De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Speakers van JVC TH-A75R aansluiten op YAMAHA RX-V467B?

    Hallo allen,

    Ik vroeg me af of ik de 6.1 speakers van de JVC Home Cinema set kan aansluiten op de Yamaha RX-V467 receiver?
    Helaas ben ik op dit gebied niet bepaald technisch genoeg om dit te weten, daarom leg ik de vraag hier maar 's neer.

    De gegevens van de subwoofer c.q. speakers zijn:

    Subwoofer:
    140 W
    4 Ohm
    25 Hz t/m 200 Hz

    Satelliet speakers:
    30 W
    4 Ohm
    110 Hz t/m 20 kHz

    Middenluidspreker:
    30 W
    4 Ohm
    100 Hz t/m 20 kHz

    De aansluitingen op het JVC apparaat zien er zo uit (let hierbij op het de aansluitingen van het speaker gedeelte, links):





    Het achterpaneel van de Yamaha RX-V467B:



    Channel 5.1-channel Max Output Power for Europe (4 ohms, 1 kHz, 0.7% THD) 5 x 120 W/ch
    Meer info: http://nl.yamaha.com/nl/products/aud..._g/?mode=model


    Er is dus een verschil met het aansluiten van de draden op de receiver. iemand zei dat dit geen probleem is met zgn. verloop-stekkertjes, terwijl wéér iemand anders zei dat dit absoluut niet mogelijk was. Verwarrend...

    Weet iemand hier een antwoord op?

    Alvast hartelijk dank!!
    Laatst aangepast door Liquid Bass : 27-03-2011 om 14:34

  2. #2

    Standaard

    De middelste foto wordt niet weergegeven en ik denk dat daar de uiteinden van de draad/stekkertjes van de boxen op te zien zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Er moeten 2 afbeeldingen te zien zijn, doen ze het nu wel?

  4. #4

    Standaard

    Er zijn er 2 te zien, maar ook een rood kruisje, het internetadres wat daar bij hoort: http://img820.imageshack.us/i/scannen0001ve.jpg/

    Normaal gesproken kun je die speakertjes wel aansluiten met gestript draad, maar de output van de versterker in Watt is wel een stuk hoger dan wat de speakers aan kunnen(volume dus zeer laag houden)
    Het is echt geen ideale combinatie en dus af te raden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Dat wordt dus een nieuwe, complete set, de Yamaha BD 300 lijkt een goed alternatief.

    In ieder geval hartelijk dank!!

  6. #6

    Standaard

    Graag gedaan, maar kijk nog even verder op het forum voordat je een 'complete' set koopt. In diverse topics worden leuke adviezen gegeven van recievers i.c.m. speakers.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •