Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    kwam wel langzaam op gang
    Het understatement van de dag.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    heey, heel erg bedankt voor de reacties. ik ben nu wel wat meer op de hoogte fijn om te horen dat de blu-ray uit amerika waarschijnlijk geen moeite zou opleveren(wel rot dat ie regio A is) met douane en dat de engelse uitgave ook een slipcover heeft...weet ik tenminste dat ik daar een degelijke versie kan bestellen

  3. #28

    Standaard

    Kreeg vandaag mailing binnen van Sony. O.a. werd gemeld dat de 3d blu-ray van deze film voorlopig exclusief bij Sony te krijgen is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Kreeg vandaag mailing binnen van Sony. O.a. werd gemeld dat de 3d blu-ray van deze film voorlopig exclusief bij Sony te krijgen is.
    Jammer dat ik geen brillen meer nodig heb anders had ik die starter kit wel gekocht, dat wordt dus weer op eBay kopen voor een belachelijke hoge prijs...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Jammer dat ik geen brillen meer nodig heb anders had ik die starter kit wel gekocht, dat wordt dus weer op eBay kopen voor een belachelijke hoge prijs...
    of je verstand gebruiken en gewoon wachten tot hij wel los verkocht word....

  6. #31

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    of je verstand gebruiken en gewoon wachten tot hij wel los verkocht word....
    Klopt maar soms kan ik het gewoon niet laten, je wilt bijvoorbeeld niet weten wat ik voor Megamind 3D heb betaald...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Klopt maar soms kan ik het gewoon niet laten, je wilt bijvoorbeeld niet weten wat ik voor Megamind 3D heb betaald...
    Na ben dan toch wel benieuwd

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Na ben dan toch wel benieuwd
    Ongeveer net zoveel als jij voor je laatste 4 Blu-ray films uitgegeven hebt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ongeveer net zoveel als jij voor je laatste 4 Blu-ray films uitgegeven hebt.
    Dan was ie duur! €80/100e! Maar ja soms jeukt het he

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dan was ie duur! €80/100e! Maar ja soms jeukt het he
    Helaas wel maar ja, niet nadenken gewoon kijken en genieten maar!
    Heb wel vaker de hoofdprijs betaald voor die 3D exclusives op 1tje na: Avatar want dat vond ik zo'n matige film daar wacht ik nog wel even op.

    Nu maar wachten op die Narnia 3D BD op eBay...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •