Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 832 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Lang leve het HDMI tijdperk, scheelt ook al een berg kabels, al houd je natuurlijk wel je speaker en voedingskabels

    Ziet er allemaal heel opgeruimd uit
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Kabels netjes opbergen is inderdaad altijd een uitdaging. Maar geen nood hoor het kan altijd erger

    Kijk maar eens hier

    Hoe staat/hangt het er nu bij?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Kabels netjes opbergen is inderdaad altijd een uitdaging. Maar geen nood hoor het kan altijd erger

    Kijk maar eens hier

    Hoe staat/hangt het er nu bij?
    Ben nieuwsgierig, altijd leuk te zien dat het ergens anders een grotere wirwar is dan bij jezelf

    Helaas werkt bij mij het linkje niet
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben nieuwsgierig, altijd leuk te zien dat het ergens anders een grotere wirwar is dan bij jezelf

    Helaas werkt bij mij het linkje niet
    Linkje werkt niet inderdaad.
    Ik heb nu alle kabels gescheiden van elkaar. dus audio/speaker/electra kabels gescheiden van elkaar. Ook heb ik 2 grote stekkerdozen gehaald en die achter de tv opgehangen. Nukan ik overal normaal bij en het is een stuk overzichtelijker.
    Maar als je achter de tv kijkt dan blijft het een wirwar van kabels. Maar dan wel gescheiden van elkaar.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Linkje werkt niet inderdaad.
    Ik heb nu alle kabels gescheiden van elkaar. dus audio/speaker/electra kabels gescheiden van elkaar. Ook heb ik 2 grote stekkerdozen gehaald en die achter de tv opgehangen. Nukan ik overal normaal bij en het is een stuk overzichtelijker.
    Maar als je achter de tv kijkt dan blijft het een wirwar van kabels. Maar dan wel gescheiden van elkaar.
    Een wirwar blijft het altijd wel een beetje

    Ik kan niet overal even normaal bij, dat maakt dat je dan verder bent dan mij, ik durf er zelfs geen foto van te maken Ach, als het allemaal maar goed werkt
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vreemd. Link werkt bij mij wel. Misschien als ik het gewoon post...

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=44741.0
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #32

    Standaard

    Bij mij werkte de link ook normaal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij mij werkte de link ook normaal.
    Mmmm, misschien was er een probleempje op dat forum..... nu werkt ie ook hier (beide links)
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Kabels netjes opbergen is inderdaad altijd een uitdaging. Maar geen nood hoor het kan altijd erger

    Kijk maar eens hier

    Hoe staat/hangt het er nu bij?
    Bij mij zit het ongeveer zoals bij de winnaar van die koelkast

    Als ik aan 1 draadje trek valt de ventilator van het plafond, wat zit die zooi altijd in de knoop, zeker als je er eens wat aankoppelt of weer loskoppelt....

    Gelukkig zit het meest uit het zicht
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Linkje werkt nu inderdaad wel. Gek. wat een dikke kabels joh. Vooral die met die pen. Allemachtig..
    Dat zijn geen goedkope jongens denk ik?

  11. #36
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij mij zit het ongeveer zoals bij de winnaar van die koelkast

    Als ik aan 1 draadje trek valt de ventilator van het plafond, wat zit die zooi altijd in de knoop, zeker als je er eens wat aankoppelt of weer loskoppelt....

    Gelukkig zit het meest uit het zicht
    :veryfunny:

    Ik probeer het ook altijd beetje op orde te houden, maar ja wat wil je met alle apparatuur, surround (jij hebt zelfs nog 2 kanalen extra). Ter vergelijk, mijn evolutie

    met 2 apparaten


    met 4 apparaten


    huidige situatie door wat apparaten om te wisselen


    Beetje offtopic, dus als ik mijn foto's moet verwijderen dan hoor ik het wel...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Linkje werkt nu inderdaad wel. Gek. wat een dikke kabels joh. Vooral die met die pen. Allemachtig..
    Dat zijn geen goedkope jongens denk ik?
    Die kabels zijn niet altijd even goedkoop zeg maar. Mijn kabels zijn ook niet goedkoop, maar ook niet heel erg duur. Alhoewel dat laatste natuurlijk erg relatief is
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Die kabels zijn niet altijd even goedkoop zeg maar. Mijn kabels zijn ook niet goedkoop, maar ook niet heel erg duur. Alhoewel dat laatste natuurlijk erg relatief is
    Je zegt het heel aardig

    Jij hebt meer met kabels dan ik, je geeft er dan ook meer aan uit dan ik, maar we zijn beiden niet gek, denk dat we in de prijsklasse waarin we shoppen wel het best mogelijke kopen, we weten waar we op moeten letten

    Heel misschien, als ik mijn gène weet te overwinnen , en ook geoffreyvanvugt zijn huidige kabelwirwar laat zien, ik er op mijn plekje ook een plaatje/paar plaatjes van plaats.

    Ik probeer het ook altijd netjes te houden, maar op één of andere manier is het na een jaartje waarin er wat met apparatuur geschoven/verandert is, altijd weer 1 grote knoop en rommel. Zo heb ik nu na het verwijderen van bij mij overbodig geworden apparatuur een optische en HDMI kabel laten liggen en niet meer losgekoppeld van de receiver....... just in case
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je zegt het heel aardig

    Jij hebt meer met kabels dan ik, je geeft er dan ook meer aan uit dan ik, maar we zijn beiden niet gek, denk dat we in de prijsklasse waarin we shoppen wel het best mogelijke kopen, we weten waar we op moeten letten
    Heb je helemaal gelijk in. Ik probeer binnen mijn budget het best mogelijke te bereiken. En ik wil graag dat die aanschaf in balans is met de rest van mijn set. Dus niet kostbare apparatuur met standaard dropveters Maar ook weer niet Nordost Odin

    Heel misschien, als ik mijn gène weet te overwinnen , en ook geoffreyvanvugt zijn huidige kabelwirwar laat zien, ik er op mijn plekje ook een plaatje/paar plaatjes van plaats.

    Ik probeer het ook altijd netjes te houden, maar op één of andere manier is het na een jaartje waarin er wat met apparatuur geschoven/verandert is, altijd weer 1 grote knoop en rommel. Zo heb ik nu na het verwijderen van bij mij overbodig geworden apparatuur een optische en HDMI kabel laten liggen en niet meer losgekoppeld van de receiver....... just in case
    Gewoon doen. Ik zal je niet uitlachen

    P.S. Kabels die los liggen kunnen antennes worden en allerlei vervormingen veroorzaken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Heb je helemaal gelijk in. Ik probeer binnen mijn budget het best mogelijke te bereiken. En ik wil graag dat die aanschaf in balans is met de rest van mijn set. Dus niet kostbare apparatuur met standaard dropveters Maar ook weer niet Nordost Odin


    Gewoon doen. Ik zal je niet uitlachen

    P.S. Kabels die los liggen kunnen antennes worden en allerlei vervormingen veroorzaken
    Met zulke prijzen laat je niet alleen mij blozen, dan denk ik, zullen de kopers daarvan ook wel eens denken aan de wat minder bedeelde medemens....... en dan bedoel ik de echt minder bedeelden Die prijzen zijn idd echt niet normaal meer

    Ja, ja je zal hem niet uitlachen..... maar mij zeker wel, ach ik denk dat ik voldoende antenne heb om met andere planeten te communiceren, moet ik alleen nog wel een microfoon aanschaffen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Met zulke prijzen laat je niet alleen mij blozen, dan denk ik, zullen de kopers daarvan ook wel eens denken aan de wat minder bedeelde medemens....... en dan bedoel ik de echt minder bedeelden Die prijzen zijn idd echt niet normaal meer
    Helemaal mee eens, maar zoals altijd... mensen die €25k uitgeven voor een LS-kabeltje, die geven meestal niet om anderen Ik heb net even een berekening gedaan en ik moet mijn huis moet verkopen om mijn HT te voorzien van die Odin kabels Maar ja dan heb ik geen HT meer, dus niet echt reëel

    Ja, ja je zal hem niet uitlachen..... maar mij zeker wel, ach ik denk dat ik voldoende antenne heb om met andere planeten te communiceren, moet ik alleen nog wel een microfoon aanschaffen
    :veryfunny:

    Ik beloof om niet te lachen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #42
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Er komt toch een 2e sub bij, al is het alleen al voor het zicht. Zondag aanstaande ga ik m ophalen.
    Nog zo'n sony wm 500. Deze had ik al maar bevalt me zeer goed. Ik heb er nog 1 bij kunnen vinden en laat hem niet liggen.
    Straks als de 2e er is worden ze voor mijn fronts geplaatst. Dan weer even een calibratie uitvoeren en handmatig afstellen en dan genieten.
    Gister was ik nog even in free recordshop. Tegoed gedaan aan de blurays The day after tomorrow en King Kong. In king kong zit die scene met de t-rexen. Dan op dat moment ligt de dame op de boomstam en zit je naar de muil van 1 van de t-rexen te kijken. Zie ik op zn tand wat flikkeringen. Ik dacht, er zit een foutje in ofzo. Blijkt het een 1 of ander insect te zijn wat weg vliegt. Wat is dat bluray toch gigantisch scherp. Had ik met dvd versie nog nooit gezien..

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Er komt toch een 2e sub bij, al is het alleen al voor het zicht. Zondag aanstaande ga ik m ophalen.
    Nog zo'n sony wm 500. Deze had ik al maar bevalt me zeer goed. Ik heb er nog 1 bij kunnen vinden en laat hem niet liggen.
    Straks als de 2e er is worden ze voor mijn fronts geplaatst. Dan weer even een calibratie uitvoeren en handmatig afstellen en dan genieten.
    Gister was ik nog even in free recordshop. Tegoed gedaan aan de blurays The day after tomorrow en King Kong. In king kong zit die scene met de t-rexen. Dan op dat moment ligt de dame op de boomstam en zit je naar de muil van 1 van de t-rexen te kijken. Zie ik op zn tand wat flikkeringen. Ik dacht, er zit een foutje in ofzo. Blijkt het een 1 of ander insect te zijn wat weg vliegt. Wat is dat bluray toch gigantisch scherp. Had ik met dvd versie nog nooit gezien..
    Zo, dat is mooi als je eenzelfde in dezelfde kleur voor een leuk prijsje tegenkomt, je zult er waarschijnlijk niet veel meer laag door krijgen, maar als je het voor het zicht doet.... dan plaats je ze toch niet echt voor je fronts, maar toch zoals op deze foto:



    er een beetje naast?

    DVD is niet slecht, maar idd een BR geeft toch wel wat meer detail, het is allemaal wat scherper, dat was ook wel nodig met het toenemen van het formaat van de schermen

    Je houd iig van speakers, kijk wel uit dat je straks niet meer je eigen woonkamer in kan komen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #44
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo, dat is mooi als je eenzelfde in dezelfde kleur voor een leuk prijsje tegenkomt, je zult er waarschijnlijk niet veel meer laag door krijgen, maar als je het voor het zicht doet.... dan plaats je ze toch niet echt voor je fronts, maar toch zoals op deze foto:



    er een beetje naast?

    DVD is niet slecht, maar idd een BR geeft toch wel wat meer detail, het is allemaal wat scherper, dat was ook wel nodig met het toenemen van het formaat van de schermen

    Je houd iig van speakers, kijk wel uit dat je straks niet meer je eigen woonkamer in kan komen
    Zondag haal ik de nieuwe sub op. Nog even een tegel paars maken en rubberen doppen plaatsen, en bekabeling weer verplaatsen.
    Over de plaats moet ik je gelijk geven. Ik had ze ook allebei het liefst aan de zijkanten. Waar het niet dat aan de andere kant van de foto precies het lloppad zit naar onze keuken. Dus zou hij in de wegstaan. Ik zou dan ook nog gaten moeten boren in mn meubel en daar zit ik ook niet op te wachten.
    Bovendien zit onder de fronts een gleuf waar ik de kabels aan beide kanten door kan halen. Dus dit is in mijn ogen de beste optie. Misschien zet ik de 2e sub wel achter de biosstoelen. Even kijken hoe dat uitkomt.

    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 16-06-2011 om 14:08

  20. #45

    Standaard

    Plaatjes maken het duidelijk, een loopbrug naar je keuken is idd niet de oplossing, stoot je je kop ook nog eens aan de deursponning

    Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
    Have fun and enjoy your collection

  21. #46
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Kleine update;
    Ik ga de biosstoelen maar eens aanpassen en mooier maken.
    De bedoeling is om de zetels en rugleuningen in zwart of dezelfde kleur als onze bank te bekleden met leer. De armleuningen heb ik al verwijderd en deze ga ik afwerken met MDF hout. Dus eigenlijk compleet nieuwe armleuningen.
    Alles afwerken met sierlijsten en een likje verf. We hebben namelijk katten en we wilden alles stof vrij maken. Met de komst van de biosstoelen hadden we weer stofdelen in huis met als gevolg dat deze stoelen onder de kattenharen zaten.
    Niet prettig. Vandaar deze aanpassing.


  22. #47
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Het resultaat tot dusver.
    Ik moet nog de frontjes opnieuw zwart spuiten en de buffers zwart maken en ook de kisten zelf met zwart folie bekleden. Ik ben in iedergeval zeer tevreden en blij dat ik de 2e sub toch erbij heb gehaald.
    Tegels grijs gemaakt.

    Gaten boren voor de bekabeling aan beide kanten.

    Resultaat tot zover.






    Nu nog alles weer qua geluid afstellen, en dat zal wel goed komen.
    Tegels boven op de sub zijn er inmiddels weer afgehaald.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 19-06-2011 om 14:20

  23. #48

    Standaard

    Ziet er mooi uit zo symmetrisch 2 subs in je opstelling, ben benieuwd naar je bevindingen? Houden ze niet het geluid van je fronts tegen?

    Die stoelen zijn ook heel erg vet zo in het leer, doe je dat allemaal zelf of ben je beetje bekend met stofferen?

  24. #49
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karatel Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit zo symmetrisch 2 subs in je opstelling, ben benieuwd naar je bevindingen? Houden ze niet het geluid van je fronts tegen?

    Die stoelen zijn ook heel erg vet zo in het leer, doe je dat allemaal zelf of ben je beetje bekend met stofferen?
    THNX voor de complimenten. Alles van interieur/audiokast armleuningen van biosstoelen heb/ga ik zelf maken. Het bekleden van de stoelen laat ik doen.
    Qua geluid met 2e sub maakt het niet zo gek veel uit. Ik moet nog wel de audyssey toepassen. Ik had nog een extra out voor de sub en dacht waarom ook niet. 2e sub gevonden op marktplaats en nu in de woonkamer.
    Subwoofers aangesloten met Rockford Fosgate signaal kabels en dat maakt wel degelijk verschil. Dat kun je beter doen dan een 3 euro kabel.
    Het bas geluid klinkt wel voller dan voorheen. Na afstellen laat ik meer weten.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    THNX voor de complimenten. Alles van interieur/audiokast armleuningen van biosstoelen heb/ga ik zelf maken. Het bekleden van de stoelen laat ik doen.
    Qua geluid met 2e sub maakt het niet zo gek veel uit. Ik moet nog wel de audyssey toepassen. Ik had nog een extra out voor de sub en dacht waarom ook niet. 2e sub gevonden op marktplaats en nu in de woonkamer.
    Subwoofers aangesloten met Rockford Fosgate signaal kabels en dat maakt wel degelijk verschil. Dat kun je beter doen dan een 3 euro kabel.
    Het bas geluid klinkt wel voller dan voorheen. Na afstellen laat ik meer weten.
    Visueel is het een prachtig plaatje

    Ziet er goed uit, mijn complimenten

    (idd nog even het andere frontje ook zwart maken, maar in mijn fantasie zag ik hem al in het zwart)

    Idd bij analoog wil een wat betere kabel wel helpen, heb zelf ook een hele goede kabel bij mijn sub gekregen, het deed de beste man pijn in zijn hart dat ik de winkel uit wilde lopen zonder daar aandacht aan te besteden, hij vloog naar achteren, vroeg welke lengte ik nodig had, schrok, maar gaf hem toch. Achteraf is de sub toch van plek veranderd en kon ik toe met een kortere kabel, dat heb ik toen ook geprobeerd, maar inderdaad, dat kortere kabeltje klonk armzalig vergeleken met het knappe krijgertje (heb overigens mij huidige setup ook bij diezelfde winkel gehaald, wie goed doet goed ontmoet )

    Neem de tijd om je subs knap in te regelen, ben met mijn eigen setup na de aanschaf van de andere set toch ook weer een hele tijd aan het stoeien geweest om de sub er zo mooi(en onopvallend) mogelijk weer in te passen, kostte me ruim 2 maanden als ik het mij goed herinner.

    We wachten de plaatjes van je stoelen af, lijkt me heerlijk, een geheel ergonomische stoel die je als het ware opslurpt en je helemaal laat relaxen, alleen wel uitkijken dat je dan tijdens de film niet in slaap d......

    Nogmaals complimenten, ziet er allemaal heel indrukwekkend uit
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •