Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Minority Report

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Heb net gezien dat Minority Report bij ons uitkomt op 15 april. Zoals het er nu voorstaat: geen DTS, en slechts 1 disc. Dus maar gaan voor de UK versie, die op 2 december uitkomt?...
    En hoe komt u aan deze wijsheid?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    En hoe komt u aan deze wijsheid?
    Elementary, my dear Watson...
    Op website www.dvd-home.nl staat het bij dvd's die verwacht worden (voor 15 april), maar staat niet bij dts-titels, noch bij SE

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard


    Elementary, my dear Watson...
    Op website www.dvd-home.nl staat het bij dvd's die verwacht worden (voor 15 april), maar staat niet bij dts-titels, noch bij SE
    Maar ik denk dan dat de definitieve specificaties nog niet bekend zijn voor de Nl release Dus ik hoop dat er er nog verandering in komt
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Maar ik denk dan dat de definitieve specificaties nog niet bekend zijn voor de Nl release Dus ik hoop dat er er nog verandering in komt
    Ja, dat denk ik ook. Vandaar dat ik schreef "zoals het er nu voorstaat"...

  5. #30

    Standaard

    Het blijft een vette film!!
    Alleen wat me op viel: bij sommige extra's is de audio even out of sync (alleen bij interviews, dus bij filmbeelden er doorheen niet) het lijkt er dus op dat het out of sync was voordat ze de videobeelden ge-edit hadden... maar dit is mij 2 keer opgevallen en dit duurt een seconde of 2... niet al te storend gelukkig...

    die ILM extra's hadden van mij overigens wel wat langer gemogen (ILM special effects)
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Het blijft een vette film!!
    Alleen wat me op viel: bij sommige extra's is de audio even out of sync (alleen bij interviews, dus bij filmbeelden er doorheen niet) het lijkt er dus op dat het out of sync was voordat ze de videobeelden ge-edit hadden... maar dit is mij 2 keer opgevallen en dit duurt een seconde of 2... niet al te storend gelukkig..
    Viel mij ook al op ja, dus ligt niet aan je systeem... Is idd niet echt storend, maar wel slordig. De afwerking had in mijn ogen dan ook nét wat beter gemogen, zoals een play all button en ook wat langere docu's. Ik zou de extra's een 7,5 geven.

  7. #32

    Standaard

    tja er had van mij wel wat meer in-depth ILM werk bij mogen zitten... Zoals from puppet to pixels... Ben een echte 3d freak, dus zulke dingen houden me wel ff bezig
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    tja er had van mij wel wat meer in-depth ILM werk bij mogen zitten... Zoals from puppet to pixels... Ben een echte 3d freak, dus zulke dingen houden me wel ff bezig
    Me too! Geen freak, wel zwaar geïnteresseerd... Wat bij Minority Report te zien was heb ik al vaker gezien en is niet echt vernieuwend. Ik hoop ook op een uitgebreide docu op de 4-disc van The Two Towers over Gollum. Rete-interessant!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Me too! Geen freak, wel zwaar geïnteresseerd... Wat bij Minority Report te zien was heb ik al vaker gezien en is niet echt vernieuwend. Ik hoop ook op een uitgebreide docu op de 4-disc van The Two Towers over Gollum. Rete-interessant!
    Dat zou wel heel gaaf zijn!!!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  10. #35

    Standaard

    Voor de mensen die het nog niet weten ....... Minority Report is al weer 2 weken hier in Nederland te koop, Bij free recordshop of van leest............de import versie , 2 discs ...... ik heb hem al weer 2 weken liggen............niet goedkoop, maar is het zeker waard.

    Hij is in de 40 euro.

  11. #36

    Standaard En regio 4 dan

    Ja ja, Michaelddvd heeft ook een review. Release datum regio 4 is 22 januari 2003, DTS 2disc EN nederlandse subs!!!!


    Is toch een kleine 3 maanden eerder dan de nederlandse release.

    Totaal ongeveer 23 euro incl verzending.

    Hij staat dus ge-pre-ordered

    En de disc is geschikt voor zowel regio 2 als regio 4

  12. #37

    Standaard Re: En regio 4 dan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Ja ja, Michaelddvd heeft ook een review. Release datum regio 4 is 22 januari 2003, DTS 2disc EN nederlandse subs!!!!


    Is toch een kleine 3 maanden eerder dan de nederlandse release.

    Totaal ongeveer 23 euro incl verzending.

    Hij staat dus ge-pre-ordered

    En de disc is geschikt voor zowel regio 2 als regio 4
    Waar heb je de info vandaan, want als ik bij Eazydvd, ga kijken, dan zie alleen maar Regio 4 staan en geen regio 2, en ik zie ook niks van NL subs staan?
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #38

    Standaard Re: Re: En regio 4 dan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Waar heb je de info vandaan, want als ik bij Eazydvd, ga kijken, dan zie alleen maar Regio 4 staan en geen regio 2, en ik zie ook niks van NL subs staan?
    Michael D DvD

  14. #39

    Standaard Re: Re: Re: En regio 4 dan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Heb het nu ook gelezen. Bedankt voor de info
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #40

    Standaard

    Wat is eigenlijk het verschil tussen de Minority Report (Urban Cinefile Special) en Minority Report (DTS - 2 Disc Set) uitvoering die allebei te bestellen zijn bij ezydvd?

    Atlanticdvd (http://www.atlanticdvd.com.au/index_...d=4578~content) is trouwens nog goedkoper dan Ezy (5 dollar om precies te zijn).
    Robert.

  16. #41

    Standaard

    Wat doen jullie toch moeilijk.............over die datum van minority report................dat ie regio 4 ook 2 is en 22 januari 2003 uitkomt..........HIJ IS AL UIT OP REGIO 2 !!!!!!!!!!!!!!! AL 1 MAAND................... dus bestel hem dan ....... haal hem bij de free.......of van leest of weet ik veel wat voor andere zaak.~!!!

  17. #42

    Standaard

    en je helemaal blauw betalen zeker!!!

    En geen nl ondertiteling die toch nog wel waardevol is ook!
    Robert.

  18. #43

    Standaard

    Dat meer betalen of nog 3 mnd x-tra wachten ......... is voor mij geen moeilijke keuzen ........ en met NL subs ook niet ..... maar jah als je echt die NL subs wil .............. dan is het nog ff tjes wachten.........maar ok ...... hij is het wel waard.

  19. #44

    Standaard

    Ik ga hem nu bestellen bij Ezy. Nog maar 1 maandje w88 en nlo.
    Robert.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Ik ga hem nu bestellen bij Ezy. Nog maar 1 maandje w88 en nlo.
    Idd

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GiLa
    Dat meer betalen of nog 3 mnd x-tra wachten ......... is voor mij geen moeilijke keuzen ........ en met NL subs ook niet ..... maar jah als je echt die NL subs wil .............. dan is het nog ff tjes wachten.........maar ok ...... hij is het wel waard.
    Kiezen tussen € 23 en € 40 is best makkelijk voor mij hoor. Dan maar een maandje later.

    En idd vindt ik NL subs erg belangrijk. Niet voor mij maar wel voor mijn meissie die ook van dit soort films wil genieten.

    Als jij € 40 wil betalen prima, maar als wij willen wachten en daardoor de prijs van nog een dvd uitsparen is ons goed recht.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GiLa
    Dat meer betalen of nog 3 mnd x-tra wachten ......... is voor mij geen moeilijke keuzen ........ en met NL subs ook niet ..... maar jah als je echt die NL subs wil .............. dan is het nog ff tjes wachten.........maar ok ...... hij is het wel waard.
    Voor zo'n groot verschil in de prijs ben ik best wel bereid om 3 maanden of langer te wachten En NL subs, heeft toch wel mijn voorkeur
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #48

    Standaard

    tjah ieder ze eigen voorkeur.................maar nl subs gebruik ik zelf nooit .......dus daarvoor hoef ik niet te wachten ....... en dat geld........ maakt me echt nix uit ........ dus als je het dan makkelijk kan betalen ...... he ......... daarom heb ik hem al een tijdje.

  24. #49

    Standaard

    heb gisteren de fil voor het eerst gekeken. Super! Alleen de DTS-functie deed het bij mij niet. Als ik die selecteerde kreeg ik helemaal geen geluid! Mijn receiver kan normaal wel DTS afspelen. Hebben meer mensen hier last van?

  25. #50

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •