De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prijsvragen antwoord verklikker sites -> Vinden jullie dat normaal?

    Goed, ik heb dus van een filmmaatschappij enkele dvd's gekregen die ik mag weggeven in een prijsvraag. Ik heb zelfs de moeite gedaan om de prijsvraag ook voor Nederlanders toegankelijk te maken (waar we vroeger onze prijzen eigenlijk alleen maar aan Belgen mochten weggeven). Ik verzien een paar niet al te moeilijke vragen, kwestie van iedereen een kansje te gunnen (geen schiftingsvraag genre hoeveel schroefjes zitten er in de Eiffeltoren of zo). En wat blijkt? Nog geen 24 u na publicatie staat de prijsvraag mét antwoorden vermeld op een prijsvragensite. Ik vind het prima dat ze onze prijsvragen vermelden, maar er zomaar de antwoorden klakkeloos bijzetten vind ik een stap te ver. Ze hebben wel de antwoorden verwijderd na een klachtenmail van mij. Wat denken jullie? Ik vind dit persoonlijk een beetje een vorm van broodroof, je doet dan al eens moeite om een mooie wedstrijd te organiseren, gaat een ander met je pluimen lopen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ik ben het met je eens dat het best wel lullig is en dat het eigenlijk niet zou moeten gebeuren maar ik ben bang dat je er niets aan kunt doen. Het internet blijft nu eenmaal internet en als de prijsvraag gewoon openlijk toegankelijk is dan zullen altijd mensen de prijsvraag kopieren en ergens met antwoorden plaatsen. Gewoon omdat mensen hebberig zijn en ze te lui zijn om er nog iets voor te doen ook.

    Ik weet dat bijvoorbeeld dvd-home om die reden ook echt super makkelijke vragen bedenkt die je zo kunt googlen of op IMDB op kan zoeken, want de antwoorden lekken toch uit op een gegeven moment daar kun je op wachten en dan word het meer een verloting dan een prijsvraag.

    De enige manier om dit tegen te houden is of er voor zorgen dat de prijsvraag niet voor iedereen openbaar is dus via een nieuwsbrief alleen naar de leden of achter een log-in plaatsen. Dan heb je al een kleinere groep mensen te pakkend dus is de kans dat het uitlekt ook kleiner.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Even verplaatst omdat dit niet direct iets met DVD.nl te maken heeft.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Even verplaatst omdat dit niet direct iets met DVD.nl te maken heeft.
    Oeps, ik was er zeker van dat ik 'm in Overige Discussies had gezet. My bad.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •