Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 832 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Mooie fronts !, Ik zie dat je ook een ps3 hebt.
    Ik heb hem ook liggen maar krijg hem niet op 7.1 wel 5.1.
    Lukt het jou wel om 7.1 surround te krijgen ?

  2. #802
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerjan1994 Bekijk bericht
    Mooie fronts !, Ik zie dat je ook een ps3 hebt.
    Ik heb hem ook liggen maar krijg hem niet op 7.1 wel 5.1.
    Lukt het jou wel om 7.1 surround te krijgen ?
    Thnx.. PS3 gewoon op Bitstream zetten. Dan zou hij 7.1 moeten doen. Mits dit op de schijf staat natuurlijk. En volgens mij verschilt het trouwens ook welke generatie PS3 je hebt..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #803
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Het is geen Oppo geworden maar een Sony UBP-X800 UHD speler met 3 UHD films erbij..
    Scheelt gewoon enorm veel doekoes en functies zijn hetzelfde...
    Ook heb ik mijn Jamo Concert VII tjes voorzien van gaas ipv stof..





    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Het is geen Oppo geworden maar een Sony UBP-X800 UHD speler met 3 UHD films erbij..
    Scheelt gewoon enorm veel doekoes en functies zijn hetzelfde...
    Dat is niet waar....groot verschil is bijvoorbeeld dat de Sony o.a. geen Dolby Vision kan afspelen en de Oppo wel. Zal je nu met je huidige tv geen last van hebben, maar voor de toekomst.....?

  5. #805
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is niet waar....groot verschil is bijvoorbeeld dat de Sony o.a. geen Dolby Vision kan afspelen en de Oppo wel. Zal je nu met je huidige tv geen last van hebben, maar voor de toekomst.....?
    Ik las ergens dat er in de zomer een update voor kwam.. Mijn TV en Beamer hebben geen HDR. Dus ik mis het eigenlijk ook niet zo..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik las ergens dat er in de zomer een update voor kwam.. Mijn TV en Beamer hebben geen HDR. Dus ik mis het eigenlijk ook niet zo..
    Die update komt er voor zijn kleinere en nieuwere broer de 700 .
    Als je nu geen HDR hebt, heb je dus ook geen Dolby Vision, maar wat ik aangaf: voor de toekomst misschien handig. Maar als je niet van plan bent om binnen 2 jaar een nieuwe tv te kopen maakt het niet uit denk ik; tegen die tijd zijn alle UHD spelers weer beter en goedkoper .

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik las ergens dat er in de zomer een update voor kwam.. Mijn TV en Beamer hebben geen HDR. Dus ik mis het eigenlijk ook niet zo..
    Wat is voor jou nu de meerwaarde van een UHD speler als ik vragen mag ?

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is niet waar....groot verschil is bijvoorbeeld dat de Sony o.a. geen Dolby Vision kan afspelen en de Oppo wel. Zal je nu met je huidige tv geen last van hebben, maar voor de toekomst.....?
    Misschien had er moeten staan..... praktisch dezelfde functies, het is maar net wat je nodig hebt

    De Oppo heeft als nadeeltje dat hij maar liefst ruim 3x zoveel kost en dat voor een apparaat dat binnenkort niet
    meer gemaakt wordt, al is dat voor de 203 niet een echt probleem, Oppo heeft bezworen om het apparaat
    nog een hele tijd te zullen ondersteunen.

    Persoonlijk maak ik mij niet druk meer over HDR DV ATMOS DTSX etc etc, meer meer meer meer meer meer,
    kleuren, pixels,kanalen, contrast....... meer meer meer meer meer, maar bij UHD ook weer andere dingen
    minder, zo is de ondersteuning voor 3D zo goed als verdwenen, helaas helaas, want het passieve systeem
    van LG doet het icm een 4K TV echt geweldig.

    We kregen 3D TV, maar de fabrikanten waren er snel mee klaar..... vreemd het dat niet iedere consument
    zijn TV direct in de kliko dumpt omdat er wat nieuws is en dan ga je het al weer afschaffen, kunnen ze
    er niet genoeg aan verdienen. Komen ze met "Curved" , gewoon krom, maar curved klinkt wel lekker
    bekakt, en dat was het helemaal..... nou volgens de producenten dan, maar die kromme bende konden
    ze al snel weer vergeten, daar trapten de consumenten gelukkig niet in.

    Ach, we worden geregeert door de producenten....... nou ja....we denken ook wel eens na en dan blijven
    diezelfde producenten zitten met hun meuk.

    Zit de massa te wachten op ATMOS en DTS X? Denk dat de meesten niet eens weten wat het is, en
    al helemaal niet wat je er zoal voor nodig hebt. Tegenwoordig lijkt Mien de baas en komt men niet veel
    verder dan een balkje onder de TV en als Jantje mazzel heeft mag het balkje een sub hebben, wel het
    liefst draadloos, want Mien houd niet van draden..... Oh.... ja dat maakt ook de Sonos en andere systemen
    zo populair, kleine compacte speakers zonder draadjes, Mien blij..... speakers aan je plafond, dag Jantje

    Zit de massa te wachten op UHD Blu ray, op HDR en Dolby Vision? Ik weet het niet, hebben we het nodig,
    ik dacht het niet. Zou ik het willen hebben? Ach waarom niet, zou ik er hardhollend voor naar de winkel
    gaan? Honderd procent zeker weten..... ECHT NIET

    Heb al eens gekeken voor een beetje betaalbare UHD Beamer, zijn het van die neppers, shifters en
    kunnen niet eens 3D weergeven. Het verschil is net als met een TV niet wereldschokkend en bij de
    beamers zelfs minder en het beameren zoals ik nu doe bevalt mij nog steeds prima, kijk er zelfs nog
    regelmatig series op DVD mee en stoor me nergens aan, het gaat tenslotte om de inhoud, al is het
    natuurlijk mooi meegenomen als het beeld en geluid uitstekent zijn, maar alleen goed beeld en geluid
    maken van bagger serie of film nog steeds geen goed verhaal en helaas zie ik dat de laatste tijd met
    van die spektakel films wel steeds meer gebeuren, schitterende beelden, goed geluid..... maar verhaal
    technisch en inhoudelijk stelt de film geen ruk voor, voer de breinlozen. Oh.... er zijn er bij waar ik zelf
    best van kan genieten, het hoeft niet altijd moelijk te zijn

    Meer, meer, meer, meer..... zit er zelf niet op te wachten, ben zelfs aan het minderen, heb wel de
    mogelijk om ATMOS etc weer te geven zoals bedoeld, maar die apparatuur van tegenwoordig is
    te zwak om echte speakers aan te sturen, dan maar beter met minder, maar dan wel in goede
    kwaliteit, de soundtrack van bijvoorbeeld Dunkirk heeft wel bewezen dat je met 5.1 een geweldig
    geluidsbeeld neer kunt zetten en dan besef je dat je niet altijd beter af bent met meer, meer, meer, meer,
    soms is minder wel eens gewoon beter

    MEET&GREET van 8 april bij Geoffrey:

    Het was die dag prachtig weer en helaas waren er een aantal afzeggers, had Age en Pascal en een
    nog voor mij onbekende graag ontmoet/ weer ontmoet.

    Had graag de monoblokken willen meemaken, maar die hebben bij Geoffrey al weer het veld moeten
    ruimen, er in de plaats stond nu een 2 kanaals Marantz die nu zijn wens speakers, Jamo Concert VII
    aansturen, prachtig om mee te maken hoe Geoffrey daar van geniet. We hebben lekker ouderwets
    het ritueel van vinyl ervaren, Geoffrey heeft sinds kort een nieuw, wat duurder dan gebruikelijk, element in
    zijn draaitafel gemonteerd en daar mocht ik nu ook kennis mee maken. Prachtige uitleg en demonstratie
    gehad van allerlei borsteltjes en doekjes om vinyl mee te behandelen

    We hebben een aantal LP's afgespeeld en ook vroeger, net als nu, had je slechte en goede opnamen,
    het verschil was duidelijk hoorbaar, wat dat aangaat herhaald zich de geschiedenis, de fabrikanten
    denken niet altijd in kwaliteit, meer in ping ping.

    We hebben ook nog even zijn nieuwste aankopen op Blu ray gebied bekeken, naar aanleiding daarvan
    heb ik later thuis nog die film gekocht die hier in Nederland veel te duur en met de verkeerde audio track
    verkocht wordt. Overigens kopen we beiden steeds minder, de verkopers hier maken er een potje van
    met prijzen waar een paard de hik van krijgt...... en dan ook nog eens de houding van uitgevers zoals
    Warner Bross die gewoon schijt heeft aan zijn Nederlandse kopers met hier die Franse shit in je mik
    drukken.

    We hebben vooral veel gepraat, ja ook over spelers en ook de Sony X800 werd afgeschilderd zoals hij
    is als je pech hebt, zoals velen hebben ervaren, een herriemakende vastloper die je het leven zuurmaakt.
    Als je geluk hebt, tref je een speler die, dan weliswaar geen DV heeft en ook niet fatsoenlijk in staat is
    het geluid van Netflix weer te geven, maar wel van alles kan en een zeer goede audio weergave heeft.
    Ja, ook geen schermpje en te zuinig om er een play, pauze of stop knopje op te hebben, ach je kan niet alles hebben

    Geoofrey ik hoop dat je goed exemplaar hebt getroffen die je blijft dienen zoals het hoort en dat hij maar
    niet al te vaak mag vast lopen, misschien een tip om hem op afstand te bedienen stopcontact te zetten dan
    hoef je niet diep achter je kast te duiken om hem van het stroom af te halen als hij is vastgelopen.

    We spreken elkaar nog, en ook een volgende MEET&GREET zit al weer in de pen, en verderop in het
    jaar nog een BQ, wordt weer een fijn HT jaar
    Have fun and enjoy your collection

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat is voor jou nu de meerwaarde van een UHD speler als ik vragen mag ?
    Wil niet voor hem antwoorden, dat kan hij zelf wel, maar we hebben het er tijdens onze laatste meeting, kort voor
    de aanschaf van de speler over gehad en als ik het mij goed herinner was 1 van de redenen het bedieningsgemak
    van een speler boven een PS die toch wat lastiger te bedienen is en ook wat meer herrie maakt.

    Voor de rest heb ik de X800 echt niet de hemel ingeprezen, als je pech hebt is het een vervelende draak
    met een hoop tekortkomingen en als toppunt ook nog een arrogante fabrikant heeft.

    Oh..... iets dat je zelf ook had kunnen bedenken, hij heeft wel een 4K TV, ook al ondersteund deze
    geen HDR.

    Heb zelf geen 4K TV, ook geen 4K beamer...... maar heb wel 2 UHD spelers en waarom zou ik die niet
    hebben, ze kunnen immers ook allerlei andere schijfjes afspelen en UHD schijfjes weergeven in
    Full HD. Nog een reden, ze sparen de veel duurdere Denon speler die wel van regio kan wisselen.
    Niet genoeg redenen..... ? Nog 1 dan, ze waren goedkoop en hebben de kwaliteit om ook gewone
    Blu rays weer te geven. Nog een reden? Beiden hebben apps, de Sammy zelfs iets meer dan Sony,
    die apps zijn beter dan de van de oudere spelers en worden gebruikt om Netflix en Prime me te kijken,
    niet iedereen gebruikt een TV en niet iedere receiver heeft Netflix. Vooruit..... nog een reden dan, die
    dingen kosten, in vergelijking met de Oppo 203, geen drol en als je een goede Blu ray speler zoekt
    voldoen ze uitstekent.

    Misschien heeft Geoffrey nog wel een reden die ik vergeten ben, maar hij heeft genoeg Blu rays
    om van een dedicated speler zoals de Sony te kunnen genieten.

    Was ik wat vergeten Geoffrey? (dacht voor jou bedieningsgemak en je 4K TV)
    Have fun and enjoy your collection

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die update komt er voor zijn kleinere en nieuwere broer de 700 .
    Als je nu geen HDR hebt, heb je dus ook geen Dolby Vision, maar wat ik aangaf: voor de toekomst misschien handig. Maar als je niet van plan bent om binnen 2 jaar een nieuwe tv te kopen maakt het niet uit denk ik; tegen die tijd zijn alle UHD spelers weer beter en goedkoper .
    Laten we het hopen

    Zoals nu de trend is...... geen schermpjes en minimalistisch met het aantal knopjes.....
    misschien wel een mic. en dan kun je spraakopdrachten geven en hem verrot schelden
    als hij is vastgelopen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #811

    Standaard

    DVDProfilersFilmgek:

    Waar ik naartoe wilde was dus precies het gemis van HDR.Mijn mening is dat ik het dan zonde van het geld vind om dan vol voor 4K Blu-ray te gaan.
    Wat je al zegt er zijn ook andere voordelen en voor de toekomst is hij dan qua speler al klaar.

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DVDProfilersFilmgek:

    Waar ik naartoe wilde was dus precies het gemis van HDR.Mijn mening is dat ik het dan zonde van het geld vind om dan vol voor 4K Blu-ray te gaan.
    Wat je al zegt er zijn ook andere voordelen en voor de toekomst is hij dan qua speler al klaar.
    Ik begrijp deels wat je bedoeld, maar een Blu ray speler als bijvoorbeeld de Denon DBT-3313UD heeft een prijskaartje
    dat rond de 550 euro blijft schommelen, het is dan wel een klasse speler, maar kan geen UHD afspelen en HDR en DV
    kun je al helemaal vergeten.

    Audiotechnisch schat ik de Denon, zeker met gebruik van de Denon Link, wel iets hoger in dan de genoemde Sony,
    maar bijvoorbeeld de Netflix app is al weer wat ouder en de speler is wat gedateerder, zo hebben beiden zo hun voor
    en nadelen, maar iedere gebruiker heeft zo zijn wensen.... de 1 vind dit en de ander vind dat.

    Persoonlijk houd ik helemaal niet van heel fel gekleurd beeld, en HDR en DV zien er al snel iets onnatuurlijk uit en dan
    druk ik mij voorzichtig uit. Begrijp me niet verkeerd, ik gun de liefhebbers dat van harte, ik zie in het voorbij lopen bij
    meerdere mensen wel eens het TV beeld...... dat doet mij soms pijn in de ogen, maar iedereen moet kijken zoals hij
    dat fijn en mooi vind, voor mij is dat felle niet mijn ding.

    Ook al heb je een UHD speler, dan hoef je nog niet perse een UHD uitgave van een film te kopen, hier kiezen er
    ook veel de 3D uitgave van een film als hij daarin uitkomt ipv de UHD uitgave, bij de Sony uitgaven is het weer een
    iets ander verhaal als je van ATMOS houd, dan ben je haast verplicht om voor de UHD te gaan, bij weer een ander
    moet je uitwijken naar een UK of VS uitgave, bij die stompzinnige Franse uitgaven van Warner Bross die ze hier als
    zogenaamde BeNeLux uitgaven op de markt kwakken mag je meebetalen aan het betere franse gelul in ATMOS.

    Je bent niet verplicht om een UHD uitgave te kopen omdat je toevallig een speler hebt die dat af kan spelen, maar
    je kan het bij leuke aanbiedingen wel overwegen voor een eventueel in de toekomst aan te schaffen apparaat.
    Voor mij is er momenteel niets op de markt dat het voor mij aanlokkelijk maakt om een 4K beeldscherm/beamer te kopen,
    maar dat zou kunnen veranderen en als er dan wel wat op de markt komt wil ik het best overwegen, ik heb ook
    een aantal UHD schijfjes, maar wel beperkt, dit ook omdat bij mij de 3D uitgaven voor de UHD gaan en ik ze echt niet dubbel
    ga kopen, zeker niet om de heren uitgevers te spekken, die kunnen wat mij betreft de boom in, de vele streken
    die ze uithalen zoals Disney die geen ATMOS uitgaven heeft, Sony alleen ATMOS met UHD schijfjes en WB die
    hier maling heeft aan de Nederlandse markt...... nee, de verzamelaar wordt niet meer gerespecteerd door de uitgevers.

    Koop steeds minder en minder en al bijna niets meer in Nederland, veel te duur en kwalitatief onder de maat wat
    de uitgevers ons aanbieden.

    Ga zo wel Star Wars the Last Jedi kijken, UK 3D uitgave met DTS HD MA 7.1 geluid....... ja..... waarom zou je nog
    investeren in ATMOS eigenlijk?????? Brakke receivers die niet veel wat grotere speakers kunnen bedienen en uitgevers
    die er een potje van maken. Oh.... ja de originele uitgave, net binnengekomen, downloaden is nog steeds niet mijn
    ding, maar de uitgevers maken het wel steeds aanlokkelijker, zeker hier met de prijzen of ze goud ipv plastic verkopen.

    amen

    3D ondersteuning weg, Curved reeds overleden, ATMOS met zeer veel fratsen en soms helemaal niet, ja nu weer
    HDR en voor sommigen misschien een update voor DV..... ach zal ik mij nog langer in de maling laten nemen....tuurlijk
    Have fun and enjoy your collection

  13. #813

    Standaard

    Mocht ik zelf straks voor een UHD speler gaan dan word het ook een Sony puur omdat ik met Sony altijd goede ervaringen heb.

    Veel plezier met The Last Jedi Herman.

  14. #814
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    HDR en Dolby Vision hoeft voor mij niet zo... Ik ben nog steeds erg blij met de Beamer. UHD player had niet gehoeven, maar ach, dan ben ik weer een beetje Futureproof...
    Ik zou dan liever willen investeren in Auro 3D...Maar dat vind ik nu nog te duur..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #815
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Daar ben ik weer even... Drukke tijden op dit moment...


    Ik heb een kleine aanpassing/upgrade aan mijn SL-D3 gegeven.
    Een nieuwe Headshell van Ortofon. De Ortofon Serato.
    Was ook nodig omdat van de originele de boutje gaatjes en
    de 4 gekleurde draadjes echt gaar waren...
    Ook heb ik mijn openingspost voorzien van de up to date foto's van mijn HT.
    Binnenkort wil ik mijn Xtreamer gaan vervangen voor een Dune Solo mediaplayer.
    Dit omdat deze UHD is en de Xtreamer kuren krijgt.
    Gooit de externe HDD er zomaar spontaan uit sinds kort..


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #816

  17. #817
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Mooie set Geoffrey!

    Thnx Wim...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #818
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Als het een beetje meezit dan haal ik rond de 25e van Juli nog een 2e Jamo Sub 360 erbij. Dan ga ik mijn HT setup laten draaien in 7.2.4 opstelling. Dan in de toekomst nog eens kijken voor een eigen Subwoofer voor stereo setup. Nu draai ik nog met de Klipsch van broertjelief..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #819
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mezelf afgelopen week maar weer eens kadootje gedaan en hobby wedereom opgepakt. Pro Ject Debut III Esprit met Ortofon Red element.

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #820

    Standaard

    Mooi simpel design.

    Als gamen niet mijn grote hobby was geweest dan was het vinyl en alles wat daar bij hoort.Ik blijf anno 2019 wel nog steeds CD's kopen.

  21. #821
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Topic een update gegeven naar huidige situatie. Met nieuwe foto's en beschrijving.
    Check begin post.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #822
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Update 20-3-2020

    Ik heb mijn eigen gebouwde audiokast eruit gedaan. Ik werd er gek van en het werd ook veel te druk in mijn optiek. Ik wilde rust en ruimte maken in HT en dat is op deze manier meer dan 100% gelukt.

    Van dit....



    Naar dit....




    Verder wil ik de vloer weer zijn originele lichte houtkleur weer teruggeven. Maar dat is een project voor een andere keer.
    Voor de rest is qua componenten niks veranderd.

    Vaarwel eigen gemaakte audiokast waar ik zo apetrots op was!!

    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 20-03-2020 om 15:33
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #823
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beter en je kan voorlopig stoken...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #824
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Meer opgeruimd inderdaad. Hoe je van apetrots tot er gek van worden gaat ... hoe heet dat, evolutie denk ik
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #825
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb nog een kleine verandering aangebracht in mijn HT. Ik heb van de speakers 5.0 het verf er met afbijt afgehaald wat al zeg ik het zelf, een hel mooie resultaat opgeleverd.
    Dit is het eindresultaat van "speakers als nieuw" project. Wat ik misschien nog wel wil aanbrengen is een donkerdere tint houtolie.




    Met flits



    Zoals huiskamer verlichting


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •