Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 832 worden weergegeven.
  1. #51
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Kleine update.
    Heb nu de beide subwoofers met graniet motief folie bekleed. Ziet er zeer strak uit. Was wel ff een klusje maar het resultaat mag er dan ook wel zijn dacht ik.


  2. #52

    Standaard

    Erg mooie opstelling. zal wel vol klinken met 2 subwoofers!

  3. #53
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Erg mooie opstelling. zal wel vol klinken met 2 subwoofers!
    Moet nog even een audyssey erop zetten omdat het nu wel 2 zijn dus ook een andere positie. Heb wel de indruk dat het totaalbeeld meer body heeft..

  4. #54

    Standaard

    Hoi,

    Netjes hoor. Je bent wel steeds bezig om alles nog mooier te maken
    Ook leuk gedaan met die philips sfeer verlichting.

    Met die nieuwe Onkyo is het wel beter om 2 subwoofers af te stellen, heb die 609 nu ook de audyssey XT32?

    groet Martin.

  5. #55
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Hoi,

    Netjes hoor. Je bent wel steeds bezig om alles nog mooier te maken
    Ook leuk gedaan met die philips sfeer verlichting.

    Met die nieuwe Onkyo is het wel beter om 2 subwoofers af te stellen, heb die 609 nu ook de audyssey XT32?

    groet Martin.
    Bedankt voor je compliment..

    Alleen de audyssey 2EQ.
    Kan niks vinden over XT32. Dit is weer een nieuwere technology dan de 2EQ denk ik? Weer meer mogelijkheden denk ik? De 600 serie is een midden klasse lijn van onkyo en niet te vergelijken met jou onkyo. Jij hebt zeg maar de Mercedes onder de Onkyo's. Dat van jou IS pas indrukwekkend. Klasse

  6. #56
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wie kan mij vertellen hoe ik de subs moet zetten voor de audyssey. Ik van 50 hz naar 200 hz. Ik heb me eens laten vertellen dat ik ze zo hoog mogelijk moet zetten voor de audyssey..

  7. #57
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ook een vraag over LPF en LFE functie op receiver. Waar kan ik die nou het beste opzetten. Fabrieks instelling is 120 hz. Ik gebruik maken van 80,90,100,120 hz en Bypass.
    Wanneer komen de subs het meest tot hun recht?

  8. #58

    Standaard

    Gewoon vol open zetten dus op 200hz.

    je kan altijd na calibreren de sub's nog wat harder zetten, ik heb altijd het gevoel dat de subs net even te zacht staan. Ik zet ze meestal 2db harder

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Bedankt voor je compliment..

    Alleen de audyssey 2EQ.
    Kan niks vinden over XT32. Dit is weer een nieuwere technology dan de 2EQ denk ik? Weer meer mogelijkheden denk ik? De 600 serie is een midden klasse lijn van onkyo en niet te vergelijken met jou onkyo. Jij hebt zeg maar de Mercedes onder de Onkyo's. Dat van jou IS pas indrukwekkend. Klasse
    Oke' dan zit die XT32 zeker alleen op de duurdere modellen.

    Had hiervoor de 5007 die had gewoon XT maar nu met de 5508 is het echt een verbetering. Ben benieuwd wat de 5509 de nieuwe snufjes zijn.

  10. #60
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb nog niet picca's gepost van de bovenste tv in action dus bij deze.
    Gisteravond hebben we White Lion gezien. Foto's genomen, en dit is het om bij ons film te kijken.
    Foto's zijn op kijk positie genomen.


    En dit is onze vaste klant Niko.

  11. #61

    Standaard

    Complimenten

    Je bent een handige jongen op het gebied van zelfbouw, je hebt je subs netjes ingepakt, ziet er mooi uit

    De subs...... zo'n 20Hz boven het bereik van je minste speakers, als je minste speakers tot bijvoorbeeld 120Hz gaan, dan de sub op 140 Hz. MAAR.... dat is natuurlijk wel afhankelijk van hoe je de rest hebt ingesteld in je receiver, laat maar weten wat de auto setup heeft gevonden als je weer zover bent

    Fijne verlichting ook, geen last dat dat in het scherm weerkaatst. Is Niko oa de reden dat bioscoop stoelen in het leer gaan

    Denk dat het bij jou wel uit te houden is met een ijskoud biertje in de drankenhouder en een lekker filmpje op
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 21-06-2011 om 13:08 Reden: woordje vergeten + tikfvout
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Mooi hoor dat licht

  13. #63
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Complimenten

    Je bent een handige jongen op het gebied van zelfbouw, je hebt je subs netjes ingepakt, ziet er mooi uit

    De subs...... zo'n 20Hz boven het bereik van je minste speakers, als je minste speakers tot bijvoorbeeld 120Hz gaan, dan de sub op 140 Hz. MAAR.... dat is natuurlijk wel afhankelijk van hoe je de rest hebt ingesteld in je receiver, laat maar weten wat de auto setup heeft gevonden als je weer zover bent

    Allereerst voor de complimenten.
    Na de audyssey staat het als volgt.

    Fronts op 120 hz Het zijn wel full range speakers
    center op 80 hz THX
    surrounds op 40 hz
    Dus met deze uitkomst kan ik de subs dus het beste op 100 hz zetten?
    Of heb ik dit weer helemaal mis.

    Fijne verlichting ook, geen last dat dat in het scherm weerkaatst. Is Niko oa de reden dat bioscoop stoelen in het leer gaan

    We hebben geen last van weer kaatsing. Ik heb daar rondjes voor gemaakt
    zodat ik de colorlights kan draaien/kantelen.
    En wat Niko betreft, Yup. Heb 6 van deze monsters..

    Denk dat het bij jou wel uit te houden is met een ijskoud biertje in de drankenhouder en een lekker filmpje op
    Zekerweten

  14. #64
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Complimenten

    Je bent een handige jongen op het gebied van zelfbouw, je hebt je subs netjes ingepakt, ziet er mooi uit
    Ik heb veel geleerd door mn andere opgegeven hobby.
    Ik heb in het pimp wereldje gezeten en als het ware mn eigen mobiele HT gehad.
    Deze heb ik zelf compleet gemaakt. Hier zat ook een ps3 en DTS en full hd scherm in.




    Ik weet het, het heeft niks met dit forum te maken.
    Maar hier heb ik mn handigheid vandaan..
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 21-06-2011 om 14:39

  15. #65

    Standaard

    Ik weet het, het heeft niks met dit forum te maken.
    Maar hier heb ik mn handigheid vandaan..
    Zijdelings weer wel

    Moest je wel in je eentje een kratje bier gaan halen...... lijkt me niet dat je dat tussen dat speakergeweld wilt plaatsen

    Heb er helemaal niets mee, maar het ziet er ook prachtig uit
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Ziet er mooi uit hoor...
    Ben zelf weleens bij zo`n meeting geweest van Midland, erg mooi om gewoon tussen te lopen en alles te bekijken...

    Sleutelde je ook aan de motor enzo of echt alleen alles er omheen?

  17. #67

    Standaard

    Na de audyssey staat het als volgt.

    Fronts op 120 hz Het zijn wel full range speakers
    center op 80 hz THX
    surrounds op 40 hz
    Dus met deze uitkomst kan ik de subs dus het beste op 100 hz zetten?
    Of heb ik dit weer helemaal mis.
    Je fronts op 120 Hz gemeten, kan 2 oorzaken hebben, de subs die het laag blokkeren van de fronts, in de weg staan van de meetmicrofoon of je fronts high als je die hebt aangesloten. Heb je tijdens de meting op je TV scherm de verrichtingen van de meting gevolgd en gezien welke speakers hij allemaal gevonden heeft? Zou even kijken als ik jou was wat nu precies de oorzaak van die 120Hz zou kunnen zijn, denk dat je daar wel achter komt na deze info. (BTW, zoorg dat je ook niet zelf tussen de meetmicrofoon en de speakers staat) Je sub zou naar aanleiding van deze meting 20Hz boven je zwakste speakers die volgens de meting 120Hz voor de fronts is op 140Hz moeten komen, 20 Hz meer dan dan de fronts zogenaamd weer kunnen geven. We weten beiden dat je fronts meer weer kunnen geven....... dus even opzoek naar de oorzaak


    We hebben geen last van weer kaatsing. Ik heb daar rondjes voor gemaakt
    zodat ik de colorlights kan draaien/kantelen.
    En wat Niko betreft, Yup. Heb 6 van deze monsters..
    Heb zelf een paar neon(12volt 10watt) spotjes ingebouwd in rode(zijn in heel veel kleuren te verkrijgen) lampen van de Ikea waar eerst nog een gewone fitting inzat, wilde niet de extra warmte, en gewone spotlampjes zijn bijna niet meer te koop, de ledspotlampjes zijn niet echt goedkoop en de lichtopbrengst daarvan sucks.

    deze lampjes:



    Ze staan op de glasplaat waarop ook de TV staat, aan de onderkant achter de TV schijnt nu een rood licht door, staat wel warm. Was een goedkope oplossing, en goedkoop in het gebruik, helemaal naar mijn wens, maar natuurlijk lang niet zo mooi als jouw oplossing. Jouw oplossing is van kleur te veranderen en kan je ook nog eens dimmen naar behoefte

    Maar wie weet als ik jarig ben

    Zo...... 6 van die monsters, heb aan dat ene kind van ons al de handen vol loopt bij jou zeker nu zo'n automatische stofzuiger door het huis? Die ene van mij ziet momenteel kans om elke dag een vloerkleed neer te leggen Ik krijg heel veel liefde, jij moet overstroomd worden, ook heel veel plezier met al je Niko's
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je fronts op 120 Hz gemeten, kan 2 oorzaken hebben, de subs die het laag blokkeren van de fronts, in de weg staan van de meetmicrofoon of je fronts high als je die hebt aangesloten. Heb je tijdens de meting op je TV scherm de verrichtingen van de meting gevolgd en gezien welke speakers hij allemaal gevonden heeft? Zou even kijken als ik jou was wat nu precies de oorzaak van die 120Hz zou kunnen zijn, denk dat je daar wel achter komt na deze info. (BTW, zoorg dat je ook niet zelf tussen de meetmicrofoon en de speakers staat) Je sub zou naar aanleiding van deze meting 20Hz boven je zwakste speakers die volgens de meting 120Hz voor de fronts is op 140Hz moeten komen, 20 Hz meer dan dan de fronts zogenaamd weer kunnen geven. We weten beiden dat je fronts meer weer kunnen geven....... dus even opzoek naar de oorzaak




    Heb zelf een paar neon(12volt 10watt) spotjes ingebouwd in rode(zijn in heel veel kleuren te verkrijgen) lampen van de Ikea waar eerst nog een gewone fitting inzat, wilde niet de extra warmte, en gewone spotlampjes zijn bijna niet meer te koop, de ledspotlampjes zijn niet echt goedkoop en de lichtopbrengst daarvan sucks.

    deze lampjes:



    Ze staan op de glasplaat waarop ook de TV staat, aan de onderkant achter de TV schijnt nu een rood licht door, staat wel warm. Was een goedkope oplossing, en goedkoop in het gebruik, helemaal naar mijn wens, maar natuurlijk lang niet zo mooi als jouw oplossing. Jouw oplossing is van kleur te veranderen en kan je ook nog eens dimmen naar behoefte

    Maar wie weet als ik jarig ben

    Zo...... 6 van die monsters, heb aan dat ene kind van ons al de handen vol loopt bij jou zeker nu zo'n automatische stofzuiger door het huis? Die ene van mij ziet momenteel kans om elke dag een vloerkleed neer te leggen Ik krijg heel veel liefde, jij moet overstroomd worden, ook heel veel plezier met al je Niko's
    Nog een keer audyssey laten doen en nu gaven de fronts 70 hz aan.
    Heb verder niks veranderd. Vreemd
    Wat ik ook raar vind is iets aan de 3 meet posities.
    Als de audyssey klaar is geeft het aan dat de surround-right op 0.90 mtr staat en de surround-left op 2.10 mtr terwijl ze beide op 1.50 mtr van het midden van biosstoelen staan. Ook heel apart toch?

    Die spots van ons op dhet audiomeubel hebben we bij action weg en kosten 7 euro ps. Het zijn van die leeslampen eigenlijk dus met vaste stekker. Dus stekker doos aan beide kanten van kast gemaakt en plug&play. En inderdaad, je kunt ze dimmen.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 21-06-2011 om 19:41

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nog een keer audyssey laten doen en nu gaven de fronts 70 hz aan.
    Heb verder niks veranderd. Vreemd
    Wat ik ook raar vind is iets aan de 3 meet posities.
    Als de audyssey klaar is geeft het aan dat de surround-right op 0.90 mtr staat en de surround-left op 2.10 mtr terwijl ze beide op 1.50 mtr van het midden van biosstoelen staan. Ook heel apart toch?

    Die spots van ons op dhet audiomeubel hebben we bij action weg en kosten 7 euro ps. Het zijn van die leeslampen eigenlijk dus met vaste stekker. Dus stekker doos aan beide kanten van kast gemaakt en plug&play. En inderdaad, je kunt ze dimmen.
    Inderdaad vreemd van 120 nu naar 70Hz, al is dat nog wat hoog, dacht dat je fronts toch dichter in de buurt van je rears zouden moeten kunnen komen, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de subs die er voor staan.

    De afstandsmeting schijnt wel eens vaker fout te gaan, niet wakker van liggen en gewoon zelf instellen

    De zwakste broeder op laag gebied is dan je center, +20 Hz maakt dan 100Hz voor je sub's.

    Blijft het finetunen over van de diverse kanalen en het aanpassen van het volume van de subs daarbij, een precies en soms langdurig klusje om het perfect te krijgen.

    Wat voor een soort lampjes zitten er in die dimbare verlichting? en welk wattage..... of ongeveer, je hoeft ze van mij niet te gaan onderzoeken
    Have fun and enjoy your collection

  20. #70
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Inderdaad vreemd van 120 nu naar 70Hz, al is dat nog wat hoog, dacht dat je fronts toch dichter in de buurt van je rears zouden moeten kunnen komen, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de subs die er voor staan.

    De afstandsmeting schijnt wel eens vaker fout te gaan, niet wakker van liggen en gewoon zelf instellen

    De zwakste broeder op laag gebied is dan je center, +20 Hz maakt dan 100Hz voor je sub's.

    Blijft het finetunen over van de diverse kanalen en het aanpassen van het volume van de subs daarbij, een precies en soms langdurig klusje om het perfect te krijgen.

    Wat voor een soort lampjes zitten er in die dimbare verlichting? en welk wattage..... of ongeveer, je hoeft ze van mij niet te gaan onderzoeken
    Er zitten halogeen steeklampen in G9. 25 watt

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Er zitten halogeen steeklampen in G9. 25 watt
    Vandaag of morgen toch eens daarbinnen hobbelen

    Bedankt voor de info
    Have fun and enjoy your collection

  22. #72
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Gaaf zo die installatie in je auto. Het is ook niet mijn ding, maar ik vind het wel cool
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #73
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Gaaf zo die installatie in je auto. Het is ook niet mijn ding, maar ik vind het wel cool
    THNX. Soms wel spijt dat ik het verkocht heb.
    Het mooiste uitje dat ik ooit had met deze auto was dat ik bij de premiere van Transformers-Revenge of the Fallen bij de bios in Leeuwarden stond.
    Deze showcar stond in het thema van Transformers. Ik had ook een robot ontwerp laten maken van deze auto en een biography verzonnen. Dit in combi met transformers movie muziek en het ontwerp van de robot laten showen doormiddel van een slideshow op PS3 en zo naar de 4 tv in de auto.
    Trok altijd wel aandacht op diverse beurzen/meetings en natuurlijk de premiere in L.warden. Echt een mooie ervaring.
    Uiteindelijk werd deze hobby simpelweg te duur, omdat je toch elk seizoen weer met iets nieuws moest komen om de aandacht vast te houden. En dan is er natuurlijk nog de auto onderhouden. Dit wil zeggen krasjes, putjes en roestvorming. Ik was vaste klant bij het schadebedrijf. Mooie tijd ermee gehad maar toch ook blij dat die tijd voorbij is..

  24. #74
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard update biosstoelen

    Ik heb vandaag alle gaatjes en oneffenheden van de stoelen geplamuurd.
    Heb een hekel aan plamuren/schuren. Maarja..
    Schuren moet natuurlijk nog.. Mijn vrouwtje vond nog een asbakje met waterreservoir. Ik rook wel eens. We hebben nog een xtra bekerhouder dus deze komt in het midden.




  25. #75

    Standaard

    Wordt netjes. Complimenten...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •