Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

    Hier de review van blu-ray.com

    De originele verhouding moet 2:39:1 zijn, maar is vervormd naar 1:78:1.

    Extras:
    Goldwater Island
    • Explore Goldwater Island (1080p, 00:50)
    • Dragon Discovery (1080p, 00:56)
    • Theatrical Trailer (1080p, 2:12)

    Lone Islands
    • Explore Narrowhaven (1080p, 00:42)
    • Minotaur Discovery (1080p, 00:51)
    • Deleted Scenes (1080p, 4:27): Includes four short deleted scenes.
    • The Epic Continues (1080p, 2:15): The director, producers, and stars briefly discuss this entry in the series.

    Magician's Island
    • Explore Magician's Island (1080p, 00:42)
    • Dufflepud Discovery (1080p, 1:01)
    • Commentary by Director Michael Apted and Producer Mark Johnson

    Dawn Treader
    • King Caspian's Guide to the Dawn Treader (1080p, 4:13): A guided tour through each section of the ship, from the State Room, Map Room, and Oar Room, to the Main Deck and, of course, the Poop Deck.
    • The Secret Islands: Untold Adventures of the Dawn Treader (1080p, 7:20): An animated epilogue of sorts.
    • In Character with Liam Neeson (SD, 5:06): Neeson talks about the character of Aslan and the process of doing the voice recording.
    • In Character with Georgie Henley and Will Poulter (SD, 5:20): Eustace and Lucy discuss their approach to the characters.
    • Direct Effect: Michael Apted (SD, 6:27): Director Michael Apted discusses the particular challenges of working on the third entry in the series.
    • Making a Scene (SD, 9:11): A featurette about the filming of the transition-to-Narnia scene.

    The Dark Island
    • Explore the Dark Island (1080p, 00:57)
    • White Witch Discovery (1080p, 00:36)
    • Serpent Discovery (1080p, 00:42)
    • Portal to Narnia: A Painting Comes to Life (1080p, 7:22): Another visual FX featurette exploring the creation of the watery transition to Narnia scene.
    • Good vs. Evil: Battle on the Sea (1080p, 10:55): An on-set look at the filming of the sea battle.

    Ramandu's Island
    • Explore Ramandu's Island (1080p, 00:59)
    • Reepicheep Discovery (1080p, 1:10)
    • Aslan Discovery (1080p, 1:02)
    • Liliandil Discovery (1080p, 00:52)
    • Search for the Seven Swords Match Game (1080p): A simple matching game that tasks you with memorizing the locations of the seven swords.
    • VFX Progression (1080p, 13:00): Visual effects breakdowns of several shots, showing various passes, all leading to the final finished scene. With optional commentary by director Michael Apted and producer Mark Johnson.

    BD-Live Exclusives
    • Enchanted Tour of the Narnia Islands (720p, 4:24): A quick tour of the locales featured in the film.
    • Return to Magic (720p, 4:33): A talking head fluff piece promo.


  2. #2

    Standaard

    Bij de screenshots zie je op het einde de 2 verschillende aspect ratio's. Ik zou toch de 2:39:1 opteren...


  3. #3

    Standaard

    Hey,

    Geef mij maar de full screen formaat,
    Veel meer beeld voor je geld
    En veel lijkt er niet vanaf geknipt te zijn van de zijkanten.

    Greets Ferry, ...

  4. #4

    Standaard

    De kleuren zijn wel minder verzadigd. Je ziet zelf meer op de 1:78:1 versie.


  5. #5

    Standaard

    Hmm ik wacht nog wel even met kopen tot de 3D Blu-ray er is.

    Via het minder legale circuit is ie al te kijken (deze was ook full screen) maar Fox heeft officieel nog niet eens een datum bekend gemaakt.

  6. #6

    Standaard

    Wij hebben in de videotheek geen 3D versie aangeboden gekregen voor verhuur of verkoop, release is 26 april, ik betwijfel of er een 3D versie komt. Misschien een exclusieve voor Panasonic...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    In de bios gezien, in 3d nota bene en het is toch echt 2:39 wat hij moet zijn. De rest is broddelwerk en moet je mijden als purist...
    Maar troost je, het 3d zag er niet uit ondanks dat men er 8 maanden over heeft gedaan om van 2d om te zetten...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar troost je, het 3d zag er niet uit ondanks dat men er 8 maanden over heeft gedaan om van 2d om te zetten...
    Dat vind ik wel mee vallen het was iig geen Clash Of The Titans of Last Airbender, als ie uitkomt op Blu-ray 3D zal ik hem toch wel kopen.

  9. #9

    Standaard

    Heeft de UK versie NL subs? En hoe is de beeldverhouding daar?


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Heeft de UK versie NL subs? En hoe is de beeldverhouding daar?
    Uk versie heeft geen NL subs en zover ik terug kan vinden de DE versie ook niet. Althans de bronnen geven nog geen NL subs aan..

    Beeldverhouding is bij alle uitgaves het zelfde en geloof ik anders als de bioscoop versie als ik mij niet vergis.
    Beeldvullend en de bios versie was 2:39:1 blabla

    als ik zo op internet lees is de film orgineel ook geschoten met beeldverhouding van 1:78:1 maar voor de bioscoop om gezet naar 2:39:1 dus dat zal de verklaring zijn wrm hij nu weer 1:78:1 is...
    Laatst aangepast door theregiment : 18-04-2011 om 17:34

  11. #11

    Standaard

    Verder staat er op verschillende duitse info sits een 3d versie van de film gepland voor 20mei2011!

  12. #12

    Standaard

    Van imdb.com:

    Camera
    Sony CineAlta F23

    Laboratory
    Ascent 142 Features (digital intermediate)

    Film length (metres)
    3197 m (Portugal, 35mm)

    Film negative format (mm/video inches)
    Video (HDTV)

    Cinematographic process
    Digital Intermediate (master format)
    HDCAM SR (1080p/24) (source format)

    Printed film format
    35 mm (anamorphic) (Fuji Eterna-CP 3523XD)
    D-Cinema (3-D version)

    Aspect ratio
    2.35 : 1

  13. #13

    Standaard

    Vandaag de Nederlandse uitgave gekocht. De extra's zijn nagenoeg gelijk aan de Amerikaanse release die in de eerste post genoemd worden. De Nederlandse release heeft geen BD-Live, maar daarvoor in de plaats 7 muziekvideo's, waaronder eentje van Xander de Buisonjé.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag de Nederlandse uitgave gekocht. De extra's zijn nagenoeg gelijk aan de Amerikaanse release die in de eerste post genoemd worden. De Nederlandse release heeft geen BD-Live, maar daarvoor in de plaats 7 muziekvideo's, waaronder eentje van Xander de Buisonjé.
    Dat is goed om te horen. BD Live kan ik missen als kiespijn, de meest nutteloze functie ooit op een Blu-ray-disc/-speler.

  15. #15

    Standaard

    Een overzicht van de extra's:

    Audio Commentary by Director Michael Apted and Producer Mark Johnson
    Goldwater Island
    - "Explore Goldwater Island" Location Info (0:50)
    - "Dragon Discovery" Character Info (0:56)
    - End Title Songs from Around the World
    - - Play All (27:13)
    - - "There's a Place for Us" Music Video by EMD (3:55)
    - - "There's a Place for Us" Music Video by Sonohra (3:57)
    - - "Someone Wake Me Up" Music Video by Joel McElderry (3:40)
    - - "Stand Up" Music Video by Stan Walker (3:46)
    - - "Instantly" Music Video by Sergey Lazarev (4:16)
    - - "There's a Place for Us" Music Video by Xander de Buisonjé (3:59)
    - - "There's a Place for Us" Music Video by Victoria S (3:59)
    - Theatrical Trailer (2:12)
    Dawn Treader
    - "King Caspian's Guide to the Dawn Treader" Featurette (4:13)
    - "The Secret Islands: Untold Adventures of the Dawn Treader" Featurette (7:20)
    - "Fox Movie Channel Presents" Featurettes
    - - In Character with Liam Neeson (5:06)
    - - In Character with Georgie Henley and Will Poulter (5:20)
    - - Direct Effect: Michael Apted (6:27)
    - - Making a Scene (9:11)
    Magician's Island
    - "Explore Magician's Island" Location Info (0:42)
    - "Dufflepud Discovery" Charachter Info (1:01)
    Ramandu's Island
    - "Explore Ramandu's Island" Location Info (0:59)
    - "Reepicheep Discovery" Charachter Info (1:10)
    - "Aslan Discovery" Character Info (1:02)
    - "Liliandil Discovery" Character Info (0:52)
    - Search for the Seven Swords Match Game
    - VFX Progession with Optional Commentary by Director Michael Apted and Producer Mark Johnson (13:00)
    The Dark Island
    - "Explore the Dark Island" Location Info (0:57)
    - "White Witch Discovery" Character Info (0:36)
    - "Serpent Discovery" Character Info (0:42)
    - "Portal to Narnia: A Painting Comes to Life" Featurette (7:22)
    - "Good Vs. Evil: Battle on the Sea" Featurette (10:55)
    Lone Islands
    - "Explore Narrowhaven" Location Info (0:42)
    - "Minotaur Discovery" Character Info (0:51)
    - Deleted Scenes
    - - Play All (4:27)
    - - The Kids in Narnian Clothes (0:35)
    - - Eustace is Ill (0:43)
    - - Mutiny (2:23)
    - - Caspian "Doubt" (0:55)
    - "The Epic Continues" Featurette (2:15)
    Startup Trailers for "Rio" and "Gulliver's Travels"

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Hey,

    Heeft deze NL realease misschien een sleeve om de Blu-Ray case heen???

    Greets Ferry, ...

  18. #18

    Standaard

    Nee, de blu-ray zit verpakt in alleen een keepcase. In het buitenland zijn mooiere verpakkingen verkrijgbaar.

  19. #19

    Standaard

    Ik ben eigenlijk blij dat die muziekvideo's die op de Amerikaanse versie niet staan er hier wel op staan. Bovendien is dit eigenlijk du jamais vu: een lokale versie waar méér op staat dan op de US-versie. Dat kom je niet elke dag tegen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Ik wou net deze film kijken. Komt mijn LG BD350 met de boodschap dat ik de firmware moet updaten.

    Dus even naar de website van LG en de laatste versie gedownload. Na installatie: Gelieve de laatste nieuwe firmware te downloaden!

    Zodoende kan ik de film dus niet bekijken. Kunnen die hardware fabrikanten niet eerst de laatste nieuwe firmware op hun website zetten voordat ze discs uitbrengen die dat gebruiken?!?

    Ik hoop dat een nieuwe firmware niet lang op zich laat wachten, want ik wou deze film heel graag eens bekijken!
    Laatst aangepast door Rudy Mas : 30-04-2011 om 14:33

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas Bekijk bericht
    Ik wou net deze film kijken maar mijn LG BD350. Komt die met de boodschap dat ik de firmware moet updaten.

    Dus even naar de website van LG en de laatste versie gedownload. Na installatie: Gelieve de laatste nieuwe firmware te downloaden!

    Zodoende kan ik de film dus niet bekijken. Kunnen die hardware fabrikanten niet eerst de laatste nieuwe firmware op hun website zetten voordat ze discs uitbrengen die dat gebruiken?!?

    Ik hoop dat een nieuwe firmware niet lang op zich laat wachten, want ik wou deze film heel graag eens bekijken!
    Ik vind dit echt zo debiel. Kijk, dat er misschien voor bepaalde bijzondere nieuwe features een update van de firmware nodig kan zijn, kan ik nog volgen. Maar om gewoon de hoofdfilm en de extra's te kunnen bekijken zou dit toch nooit nodig moeten zijn? We spreken toch standaards af of hoe zit dat? Ik kan me je ergernis voorstellen.

  22. #22

    Standaard

    Meteen even uitgeprobeerd en mijn Samsung speelt hem gelukkig wel af, kwam wel langzaam op gang en het eerste 20th Century Fox filmpje werd erg stotterend afgespeeld maar daarna geen problemen meer. Ik ga de film vanavond in zijn geheel kijken dus ik hoop dat het bij het bovenstaande blijft. Ik denk dat ik binnenkort wel een firmware update van Samsung kan verwachten want het valt mij op dat de Blu Ray's van 20th Century Fox voor de meeste afspeelproblemen zorgen, dit was met Avatar zo en nu dus blijkbaar weer met Narnia III.

    Update: Alhoewel de firmware update op de website van Samsung niets met het uitkomen van deze Blu Ray te maken heeft heb ik zowel de firmware van mijn nieuwe Samsung LCD TV als de firmware van mijn Samsung Blu Ray Speler een update gegeven. Het laden van de Narnia III Blu Ray ging nu sneller en geen gestotter tijdens het eerste 20th Century Fox filmpje.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 30-04-2011 om 18:00


  23. #23

    Standaard

    heey
    aangezien hier op de forum heel veel mensen met verstand van films zitten en alles eromheen ben ik hier maar met mijn vraag gekomen. ik wilde de bluray combo van deze film kopen, echter ben ik zwaar afgekickt op het hoesje. Dat was namelijk zo ontzettend dun, dat je er met een vork door prikte en de dvd werd bijgeleverd in een kartonnen enveloppe :P maar goed.
    Nu is mijn vraag hoe zit het met kopen op internet en dan laten leveren uit het buitenland? Ik vind de US editie namelijk erg mooi, alleen waar kun je die dan het beste kopen(tips van sites?) ik ken alleen maar Amazon en die berekent voor amerika douanakosten die vaak niet voor de poes zijn. Misschien dat jullie handige tips weten of goede sites waar je mooie dvd/blu's kunt kopen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toky Bekijk bericht
    heey
    aangezien hier op de forum heel veel mensen met verstand van films zitten en alles eromheen ben ik hier maar met mijn vraag gekomen. ik wilde de bluray combo van deze film kopen, echter ben ik zwaar afgekickt op het hoesje. Dat was namelijk zo ontzettend dun, dat je er met een vork door prikte en de dvd werd bijgeleverd in een kartonnen enveloppe :P maar goed.
    Nu is mijn vraag hoe zit het met kopen op internet en dan laten leveren uit het buitenland? Ik vind de US editie namelijk erg mooi, alleen waar kun je die dan het beste kopen(tips van sites?) ik ken alleen maar Amazon en die berekent voor amerika douanakosten die vaak niet voor de poes zijn. Misschien dat jullie handige tips weten of goede sites waar je mooie dvd/blu's kunt kopen.
    amazon.co.uk! Uit de US moet je weer opletten of hij regio vrij is (tenzij je een multi region player heb/ een Regio A speler)

    Amazon.co.uk zit je altijd gebeiteld!

  25. #25

    Standaard

    De Amerikaanse versie kost bij Amazon.com $ 19,99. Daar komen nog $ 6,48 verzendkosten bij. Totaal is dat $ 26,47. Omgerekend is dat nog geen € 18,-. Dat betekent dat je geen last zult krijgen van de douane, want je mag voor € 22,- importeren en dat is ook nog eens exclusief verzendkosten. Dus als je alleen Narnia bestelt is er niets aan de hand.

    Nu is het echter wel zo dat je, zoals theregiment al schreef, rekening moet houden met de regiocode. De Amerikaanse uitgave van Dawn Treader is alleen regio A gecodeerd. Als je deze regio niet kunt afspelen heeft het dus geen zin om de blu-ray aan te schaffen.

    De UK versie zit overigens in, net als de Nederlandse uitgave, in een keepcase. De UK versie heeft echter ook een slipcase.



    Bron: forum van www.blu-ray.com.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •