Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 209 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Whatiwatch.net verdwenen?

    Wilde net mijn info bij whatiwatch.net verversen? Krijg ik de mededeling:This Account Has Been Suspended.
    Wie iemand wat er aan de hand is?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    De site is de laatste tijd erg langzaam en er zijn meerdere mensen die dit probleem gehad hebben, hier het topic op de website (als je er op kunt komen )

  3. #3

    Standaard

    Iemand een idee wat er nu loos is met wiw??
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

    Standaard

    storing?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Is er weer iets met de site? Langzaam is een understatement.

  6. #6

    Standaard

    Hier krijg ik 'm nu helemaal niet meer door. Jammer, het ging de laatste tijd toch redelijk goed.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #7

    Standaard

    Heb de laatste tijd weer veel problemen met deze site. Keer op keer is de site onbereikbaar. Ook nu (8 oktober 2014, 19.25 uur) weer. En vorige week ook al. Iedere keer serverproblemen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Hier hetzelfde, nu werkt het terug.
    Ik hoop dat de site niet offline gaat in de komende jaren, heb het pas sinds vorig jaar, maar wel zeer handig en toffe site.

  9. #9

    Standaard

    Nergens last van gehad om eerlijk te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Begin avond niet bereikbaar, inmiddels wel weer.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij is de site al twee dagen niet bereikbaar. Iemand enig idee wat er gaande is? Kan verder geen info vinden.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb Erik (Hagen) hierover gesproken, die probeert Bart te bereiken, maar het probleem is dat hij bijna nooit meer antwoord. Helaas heeft hij in ieder geval zelf totaal de interesse verloren in zijn project...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #14

    Standaard

    Hmmmm, zou erg jammer zijn als de site ineens zou verdwijnen zonder tegenbericht. Bedankt vast voor de reactie.

  15. #15

    Standaard

    Ik hoop dat WhatIWatch blijft bestaan, topsite.

    Maar in het slechtste geval, weet iemand een alternatieve site?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik heb Erik (Hagen) hierover gesproken, die probeert Bart te bereiken, maar het probleem is dat hij bijna nooit meer antwoord. Helaas heeft hij in ieder geval zelf totaal de interesse verloren in zijn project...
    Kun je niet eens vragen of er een andere administrator kan komen? De site is bij een best groot gedeelte van de filmliefhebbers in NL en BE toch behoorlijk geliefd. Misschien kan Bart er zelfs nog een centje mee verdienen, als hij het goed aanpakt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Kun je niet eens vragen of er een andere administrator kan komen? De site is bij een best groot gedeelte van de filmliefhebbers in NL en BE toch behoorlijk geliefd. Misschien kan Bart er zelfs nog een centje mee verdienen, als hij het goed aanpakt.
    De site is inderdaad ook best populair bij een vaste groep users (en er komen vandaag de dag nog altijd nieuwe leden bij). Ik had al eens gevraagd of Erik misschien de site over kon nemen van Bart, maar hij heeft niet de juiste kennis om een site te onderhouden en hij denkt dat Bart WIW liever niet zomaar aan iemand anders over zou dragen die hij verder niet kende. Dat laatste is dus een beetje jammer, aangezien hij er zelf niets meer mee doet. Ik hoop dat er nog een oplossing gevonden kan worden. Hij zou hoe dan ook de site uit handen moeten geven, want anders is het gedaan met WIW en dat zou echt zonde zijn...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #18

    Standaard

    Ziet er niet goed uit:

    Unknown Host


    Description: Unable to locate the server named "whatiwatch.net" --- the server does not have a DNS entry. Perhaps there is a misspelling in the server name, or the server no longer exists. Double-check the name and try again.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Als het een financiële kwestie is om de site in the running te houden, is dat ook zo opgelost door vaste gebruikers. En wat een andere reden is waarom een site ineens niet op te roepen is, geen idee. Maar een notificatie sturen naar de gebruikers naar wat er gaande is, is toch ook niet zo lastig als je beheerder bent, toch?

    Zou zonde zijn als de site ineens definitief verdwenen is, al kijk ik tegenwoordig een stuk minder films/series.

  20. #20

    Standaard

    Het hele verhaal van Bart en tijdsgebrek ken ik al en is begrijpelijk. Maar om even heel egoïstisch te zij ... Miljaar! Tien jaar filmdata volledig weg zonder enige waarschuwing!? Ik hoop ten zeerste dat dit niet zo is, want die is me (en ongetwijfeld veel andere users) énorm kostbaar. Ik leg als mod op WiW even m'n oor te luister bij Bart.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Thanx.
    Even afwachten en bijhouden met pen en papier.

  23. #23

    Standaard

    Hopen dat de site weer online komt! zou heel jammer zijn als alles verdwijnen zou...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik hoop dat WhatIWatch blijft bestaan, topsite.

    Maar in het slechtste geval, weet iemand een alternatieve site?
    Ik gebruik naast WhatIWatch http://letterboxd.com/
    Een minder uitgebreid maar wel een mooier alternatief.

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Letterboxd valt voor mij meteen af, wegens geen ondersteuning voor TV series.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •