens last van.

    Hoe het kan dat dat heldere randje er niet opzit weet ik niet, maar als het een defect is kun je het beste terug gaan naar de winkel en een nieuwe vragen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •