Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 209 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Vanaf het begin gebruik ik al WIW. Tot nu toe nog steeds geen betere site gevonden.
    Hoop ook echt dat de site snel terugkomt. Een financiel probleem is zo opgelost door de users lijkt me zo.

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Bedankt aan de eigenaar als hij dit ooit leest!!!

  4. #29

    Standaard

    Wellicht een tip: bij de exporteerfunctie kun je ook een jaar kiezen; wellicht handig of deze in een backup bestandje te zetten voor het geval het ooit weer voorkomt.

  5. #30

    Standaard

    Ook blij dat het weer werkt!

    Voor welke backup / exporteer-optie kiezen jullie?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #31

    Standaard

    CSV, is een excell bestandje. Lijkt me het handigste.

  7. #32

    Standaard

    De expertfunctie levert de volgende gegevens op:

    Naam film, naam regisseur, jaartal en gegeven cijfer.

    Het zou helemaal perfect zijn als je ook datum gekeken en herkijk kon exporteren. Die functie zit er helaas niet op. Nu mis je bij exporteren toch wat gegevens. Erg bewerkelijk om dat handmatig in te gaan voeren.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    CSV, is een excell bestandje. Lijkt me het handigste.
    Ook gedaan. Wat Melzz zegt, je mist dan wel wat data
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #34

    Standaard

    Geef dat dan even aan op het forum van WIW.

  10. #35

    Standaard

    Fijn dat de site er weer is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Is de site weer offline?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Is inmiddels weer in de lucht.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #39

    Standaard

    De site blijft van tijd tot tijd om voor mij onverklaarbare redenen ontzettend traag. Ook vandaag weer. De homepage laadt meestal nog wel vrij vlot, maar de rest... Waarschijnlijk ook een gevolg van de verouderde techniek (php) die ze gebruiken? Een grondige make-over zou geen kwaad kunnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #40

    Standaard

    Was mij ook al opgevallen. De site zal vandaag wel zwaarder belast worden ivm jaarwisseling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    Site is weer onbereikbaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Site is weer onbereikbaar.
    Hier wel bereikbaar
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Zijn ze weer offline? Paar uur terug was de site nog in de lucht.

  19. #44

    Standaard

    Lijkt er
    wel op.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Begin zo langzamerhand een patroon te zien. Altijd op het einde of begin van een maand, zeg maar de overgang. Nu van maart naar april. Denk dat de export functie welke sommige mensen gebruiken voor maandelijkse lijstjes, de site onderuit haalt.

    Wat me trouwens opviel de laatste keren, als ik een export doe is dat nu altijd voor het ganse jaar. Moet dus wachten tot deze klaar is en dan de maand kiezen en nogal export doen. Dat was bij mijn weten vroeger niet zo.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En ondertussen gewoon terug bereikbaar.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #47

    Standaard

    Het einde van de maand nadert, dus de site ligt er weer eens uit...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #48

    Standaard

    De meesten zullen het misschien gelezen hebben, maar de maker van de site had een woordje achtergelaten op het forum.

    Ik zal mijn best doen hier een zo genuanceerd en eerlijk antwoord op te geven als ik kan.

    Ik ben WhatIWatch heel wat jaren geleden gestart, in een iets andere levensfase waarin ik nu zit... Ik had geen kindjes, had een rustige baan, dus ik had veel tijd om bezig te zijn met films en deze site uit te denken en op te bouwen. Daar is vre-se-lijk veel tijd in gaan zitten (vooral omdat ik het allemaal in mijn eentje heb gedaan en zonder gebruik te maken van standaard-templates, WordPress, webdesign-tools, code-generatoren, maar lekker Spartaans alles zelf uitschrijven in kladblok), maar het heel gespreid, enkel als ik zelf zin had, dus dat was prima.
    Ik kon toentertijd slechts heel basic programmeren, was weliswaar bezig met een studie Informatica, maar was (en ben) geen programmeur en WhatIWatch was mijn eerste echt grote website die ik heb gebouwd. Gaandeweg dus van alles ontdekt, gecodeerd en ge-her-codeerd, functionaliteiten bijgebouwd, geschrapt, aangepast, enz. batistuta drukt zich dus eigenlijk nog vrij netjes uit als hij zegt dat de architectuur verouderd is, er is nooit echt een architectuur geweest... En op zich is dat helemaal niet erg, ik denk dat dat voor een heel groot deel van alle software die draait geldt, het grootste probleem is dat het opsporen van problemen (waarbij de performanceproblemen waaraan Lonewolf refereert sowieso van de lastigste categorie zijn) meer tijd kost. En leuk om te doen is dat stuk sowieso ook al niet...

    Qua toekomst ben ik verder niet zo bezorgd in die zin dat alles maatwerk is, de site is van niks afhankelijk dat kan verouderen, die blijft gewoon wel in de lucht. Ik maak ook nog periodiek backups van de database, dus daarvoor ben ik niet zo bang. Grootste uitdaging is inderdaad om de foutjes eruit te halen en eigenlijk ook nieuwe functionaliteit te bouwen. En daarbij geldt dat ik intussen twee en binnenkort drie kindjes heb, mijn rustige baan heb verruild voor een vrij drukke en ik zelfs aan films kijken zélf al niet meer toekom... En de avonden dat ik rustig kan zitten, niets hoef te regelen, heb ik vaak niet de fut en zin om te gaan prutsen aan het sneller laten draaien van de site (want zoals gezegd: dat is geen leuk werk).

    Dus ik weet zelf ook niet zo goed hoe verder. De site hou ik sowieso in de lucht (want ik vind hem wel echt tof en ben er ook best trots op!), de kosten zijn het probleem niet (het kost ongeveer 250 EUR per jaar aan hosting + het domein, die betaal ik uit eigen zak), dus een donatie-systeem is niet echt nodig. Mocht iemand me desalniettemin heel graag geld willen geven, voel je natuurlijk vooral vrij. Voor bedragen boven de 1.000 EUR mag je me zelfs een keer ontmoeten.
    Maar ik zou ook graag zien dat de site wat meer met zijn tijd meeging (mobiele versie + performance verbeteringen), maar dan heb je het echt over weer vele honderden uren werk, die ik er niet aan kan (en misschien ook wel wil) besteden. Iemand het laten doen tegen betaling is niet haalbaar (te duur), dus we moeten iemand zien te vinden die dit gratis wil en ook kan doen én die ik voldoende vertrouw om alle toegang te geven (met risico op kapotmaken en diefstal van code / data). Als jullie iemand kennen die daaraan voldoet hou ik me aanbevolen, maar ik ken zo niemand.

    Wat ik kan doen, en dan heb ik jullie hulp nodig, is proberen gericht te kijken naar een aantal performance zaken. Als jullie merken dat de site traag wordt, kijk dan in de adresbalk en kopieer de hele adresbalk (vooral ook stukken achter de = en ? en & zijn daarbij relevant). En let daarbij op: het gaat om de eerste pagina die je opvraagt die traag is. Daarna wordt alles traag (minimaal voor jezelf, mogelijk voor anderen ook) en zegt het dus niks meer... Bekijk en post dat elke keer, en kijk of je een patroon kan vinden welke pagina de boel vertraagt.
    Dus de site draait normaal, je klikt op X en vanaf dan is alles traag... Daar ben ik naar op zoek. Wellicht kan ik dan gericht iets doen...

    Wat speelt er verder achter de site? De moderators onder leiding van Erik Hagen doen superveel en supergoed werk om alle data-vervuilingen en banners en andere vragen / problemen via de site op te lossen (dat zien jullie als het goed is niet, maar er zit ook een hele beheer-interface achter deze site; enkel ik kan bij de broncode of direct in de database kijken en muteren). Zij besteden ook periodiek heel veel tijd aan de site, ook volledig gratis, dus aan hen is ook veel te danken!!!
    En daarnaast speelt er niet zoveel...

    Ik heb geen idee of deze post iets van jullie vragen beantwoordt en of ik jullie gerust heb gesteld of juist meer bezorgd heb gemaakt... Maar dit is hoe het is.
    Mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag! Dan zal ik kijken of ik nog antwoorden heb.

  24. #49

    Standaard

    Geweldig werk Kefke96
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Ik kan helaas weer geen verbinding maken met deze site, gisteren niet en vandaag ook niet. Meer mensen die daar last van hebben?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •