Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 210 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gisteravond deed de site het weer, nu dus weer niet. Vreemd hoor. Tsja behalve zelf bijhouden is er niet echt een alternatief dat ook bijhoudt wanneer je iets kijkt volgens mij?
    Toch wel. Op trakt.tv is dit mogelijk, al moet je je er even in verdiepen. In de settings van je account kun je veel instellen en kun je je dashboard aanpassen. Ik heb vooral veel dingen uitgezet, op mijn dashboard heb ik alleen nog 'up next', 'last 30 days' en 'recently watched' staan. En een kijkdatum (zelfs kijktijdstip) is ook toe te voegen, zowel voor films als series (ook per aflevering). Dus eigenlijk alles wat whatiwatch ook doet (of deed...).

  2. #177
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Marcel Hoeve,

    Marcel, wel héél bijzonder om je zó verontwaardigd te zien reageren alsof dit uit de lucht komt vallen. Er is al bijna een decennia problemen met WiW omdat de beheerder er gewoon niet meer naar omkijkt.

    Het is jammer, maar nu eenmaal zo. Denk dat ik er nu ook maar mee zal ophouden. Ah de manier waarop de beheerder het aanpakt is zeker voor discussie vatbaar, en ik zou het zelf nooit zo doen. Dan maar een afscheidsbericht op de site plaatsen en de mensen wat tijd geven om hun gegevens af te halen en er dan de stekker uittrekken lijkt me toch beter dan jarenlang maar wat aanmodderen. Het zou financieel ook beter zijn, want nu stopt de beheerder er nog jaarlijks geld in ... maar voor wat eigenlijk.


    @Col_Jessep

    Trakt is inderdaad een waardig alternatief. Gebruik het zelf reeds jaren en reeds zeven jaar VIP member wat een aantal voordelen oplevert zoals geen ads, statistieken per jaar en over het geheel, integratie met kalender applicaties, ...
    Er is ook integratie met de bekende Plex media speler software (ook voor VIPs) zodat je dus zelfs niets hoeft te doen, want als je een film of aflevering kijkt via Plex wordt dit meteen doorgegeven aan Trakt en staat het op je kijklijst.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    @Marcel Hoeve,

    Marcel, wel héél bijzonder om je zó verontwaardigd te zien reageren alsof dit uit de lucht komt vallen. Er is al bijna een decennia problemen met WiW omdat de beheerder er gewoon niet meer naar omkijkt.

    Het is jammer, maar nu eenmaal zo. Denk dat ik er nu ook maar mee zal ophouden. Ah de manier waarop de beheerder het aanpakt is zeker voor discussie vatbaar, en ik zou het zelf nooit zo doen. Dan maar een afscheidsbericht op de site plaatsen en de mensen wat tijd geven om hun gegevens af te halen en er dan de stekker uittrekken lijkt me toch beter dan jarenlang maar wat aanmodderen. Het zou financieel ook beter zijn, want nu stopt de beheerder er nog jaarlijks geld in ... maar voor wat eigenlijk.
    Weet je wat het is, Stefaan? Ik heb zelf jaren in de ICT gewerkt in diverse functies, zowel aan de ontwikkelkant als de beheerkant. Als je een softwareproduct maakt, commercieel of als hobbyproject, dan ben je verplicht om deze software te onderhouden, te verbeteren, te vernieuwen etc. Doe je dat niet om wat voor redenen dan ook, stop er dan mee. Met alleen geld erin stoppen om de website in de lucht te kunnen houden, ben je er niet. Iedereen kan zien dat de techniek en look-and-feel achter WhatiWatch hopeloos verouderd is en ik vond het al bijzonder dat het nog draaide. Nee, ik gebruik mijn eigen Excel-spreadsheet wel om bij te houden wat ik kijk. Dat werkt een stuk eenvoudiger.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Weet je wat het is, Stefaan? Ik heb zelf jaren in de ICT gewerkt in diverse functies, zowel aan de ontwikkelkant als de beheerkant. Als je een softwareproduct maakt, commercieel of als hobbyproject, dan ben je verplicht om deze software te onderhouden, te verbeteren, te vernieuwen etc. Doe je dat niet om wat voor redenen dan ook, stop er dan mee. Met alleen geld erin stoppen om de website in de lucht te kunnen houden, ben je er niet. Iedereen kan zien dat de techniek en look-and-feel achter WhatiWatch hopeloos verouderd is en ik vond het al bijzonder dat het nog draaide. Nee, ik gebruik mijn eigen Excel-spreadsheet wel om bij te houden wat ik kijk. Dat werkt een stuk eenvoudiger.
    Ik denk dat dit eerder jouw verwachting is. En maak van jouw verwachting niet andermans verplichting. Het kan zijn dat het niet voldoet aan je wensen, maar zolang je er niet voor betaalt heb je helaas weinig zeggenschap.

  5. #180

    Standaard

    En opnieuw is de site uit de lucht, al sinds gisteren... benieuwd hoe lang dit nu weer gaat duren...
    Toch maar eens dat Trakt proberen. Kun je daar ook zelf titels toevoegen als die er nog niet op staan, zoals bij WiW?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #181

    Standaard

    Hopen op een snelle oplossing....ik heb weinig puf om alles opnieuw in te voeren...

  7. #182

    Standaard

    Ja inderdaad.. Gisteren een account op Trakt aangemaakt. Maar ik kan nog niet vinden of er een optie is om titels in te voeren die je in het verleden hebt gekeken, Als ik op een titel klik en aanvink dat ik die gezien heb zet ie `m op de datum van vandaag. Iemand een oplossing hier voor?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #183
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Moet zeker kunnen want gebruik het wel vaker. Als je op de widget klikt dat je film of aflevering hebt gezien komt er normaal een dropdown venstertje waar je voor 'Other date' kan kiezen.

    Schermafbeelding 2023-09-27 om 09.05.10.jpg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja inderdaad.. Gisteren een account op Trakt aangemaakt. Maar ik kan nog niet vinden of er een optie is om titels in te voeren die je in het verleden hebt gekeken, Als ik op een titel klik en aanvink dat ik die gezien heb zet ie `m op de datum van vandaag. Iemand een oplossing hier voor?
    In de settings van je account vind je onder 'gobal' de optie 'watch & collect buttons'. Daar moet je even kiezen voor 'ask for the specific date'.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En opnieuw is de site uit de lucht, al sinds gisteren... benieuwd hoe lang dit nu weer gaat duren...
    Toch maar eens dat Trakt proberen. Kun je daar ook zelf titels toevoegen als die er nog niet op staan, zoals bij WiW?
    Letterboxd is toch de meest ideale oplossing? Het kan alles wat WIW kan plus veel meer. Filteren op regisseur, acteur, tags aanbrengen naar keuze, importeren, exporteren, zien hoevaak je een film hebt gezien, etc etc. Het is visueel aantrekkelijk. Je kan lijsten maken met bv een top 10. Zeer veel mogelijkheden.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Letterboxd is toch de meest ideale oplossing? Het kan alles wat WIW kan plus veel meer. Filteren op regisseur, acteur, tags aanbrengen naar keuze, importeren, exporteren, zien hoevaak je een film hebt gezien, etc etc. Het is visueel aantrekkelijk. Je kan lijsten maken met bv een top 10. Zeer veel mogelijkheden.
    Ik dacht dat Letterboxed geen series had? Dan valt het bij mij al af.

  12. #187

    Standaard

    Iedereen bedankt voor de tips
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #188

    Standaard

    Site ligt er weer uit.
    Nu ga ik er serieus over nadenken. Erg jammer, want het gebruikersgemak is erg hoog.

  14. #189

    Standaard

    Ik ben er drie maanden geleden al mee gestopt. Een Word-document of Excel-spreadsheet voldoet voor mij ook prima en werkt altijd. Natuurlijk niet vergelijkbaar met de functionaliteit van WhatIWatch, maar voor het doel - bijhouden wat je gekeken hebt, wanneer en met welke waardering - kan ik daarmee prima uit de voeten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #190

    Standaard

    Ik zie al vanaf de eerste pagina dat er vaak problemen waren met de site, dus in principe heb je 12 jaar de tijd gehad om een alternatief te vinden.

  16. #191

    Standaard

    Het blijft eeuwig zonde dat die exportfunctie zo minimaal is. Ik heb alles naar excel overgezet maar dan mis je nog medium, herkijk en op welke dag bekeken. Vooral dat laatste is erg irritant. Ondoenlijk om dat achteraf nog in te voeren.

  17. #192

    Standaard

    Hebben jullie een reden om DVD profiler hiervoor niet te gebruiken? Vind ik nog steeds een prettig programma, ondanks dat het nooit meer een upgrade zal krijgen. Althans, daar lijkt het op.

  18. #193

    Standaard

    Leterboxd is voor de meest ideale site. Die gebruik ik nu voortaan. Oneindig veel mogelijkheden en je hebt interactie met anderen. Word vrienden met me!

    https://letterboxd.com/MelvinvtHof/

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Leterboxd is voor de meest ideale site. Die gebruik ik nu voortaan. Oneindig veel mogelijkheden en je hebt interactie met anderen. Word vrienden met me!

    https://letterboxd.com/MelvinvtHof/
    Wil ik best doen, maar daar heb je toch geen series? En die kijk ik helaas veel ....

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Leterboxd is voor de meest ideale site. Die gebruik ik nu voortaan. Oneindig veel mogelijkheden en je hebt interactie met anderen. Word vrienden met me!

    https://letterboxd.com/MelvinvtHof/
    Done

  21. #196

    Standaard

    Ligt er weer uit, tenminste ik zie een pagina staan met de tekst HOIHoi2234. Wel vervelend, ik wilde net de afgelopen maand overhalen...

  22. #197

    Standaard

    Ik krijg de melding dat het een onveilige site is en dat hackers mogelijk de site incl wachtwoorden hebben aangevallen.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wil ik best doen, maar daar heb je toch geen series? En die kijk ik helaas veel ....
    Niet alles nee. Maar het is wel een goede vervanger denk ik. Letterboxd voor films en excel bv voor series. Een serie zoals Dahmer staat er bv wel weer op maar The Walking Dead niet.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik krijg de melding dat het een onveilige site is en dat hackers mogelijk de site incl wachtwoorden hebben aangevallen.
    Dat is gewoon een verlopen certificaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Niet alles nee. Maar het is wel een goede vervanger denk ik. Letterboxd voor films en excel bv voor series. Een serie zoals Dahmer staat er bv wel weer op maar The Walking Dead niet.
    Ik ga echt niet in 2 systemen alles bijhouden...

    Overigens staat er nu het volgende op de website, dus iemand is ermee bezig:

    "Website in onderhoud
    De site is in onderhoud en helaas dus even niet (goed) bruikbaar. ik en op de hoogte en doe mijn best het zo snel mogelijk weer goed te hebben! "

  25. #200

    Standaard

    Misschien in de tussentijd op zoek naar een alternatief?

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •