Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Minority Report

  1. #1

    Standaard Minority Report

    Minority Report (DVD) (2002)

    Availability: PREORDER
    Released: 25th Nov 2002

    Retail Price: £24.99
    BlackStar's: £18.99
    You Save: £6.00

    Staat nog nix bij over extra's of ondertitels maar ik vind het wel snel hoor, moet hier nog in de bios komen !!!
    Draait ie daar wel al dan ?
    Maar goed kopen gaan we hem zeker.

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij gaat 'ie hier pas in oktober of november in premiere.....lijkt me wel een hele gave film btw!!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar deze film. Toch al weer een tijdje geleden dat we Tom Cruise mochten aanschouwen in de bioscoop en een Spielberg maakt altijd nieuwsgierig.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  5. #5

    Standaard

    Het verhaal/concept vind ik al erg goed en een beetje SF stijl a la Spielberg....deze haal ik zeker!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de film op de eerste dag gezien dat hij uit was in de USA. Er stonden dikke rijen mensen te wachten om de zaal in te mogen en alle voorstellingen van die dag waren dan ook uitverkocht. Ik kan hem je zeker aanraden. Het is wel een aparte film. Geen id wanneer hij in Nederland uit komt. Op de locale tv had de film 4 van 5 sterren gekregen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Ik heb de film op de eerste dag gezien dat hij uit was in de USA. Er stonden dikke rijen mensen te wachten om de zaal in te mogen en alle voorstellingen van die dag waren dan ook uitverkocht. Ik kan hem je zeker aanraden. Het is wel een aparte film. Geen id wanneer hij in Nederland uit komt. Op de locale tv had de film 4 van 5 sterren gekregen.
    In Belgie komttie begin/eerste week van Oktober uit
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Hier artikel over DVD release, een 2 disk versie met DTS.
    Release date 30 November door Fox


    http://www.r2-dvd.org/article.jsp?se...articleId=4729

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    met DTS
    Kijk, zo hoort het Blijf erbij dat ik hem ga halen.....wordt November nóg duurder...

  10. #10

    Standaard

    In de USA is de release pas 17 december volgens Digitalbits.

    In other news today, DreamWorks has revealed that Steven Spielberg's Minority Report will arrive on DVD on December 17th (SRP $29.99) in both widescreen and full frame versions. Word is that DVD producer Laurent Bouzereau was on set during the production gathering material for eventual use on the disc. Look for two featurettes (From Story to Screen and Deconstructing Minority Report) as well as pieces on the film's stunt work and visual effects, interviews with Spielberg and star Tom Cruise, storyboards, artwork, production notes, cast and crew bios and more.

    http://www.digitalbits.com/#minorityannc

  11. #11

    Standaard

    Ik heb nog 2 vrijkaarten te verloten voor de voorpremiere van deze film.
    Zie hier
    Groet,
    CRe8oR
    My Collection

  12. #12

    Standaard

    Heb net bericht ontvangen van de marketing manager van Fox, en een Nederlandse DVD release staat tot nu toe geplanned voor
    April 2003. Maar dit is natuurlijk nog onder voorbehoud.

    Fijn dat een snelle release in de UK geplanned staat!

    Maar wat mij nog nooit eerder is opgevallen is dat wij ook wel eens voorlopen op de UK: Ocean's Eleven ligt hier toch al een tijdje in de winkel, maar komt in Engeland pas 14/10/2002
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Heb net bericht ontvangen van de marketing manager van Fox, en een Nederlandse DVD release staat tot nu toe geplanned voor
    April 2003. Maar dit is natuurlijk nog onder voorbehoud.
    Zitten dus 4 maanden tussen w.b. de UK release Zo lang ga ik écht nie wachten, alleen voor NL subs. Wie weet zijn die ook wel aanwezig op de UK disc...dát zou pas stom zijn van FOX.

  14. #14

    Standaard

    We can now confirm once and for all that the R2 UK (and Scandinavian disk) "Minority Report" does indeed have DTS. From a cursory look at the disk from my sick bed, I'd say we're in for a real treat when this disk comes out december 2nd !

    http://www.r2-dvd.org/article.jsp?se...articleId=4928

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Zitten dus 4 maanden tussen w.b. de UK release Zo lang ga ik écht nie wachten, alleen voor NL subs. Wie weet zijn die ook wel aanwezig op de UK disc...dát zou pas stom zijn van FOX.
    Inderdaad eventjes pre-orderen!!!!!!!!!!!!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Zitten dus 4 maanden tussen w.b. de UK release Zo lang ga ik écht nie wachten, alleen voor NL subs. Wie weet zijn die ook wel aanwezig op de UK disc...dát zou pas stom zijn van FOX.
    Die kans zit erin... MGM heeft dit ook bijna altijd.
    Kijk maar naar the Usual Suspects. kost bij frs 34.99€ en als je hem uit de UK haalt met NL subs kost het nog geen 13€
    Belachelijk gewoon die prijzen hier...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    ...Zo lang ga ik écht nie wachten, alleen voor NL subs. Wie weet zijn die ook wel aanwezig op de UK disc...dát zou pas stom zijn van FOX.
    Helaas, dit staat op de britse uitgave: English ; Danish ; Finnish ; Icelandic ; Swedish ; Norwegian -subtitles.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Helaas, dit staat op de britse uitgave: English ; Danish ; Finnish ; Icelandic ; Swedish ; Norwegian -subtitles.
    Yep, zag het al staan. Nou ja, engelse subs vind ik ook al voldoende en misschien is de dialoog wel zó duidelijk dat ik ze lekker uitlaat. Hopelijk issie binnen 3 weken binnen

  20. #20

    Standaard

    Zoals gewoonlijk worden we in Nederland weer achtergesteld. Late en dure releases. Kan de EU hier niets aan doen?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Zoals gewoonlijk worden we in Nederland weer achtergesteld. Late en dure releases. Kan de EU hier niets aan doen?
    Nou, nu de grenzen open zijn is het wel een stuk makkelijker om DVD's uit de UK te importeren. En daar komt de DVD wél tijdig uit, dus tot zover geen problemen.
    Een minister van DVD-belangen zal er wel niet inzitten ben ik bang

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Nou, nu de grenzen open zijn is het wel een stuk makkelijker om DVD's uit de UK te importeren. En daar komt de DVD wél tijdig uit, dus tot zover geen problemen.
    Maar die zijn steeds minder vaak ondertiteld omdat de Nederlandse maffia dat niet wil.

  23. #23

    Standaard

    Heb net gezien dat Minority Report bij ons uitkomt op 15 april. Zoals het er nu voorstaat: geen DTS, en slechts 1 disc. Dus maar gaan voor de UK versie, die op 2 december uitkomt?...

  24. #24

    Standaard

    heb ik al een tijd geleden gepre-ordered
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Heb net gezien dat Minority Report bij ons uitkomt op 15 april. Zoals het er nu voorstaat: geen DTS, en slechts 1 disc. Dus maar gaan voor de UK versie, die op 2 december uitkomt?...
    Nou Nl laat zich weer eens van zijn beste kant zien, met een minimale release van een topfilm
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •