De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: The Art of Tangled

  1. #1

    Standaard The Art of Tangled

    Ik heb het boek bestelt toen hij uitkwam, helaas, na al een paar maanden wachten nog steeds niets ontvangen. Ondertussen ben ik al naar verschillende boekenwinkels geweest en ze zeggen dat het boek een 2de print krijgt, maar ik geloof hier niet meer zo in. Sterker nog, volgens mij is er gewoon een hele kleine oplage gedrukt en komt er hierna niets meer.

    Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Heeft Amazone het boek wel kunnen leveren want ook daar staat dat er een paar weken levertijd is en hoe zit het met de andere The Art of boeken van Disney?

    Het spijt me dat ik er zo kwaad over praat maar ik had het boek gewoon graag NIEUW willen hebben en normaal kan mijn boekenwinkel overal aan komen .. zucht.. :S

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze besteld bij amazon.com nieuw. Deze is gewoon nog leverbaar en word binnen 5 tot 9 dagen verstuurd.

  3. #3

    Standaard

    Het is niet te geloven: kreeg vanmiddag een telefoontje van de boekenwinkel dat mijn bestelling binnen is gekomen. Kan je nagaan... bestelt einde Febr en pas aangekomen in April!!!!

    Ik ga hem volgende week, als mijn nieuwe salaris er is, gelijk ophalen en dan geef ik hier een korte review

  4. #4

    Standaard

    Die van mijn is ook onderweg van Amazon.com. Ben erg benieuwd naar dit boek!

  5. #5

    Standaard

    Het is echt een prachtig boek!!! Heel veel schetsen van potlood, digitaal bewerkte afbeeldingen en complete karaktermodellen met teksten die uitleggen hoe ze tot stand zijn gekomen. Het is een aanrader. Ik was vooral onder de indruk van de papierkwaliteit, die is heel stevig en de foto's schitteren je tegemoet. Het boek ruikt ook helemaal nieuw, alsof het inderdaad vers van de pers komt

  6. #6

    Standaard

    En Daniëlle, is die van jou al binnen?? En wat vind je er van?

  7. #7

    Standaard

    Aardig tijdje moeten wachten maar hij is hier ook binnen.
    Vind het erg mooi boek. Al heb ik tegelijkertijd: To infinity and Beyond binnen gekregen en dat vind ik echt een top boek. Dus daar ben ik nu in bezig.

  8. #8

    Standaard

    To infinity and Beyond klinkt bijna als een Star Trek boek

  9. #9

    Standaard

    Haha. Nee is van Pixar. Dat zinnetje komt uit Toy Story.

  10. #10

    Standaard

    Owww ja dat is waar ook Buzzz Lightyear

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •