Pagina 11 van 34 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 832 worden weergegeven.
  1. #251
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    PS4 wel 3D?
    Nog niet getest, Evenals de PS3.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #252
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #253

    Standaard

    Weer een lekkere alles is net geverfd luchtje erbij

    Hoop dat alles ook in 3D gaat werken, vind zelf 3D ook wel
    mooi op zijn tijd, ook al kijk ik er niet eens wekelijks naar.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #254
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Weer een lekkere alles is net geverfd luchtje erbij

    Hoop dat alles ook in 3D gaat werken, vind zelf 3D ook wel
    mooi op zijn tijd, ook al kijk ik er niet eens wekelijks naar.
    Ik weet eigenlijk niet wat ik gedaan heb maar de Bluray speler van Panasonic herkent nu wel de LG tv. Het werkte toen ik de Bluray speler als laatste aanzette..
    Ik heb heerlijk Full 3D HD gekeken en alles werkt zoals het moet.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik weet eigenlijk niet wat ik gedaan heb maar de Bluray speler van Panasonic herkent nu wel de LG tv. Het werkte toen ik de Bluray speler als laatste aanzette..
    Ik heb heerlijk Full 3D HD gekeken en alles werkt zoals het moet.
    Komt mij heel bekent voor, heb jaren eerst de receiver aan moeten zetten, hierna
    de TV/Beamer en als laatste de speler, deed ik dat niet in die volgorde dan had
    ik ook geen 3D of enkel stereo of geen beeld..... HDMI eigenaardigheden die vooral
    in het begin van het HDMI tijdperk speelden... Pas later verliep de handshake
    wat gemoedelijker, maar niet in alle gevallen zonder een hik.

    Gelukkig werkt alles naar het zin, wens je er heel lang en storingvrij veel plezier mee
    Have fun and enjoy your collection

  6. #256
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Zoo.. Nu even een klein verslag van aanpassing in mijn HT. Ik heb een nieuwe TV van LG waar ik dus zeer tevreden over ben. Ik moest wel het 1 en ander aanpassen aan mn audio meubel. Ook zijn we overgestapt naar Ziggo Horizon. Best mooi allemaal. Reden voor overstap was omdat onze CI+ module niet werkt op onze nieuwe TV. De module gaat maar tot modellen van 2013. Goed de aanpassing meubel. Omdat we geen 2 TVees meer boven elkaar hebben kon de ruimte waar voorheen de Panasonic hing gebruikt worden als spellen/speelgoed kast. Plankensysteem met spaanplaat op maat bij bouwmarkt gehaald en geplaatst. De TV meubel moest ik aanpassen omdat de poot van de nieuwe LG niet lekker stond op het voormalige plateau. Komt omdat ik daar destijds een gat moest maken voor ventilatie. Voor de Samsung was dit ideaal maar voor de LG niet. Dus ook een spaanplaat op maat laten zagen en deze op 5cm dikke vurenhouten balken gemonteerd. Inderdaad rekening gehouden met ventilatie. Dus de achterkant is open zodat de warme lucht kan ontsnappen. Wat me opviel is dat sinds de nieuwe plateau veel minder stof vorming is. Het middenstuk waar de Bluray speler instaat heb ik ook verhoogd met een cm of 20. Dit was noodzakelijk omdat de LG 55 Inch is. Als het aan mij had gelegen had ik wel voor de 65 Incher willen gaan maar ik woon hier niet alleen en bovendien hat ik de kast ook in de breedte moeten aanpassen. Dus met andere woorden een compleet nieuwe kast. Daar had Geoffrey eigenlijk geen zin in en voor die paar cm in verhouding met prijs van TV vond ik het prima zo. Sinds de aanpassing heb ik ook de stekkerdozen achterop het bestaande meubel gemonteerd onder de ventilatie opening. PS3 en PS4 een andere plek gegeven omdat dit ook niet onder de nieuwe LG past. Dus de LG staat eigenlijk helemaal vrij en los van andere componenten. Voor het oog ook rustiger. PS2/3/4 had ik al dus ik wilde ook nog een PS1 hebben om het compleet te maken. Dus ik heb via een loterij van mn vrouw een PS1 gratis gekregen. De PS1 en PS2 staan gewoon voor de sier in de kast en niet aangesloten. Kan wel natuurlijk maar die 2 consoles zien er qua graphics simpelweg er gewoon niet uit op de huidige generatie TVees. Leuk feitje is dat met de nieuwe LG TV ik de 3D brilletjes mee kan nemen uit de bioscoop. Je weet wel die je krijgt in zo'n blauw/wit plastic verpakking als je een 3D film pakt.

    Ik heb heb even wat kiekjes gemaakt en deze staan op de eerste pagina van mijn topic. Alle foto's zijn genomen met de Ikea stoel op mn sweet-spot. Deze Ikea stoel wil ik TZT gaan vervangen voor deze....


    Dat was het weer even voor nu...
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 02-06-2016 om 09:49
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #257

    Standaard

    Complimenten Geoffrey

    Heb het met bewondering bekeken, niets voor mij, wordt
    al moe bij de gedachte alleen al aan het werk dat er allemaal
    aanzitm maar ik ben dan ook niet zo'n handige harry als jij

    Mooie stoelen op het oog, zit/ligt dat nog een beetje?, ziet
    er wel sjiek uit
    Have fun and enjoy your collection

  8. #258
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mooie stoelen op het oog, zit/ligt dat nog een beetje?, ziet
    er wel sjiek uit
    Ik ben van plan om 1 stoel te kopen aangezien mn vrouw niet zo'n film kijker is. Ik weet niet hoe het zit/ligt maar het ziet er zo relaxed en lekker uit. Dus tja... Ik laat het je weten Herman.

    Kleine update....
    Mijn oudste van 4 jaar nu alweer, had vorige week een dwarse bui en dacht, "Ik gooi eens lekker een groot stuk speelgoed naar m'n Pa z'n nieuwe TV"!!! Gelukkig miste hij.
    Maar Pa ging wel even nadenken over hoe zoiets voorkomen kan worden dat de TV beschadigt door dat er rondvliegende stukken door de woonkamer slingeren.
    Opeens had Pa de oplossing.
    Ik heb een plexiglas plaat besteld van 5mm dik zodat dit over de gehele beeldscherm gemonteerd kan worden. Overdag wanneer de kids wakker zijn zit de plaat voor het scherm.
    Maar s'avonds wanneer Pa thuis is van een harde dag werken gaat de plaat eraf. En natuurlijk rekening gehouden met luchtstroming.

    Pro's
    - Bescherming tegen vingervlekken
    - Bescherming tegen rondvliegende items in de woonkamer
    - Irritante vliegen die niet meer poepen op m'n TV

    Con's
    - Iets meer reflectie van buitenlicht
    - Er af/op plaatsen

    Maar alles is dit dubbel en dwars waard.

    SAM_0942.jpgSAM_0944.jpgSAM_0945.jpgSAM_0946.jpg

    Gaten geboord zodat we ook bij de schakelaars kunnen en de plaat heeft zo'n 5cm aan boven en onderzijde ruimte over voor lucht circulatie. Ook zit er 10mm ruimte over de gehele plaat en kast.
    Dus tevreden...
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 04-06-2016 om 01:13
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #259

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt
    .
    Opeens had Pa de oplossing.

    Heel vriendelijke oplossing...

    beter dan armpjes eraf of in de bench

    Doet me er aan denken dat ik ook nog een belofte moet inlossen,
    ons hondenkind gooit dan wel niet met zaken maar heeft heel andere
    talenten...

    Zag je eerste plaatje, daar zat zeker dan nog een beschermfolie
    over het plexiglas?

    Ziet er ook weer keurig uit
    Have fun and enjoy your collection

  10. #260
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Zag je eerste plaatje, daar zat zeker dan nog een beschermfolie
    over het plexiglas?
    Ja.. De folie heb ik er pas afgehaald nadat ik helemaal klaar was met ophangen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #261
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Kleine update.

    Mijn PC kan 4K resolutie hebben. Dus mijn games op de PC ook. Skyrim bijvoorbeeld speelde ik altijd FullHD en DTS audio. Dus ik dacht ik ga mn resolutie van Skyrim naar 4K brengen doormiddel
    van de ini files van game aan te passen. Krijg ik de melding dat mijn TV niet compatible is met de resolutie. Natuurlijk is tie dat wel. Het probleem ligt bij mn Onkyo 3008.
    Die gaat maar tot FullHD 1080p. Dus ik dacht als ik nou eens mn ARC functie's van TV en Receiver ga gebruiken. Wat een gedoe om dit voor elkaar te krijgen maar uiteindelijk wel gelukt.
    Dus m'n PC draaide na de aanpassing met 4K resolutie. Dus ook Skyrim. Wat een beeld. Fantastisch. Nu had ik een audio probleem. Het blijkt dus in mijn geval dat de ARC functie van de TV geen
    DTS audio weer geeft.Alleen PCM en Dolby Digital. En dan zowieso geen eens HD Audio. En dat vind ik ook een enorm gemis. Toen ben ik gaan denken aan een nieuwe receiver die wel aan 4K
    upscaling doet. Maar zat ook te twijfelen want ik ben zeer tevreden over de Onkyo 3008. Dus even verder denken kwam ik op het idee om mijn Marmitek 540 HDMI switcher te gebruiken.
    Ik proberen en heb even mn Pana blurayplayer gebruikt om te testen. En het werkt. De Marmitek gaat weliswaar tot FullHD 1080p maar van diezelfde Switcher is er dus ook een 4K uitvoering die
    ook alle HD audio formats aankan. Maar goed. Ik alles aangesloten om even te testen. Vanaf de Pana naar de input 1 van de Marmitek en dan van de Marmitek output 1 en 2 naar TV in en Receiver in.
    Dus de ene output gebruik ik voor beeld en de andere voor Audio. Ik kan 4 apparaten op de in's van de Marmitek 540 UHD aansluiten en TV en Receiver op de out's aansluiten.
    Dus ik hoef geen nieuwe receiver om in 4K resolutie te gaan kijken. Dit is de Marmitek 540 UHD die ik besteld heb.

    http://www.marmitek.com/nl/product-d...ct-540-uhd.php

    Edit.. Ik weet dat de rest van mijn rand apparatuur niet aan 4K upscaling doet, maar het gaat mij voornamelijk om de PC.
    Bluray en PS4 Full HD vind ik voorlopig genoeg. Wanneer ga je nu echt verschil zien met Full HD en 4K Bluray.
    Ik vind mijn Bluray 3D scherp genoeg. Skyrim op PC vond ik sinds mn nieuwe TV iets wat wazig dus vandaar de update.
    Ik kan wel aan de gang blijven met al die dure upgrades van apparatuur maar enough is enough..
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 07-06-2016 om 12:19
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #262
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Bij de Action. Vier 2.0 HDMI kabels en een Optical Kabel.
    13,95 Euro in totaal..

    20160607_142334.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #263
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Kleine update.

    Mijn PC kan 4K resolutie hebben. Dus mijn games op de PC ook. Skyrim bijvoorbeeld speelde ik altijd FullHD en DTS audio. Dus ik dacht ik ga mn resolutie van Skyrim naar 4K brengen doormiddel
    van de ini files van game aan te passen. Krijg ik de melding dat mijn TV niet compatible is met de resolutie. Natuurlijk is tie dat wel. Het probleem ligt bij mn Onkyo 3008.
    Die gaat maar tot FullHD 1080p. Dus ik dacht als ik nou eens mn ARC functie's van TV en Receiver ga gebruiken. Wat een gedoe om dit voor elkaar te krijgen maar uiteindelijk wel gelukt.
    Dus m'n PC draaide na de aanpassing met 4K resolutie. Dus ook Skyrim. Wat een beeld. Fantastisch. Nu had ik een audio probleem. Het blijkt dus in mijn geval dat de ARC functie van de TV geen
    DTS audio weer geeft.Alleen PCM en Dolby Digital. En dan zowieso geen eens HD Audio. En dat vind ik ook een enorm gemis. Toen ben ik gaan denken aan een nieuwe receiver die wel aan 4K
    upscaling doet. Maar zat ook te twijfelen want ik ben zeer tevreden over de Onkyo 3008. Dus even verder denken kwam ik op het idee om mijn Marmitek 540 HDMI switcher te gebruiken.
    Ik proberen en heb even mn Pana blurayplayer gebruikt om te testen. En het werkt. De Marmitek gaat weliswaar tot FullHD 1080p maar van diezelfde Switcher is er dus ook een 4K uitvoering die
    ook alle HD audio formats aankan. Maar goed. Ik alles aangesloten om even te testen. Vanaf de Pana naar de input 1 van de Marmitek en dan van de Marmitek output 1 en 2 naar TV in en Receiver in.
    Dus de ene output gebruik ik voor beeld en de andere voor Audio. Ik kan 4 apparaten op de in's van de Marmitek 540 UHD aansluiten en TV en Receiver op de out's aansluiten.
    Dus ik hoef geen nieuwe receiver om in 4K resolutie te gaan kijken. Dit is de Marmitek 540 UHD die ik besteld heb.

    http://www.marmitek.com/nl/product-d...ct-540-uhd.php
    Het werkt helaas niet!!. De Marmitek ziet de Onkyo natuurlijk ook als een TV dus met 1080p. Ik dacht dat je de audio en video ook apart kon regelen met dit apparaatje. Niet dus.
    Dus deze gaat weer terug en voorlopig draai ik met de PC maar met digitaal 2.0 ipv DTD/Dolby Digital.
    Ik vind het nog niet waard om mijn Onkyo te gaan vervangen voor een receiver die wel naar 4K upscaled.

    Toch kan ik het niet laten om dit te vragen.. Maar is het ook mogelijk om de Onkyo 3008 als eind versterker te gaan gebruiken zodat hier alleen de speakers op worden aangesloten?
    En dan een instap model van Onkyo erop aansluiten met al mn rand-apparatuur en dat ik dan wel alle Digitale audio kan afspelen (behalve Atmos dan denk ik)??
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #264
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, natuurlijk. Doe ik ook. Alleen regel je alles via de voorversterker en moet je hem op multichannel zetten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #265
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja, natuurlijk. Doe ik ook. Alleen regel je alles via de voorversterker en moet je hem op multichannel zetten.
    Hoe moet dit dan en heb ik ook een pre-out instapmodel receiver nodig? Hoe sluit je dit allemaal aan en behoud ik dan mn HD audio?
    Pre-Outs zijn er van Onkyo haast niet. Ze zijn er wel maar dan kan ik mijn 3008 net zo goed vervangen voor andere.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #266
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat ik overigens met mijn pc heb gedaan is DVI-D-uitgang converteren naar HDMI en die rechtreeks op mijn tv aangesloten en de HDMI-uitgang naar de receiver voor het geluid. Dan heb je geen extra instapversterker meer nodig. Dan kan je het beeld van de pc ook nog een helemaal afstellen in plaats van een instelling voor alles. Meestal krijg je bij de videokaart zo'n converteerstekkertje. Zijn meestal geel.


    Betreft de instapversterker /AVC controler. Het nieuwe apparaat moeten pre-outs hebben voor alle kanalen, ik gebruik mijn Onkyo voor de keuken en de tuin en heb nog wat over. Ik regel alles met de Denon. Wel moeten beide apparaten continu aanstaan.

    In jouw geval veel te omslachtig. Kan je beter je geld in een goede videokaart steken. Dubbel het effect. Je tv moet wel een HDMI-ingang over hebben.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-06-2016 om 19:24
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #267
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat ik overigens met mijn pc heb gedaan is DVI-D-uitgang converteren naar HDMI en die rechtreeks op mijn tv aangesloten en de HDMI-uitgang naar de receiver voor het geluid. Dan heb je geen extra instapversterker meer nodig. Dan kan je het beeld van de pc ook nog een helemaal afstellen in plaats van een instelling voor alles. Meestal krijg je bij de videokaart zo'n converteerstekkertje. Zijn meestal geel.


    Betreft de instapversterker /AVC controler. Het nieuwe apparaat moeten pre-outs hebben voor alle kanalen, ik gebruik mijn Onkyo voor de keuken en de tuin en heb nog wat over. Ik regel alles met de Denon. Wel moeten beide apparaten continu aanstaan.

    In jouw geval veel te omslachtig. Kan je beter je geld in een goede videokaart steken. Dubbel het effect. Je tv moet wel een HDMI-ingang over hebben.
    Met voorversterker werken vond ik ook al omslachtig.
    Maar de DVI-D oplossing zou misschien wel kunnen. Ik heb een Geforce GTX 760 Videokaart. Hier zat niet zo'n converteerstekkertje bij meen ik.
    Wel heb ik even een foto gemaakt van mn videokaart met de ingangen.
    20160608_203542.jpg

    En heb ik dan dit stekkertje nodig?
    hdmi-mini-dvi-kabel-2-meter.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Met voorversterker werken vond ik ook al omslachtig.
    Maar de DVI-D oplossing zou misschien wel kunnen. Ik heb een Geforce GTX 760 Videokaart. Hier zat niet zo'n converteerstekkertje bij meen ik.
    Wel heb ik even een foto gemaakt van mn videokaart met de ingangen.
    20160608_203542.jpg

    En heb ik dan dit stekkertje nodig?
    hdmi-mini-dvi-kabel-2-meter.jpg
    Denk dat dit ongeveer zo werkt als een BR speler met 2 uitgangen, 1 uitgang voor het beeld
    en 1 uitgang voor het geluid, had dit ook nodig voor 3D, immers mijn vorige receiver kon
    dit ook niet doorgeven......

    Misschien kan het het wel doorgeven...... MAAR de industrie vond het weer zo nodig om
    weer wat nieuws te bedenken zodat je weer wat nieuws moet aanschaffen, downwards
    compatibel, maar als er dus wat nieuws komt kun je het vergeten, je oudje geeft niet
    het goede antwoord aan de nieuwe en het beeld gaat op zwart, handshake mislukt

    En dan hebben ze ook nog zoiets als HDCP.... wederom kassa om de eerlijke medemens
    eens lekker financieel pootje te kunnen lichten. De illegale downloaders kijken ondertussen
    allang weer naar het reeds gekraakte spul en de eerlijke mens moet eerst nieuwe apparaten
    aanschaffen.

    Het was ook de reden dat je truc met de dubbele switch niet lukte, de handshake mislukt.

    Met je dubbele uitgangen op je videokaart zou het in principe moeten kunnen lukken,
    DVI omzetten naar HDMI en aansluiten op TV. De HDMI naar je receiver voor het geluid,
    heb tijden zo gewerkt met mijn Oppo voor 3D beeld en het geluid naar de receiver, ook
    met een dubbele switch ertussen, werd wel eens suf van het denken van hoe zat het ook
    al weer als ik weer eens wat anders wilde gebruiken en dan de boel aan de praat krijgen.....
    Jij hebt nog het voordeel van een dubbele HDMI uit op jouw Onkyo, dat had ik ook niet,
    werd er wel eens mal van...... dat probleem heb ik nu niet meer maar het was rond de 4K euro,
    kan je opmerking van genoeg is genoeg dan ook wel begrijpen, zelf wacht ik een betaalbare
    4K beamer af, maar schat in dat het met een knappe speler erbij me ook wel weer zo'n 4K euro
    kan gaan kosten en dat heb ik er denk ik nog niet voor over, net zoals ik dat ook niet
    over zal hebben voor een nog duurdere en kleiner beeld hebbende 65inch UHD Oled, hoe mooi
    het ook mag zijn...... toch durf ik niet nooit te zeggen

    Hoop dat het netjes gaat werken met dat kabeltje
    Have fun and enjoy your collection

  19. #269
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb zo'n stekkertje bij heel veel videokaarten gehad. Ziet er zo uit, wie weet vind je hem nog?


    Maar de meesten hier werken

    Poort moet wel HDCP ondersteunen, maar dat is meestal geen probleem voor PC.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #270
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk dat dit ongeveer zo werkt als een BR speler met 2 uitgangen, 1 uitgang voor het beeld
    en 1 uitgang voor het geluid, had dit ook nodig voor 3D, immers mijn vorige receiver kon
    dit ook niet doorgeven......

    Misschien kan het het wel doorgeven...... MAAR de industrie vond het weer zo nodig om
    weer wat nieuws te bedenken zodat je weer wat nieuws moet aanschaffen, downwards
    compatibel, maar als er dus wat nieuws komt kun je het vergeten, je oudje geeft niet
    het goede antwoord aan de nieuwe en het beeld gaat op zwart, handshake mislukt

    En dan hebben ze ook nog zoiets als HDCP.... wederom kassa om de eerlijke medemens
    eens lekker financieel pootje te kunnen lichten. De illegale downloaders kijken ondertussen
    allang weer naar het reeds gekraakte spul en de eerlijke mens moet eerst nieuwe apparaten
    aanschaffen.

    Het was ook de reden dat je truc met de dubbele switch niet lukte, de handshake mislukt.

    Met je dubbele uitgangen op je videokaart zou het in principe moeten kunnen lukken,
    DVI omzetten naar HDMI en aansluiten op TV. De HDMI naar je receiver voor het geluid,
    heb tijden zo gewerkt met mijn Oppo voor 3D beeld en het geluid naar de receiver, ook
    met een dubbele switch ertussen, werd wel eens suf van het denken van hoe zat het ook
    al weer als ik weer eens wat anders wilde gebruiken en dan de boel aan de praat krijgen.....
    Jij hebt nog het voordeel van een dubbele HDMI uit op jouw Onkyo, dat had ik ook niet,
    werd er wel eens mal van...... dat probleem heb ik nu niet meer maar het was rond de 4K euro,
    kan je opmerking van genoeg is genoeg dan ook wel begrijpen, zelf wacht ik een betaalbare
    4K beamer af, maar schat in dat het met een knappe speler erbij me ook wel weer zo'n 4K euro
    kan gaan kosten en dat heb ik er denk ik nog niet voor over, net zoals ik dat ook niet
    over zal hebben voor een nog duurdere en kleiner beeld hebbende 65inch UHD Oled, hoe mooi
    het ook mag zijn...... toch durf ik niet nooit te zeggen

    Hoop dat het netjes gaat werken met dat kabeltje
    Zoals jij het omschrijft, zo is het ook. Hoe mooier de techniek hoe moeilijker het wordt. Waar is de tijd van rood/wit tullipje en knallen...
    Tuurlijk is dat er nog wel maar we willen ook allemaal een beetje meegaan met de tijd. Voor een leek is dit allemaal abracadabra en ik
    dacht zelf dat ik er erg veel van wist maar het blijkt dus dat ik nog veel te leren heb..

    Hoe dan ook. dit is waarschijnlijk het stekkertje dat ik nodig heb?
    https://www.elektronicacatalogus.nl/...NEEL-(PAC916T)

    Ik heb ook nog even gekeken voor een blurayplayer met 2 outs. 1 voor audio ander voor beeld. Dat is er dus wel..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #271
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb zo'n stekkertje bij heel veel videokaarten gehad. Ziet er zo uit, wie weet vind je hem nog?.

    Nee die heb ik niet maar wel gevonden denk ik.
    https://www.elektronicacatalogus.nl/...NEEL-(PAC916T)

    HDCP heb ik wel, tenminste ik kan in mijn Nvidea configuratiescherm hier dingen in aanpassen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #272
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    net zoals ik dat ook niet
    over zal hebben voor een nog duurdere en kleiner beeld hebbende 65inch UHD Oled, hoe mooi
    het ook mag zijn...... toch durf ik niet nooit te zeggen
    Wacht maar je het gezien hebt en ik klaar met de recensie!
    Ik ga dit ff groots aanpakken. Want dat is het.

    On topic.

    Het voordeel van een eigen HDMI. Soms is de foto- of gamestand beter. Elke HDMI kan namelijk zijn eigen unieke instellingen gebruiken. Zeker bij een PC is dat soms een must.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #273
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Net de HDCP gechecked en het beeldscherm en GTX videokaart zijn er klaar voor...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #274
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Net de HDCP gechecked en het beeldscherm en GTX videokaart zijn er klaar voor...
    Ik heb de GTX770, dus dan werkt dat gewoon. Als je al een goede kabel hebt een stekkertje halen anders is zo'n complete kabelset wel makkelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #275
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb de GTX770, dus dan werkt dat gewoon. Als je al een goede kabel hebt een stekkertje halen anders is zo'n complete kabelset wel makkelijk.
    Zie post#263
    Claudio.. Bedankt voor de tip en ik ga ermee aan de slag. Ik laat het weten of alles gelukt is.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 11 van 34 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •