Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hun 2011 lijn wordt toch uitgegeven:
    klik


  2. #27

    Standaard

    Op de dag dat ik een tv van die gekken koop stoppen ze ermee...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    De bedrijven willen elk jaar kunnen uitpakken met hogere winstcijfers en dat gaat dikwijls ten koste van de kwaliteit. De klant is hier dan ook heel vaak de dupe van....
    De bedrijven hebben denk ik geen andere keus in de wegwerpmaatschapij van nu.
    Toen ik in 1989 mijn eerste TV kocht betaalde ik 1100 Gulden (€500) voor een toestel met 51 CM beeldbuis, mono geluid en Teletext, toendertijd nog een half modaal maandsalaris, en dat was nog een aanbieding ook.
    6 jaar eerder kocht mijn broer nog een 68 cm Philips Matchline Stereo TV waarmee je destijds echt de man was, al moest je er wel 2800 Gulden (€1270) voor neerleggen.
    tegenwoordig beginnen we al te klagen als een 32" TV meer kost dan €500
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De bedrijven hebben denk ik geen andere keus in de wegwerpmaatschapij van nu.
    Toen ik in 1989 mijn eerste TV kocht betaalde ik 1100 Gulden (€500) voor een toestel met 51 CM beeldbuis, mono geluid en Teletext, toendertijd nog een half modaal maandsalaris, en dat was nog een aanbieding ook.
    6 jaar eerder kocht mijn broer nog een 68 cm Philips Matchline Stereo TV waarmee je destijds echt de man was, al moest je er wel 2800 Gulden (€1270) voor neerleggen.
    tegenwoordig beginnen we al te klagen als een 32" TV meer kost dan €500
    Je hebt voor de volle 100 procent gelijk!

  5. #30

    Standaard

    Ja erg jammer dat Philips er mee stopt, toch een van de pioneers ( niet te verwarren met het merk Pioneer ) die de tv op de kaart heeft gezet voor de grote massa.

    Ik heb Philips tv's altijd een warm hart toegedragen, zeker de vroegere beeldbuis versie's, ik vond persoonlijk de kleurstelling van Philips altijd erg prettig, heb zelf ooit de allereerste versie breedbeeld tv van Philips gekocht een gevaarte van +60kg, en daar toendertijd 5500 gulden voor betaald....maar wel 15 jaar met ontzettend veel plezier naar gekeken, 1 maal een voeding laten vervangen, verder altijd gespeeld en heeft wat uren gedraaid....helaas was een verhuizing teveel voor het oude beestje en gaf een paar weken na de verhuizing de geest....

    De LED versie's van Philips konden me niet bekoren, en zo'n 2 jaar geleden een tv van grote rivaal Sony gekocht, puur omdat ik die het mooiste beeld en kleurstelling vond geven, maar de kwaliteit.....denk niet dat die de 15 jaar gaat halen, met opstarten werken hele rijen pixels niet, en als de tv goed opgewarmd is dan werken ze wel...vreemd, maar garantie natuurlijk afgelopen, en reparatie loont de moeite niet, een nieuwe is relatief gezien goedkoper, denk dat deze de 5 a 6 jaar haald en zal dan verdwijnen in de kliko.

    Jammer dat er weer een stukje Hollandsch glorie verdwijnt, en inderdaad puur en alleen om hoge winstcijfers te halen, kwaliteit is een vies word tegenwordig...........
    Grtz Ron

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Hoe zou dit met LOEWE gaan. ?!..Ook een kleine tv fabrikant...peperduur maar toch een sterke positie in een overvolle markt. Zal zeker mer het design te maken hebben.
    Ze hebben in Europa een markaandeel van rond de 4%, daarbuiten zijn ze niet actief. Bovendien gaat het de laatste maanden niet zo goed (zie bijvoorbeeld hier). Een sterke positie zou ik dit niet noemen.
    Laatst aangepast door Oakey : 30-04-2011 om 12:27

  7. #32

    Standaard

    .
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #33

    Standaard

    Het eerste kwartaal is vrij slecht begonnen voor de meeste tv fabrikanten. Panasonic schrapt nog eens duizenden banen, LG maakt verlies en zelfs Samsung heeft het minder goed gedaan.
    Blijkbaar gaat het niet alleen bij Philips minder goed. De verschillende tv fabrikanten beconcurreren mekaar met hun lage prijzen politiek. Dat is natuurlijk wel goed voor de consument maar hoelang kan zoiets blijven duren voor de fabrikant?

  9. #34

    Standaard

    Zat me trouwens te bedenken : ''Zou Philips nou gestopt zijn met de productie van TV's omdat het spel van PSV niet om aan te zien is?''

    Kan me indenken dat ze dit slechte beeld niet verder willen verspreiden

  10. #35

    Standaard

    Voor de goeie orde wil ik toch nog even zeggen dat Philips de productie van zijn tv's heeft uitbesteed aan het bedrijf TPG. Philips tv's blijven dus gewoon bestaan.
    Zelfs de fel bejubelde en tot in de hemel geprezen Ipad wordt in China gemaakt.
    Ik denk dat de prijs van Philips tv's in de toekomst nog zal zakken om concurrentieel te blijven met de andere merken.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Sterke positie

    Bla bla merk, maakt niets zelf, loopt achter alles aan en stopt er dan een mooi jasje omheen, lekker sterk
    dat kunstje lukt Apple ook aardig

  12. #37

    Standaard

    Nu dat méér en méér bedrijven hun productie uitbesteden aan de Chinezen krijg je wellicht ook méér van dit soort wantoestanden: http://www.demorgen.be/dm/nl/5401/Mu...e-plegen.dhtml
    Erg toch!

  13. #38

    Standaard

    Ik heb laatst een kleine Philips lcd tv gekocht, de kleuren en het geluid zijn best ok voor een platte tv maar de helft van de stations zijn niet om aan te zien door allerlei strepen en andere rare dingen in het beeld. Kennelijk is de tuner niet zo geweldig want met een andere platte tv had ik daar geen last van. Vind het ondanks dat wel jammer dat ze er mee stoppen, philips gsm`s zie je ook niet meer in de winkel.
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 13-05-2011 om 14:59

  14. #39

    Standaard

    Philips besteed zijn productie gewoon uit aan de chinezen, trouwens Panasonic gaat een deel van zijn plasma productie ook uitbesteden aan de chinezen en een deel van hun lcd panelen zullen ze laten maken door andere fabrikanten. Bedrijven zoeken nu éénmaal de goedkoopste oplossing voor het maken van hun producten.
    Hier het bericht over Panasonic:http://www.whathifi.com/news/japan-p...rt-of-restruct

  15. #40

    Standaard

    Maken ze straks nog zelf consumentenelectronica of enkel medische en huishoudelijke apparatuur? Het lijkt alsof ze er helemaal mee stoppen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan-Kees Bekijk bericht
    Maken ze straks nog zelf consumentenelectronica of enkel medische en huishoudelijke apparatuur? Het lijkt alsof ze er helemaal mee stoppen.
    Natuurlijk maken ze zellf nog consumentenelectronica. Alleen de tv's worden nu in China gemaakt maar voor de consument verandert er dus helemaal niets! Elke grote fabrikant heeft tegenwoordig fabrieken in China dus in principe maakt het voor de consument niet uit waar iets gemaakt wordt. De consument wil enkel de laagste prijs voor zijn of haar product.

  17. #42

    Standaard

    Het zou mij verbazen als je over 5 jaar hier nog Philips tv`s kan kopen. Aristona is ook verdwenen en de gsm`s kan je hier ook niet meer kopen. Ik kocht een Philips omdat die vroeger altijd de beste tuners had maar dat is ook niet meer zo. Mijn tv is gemaakt in Polen.

  18. #43

    Standaard

    Philips heeft inderdaad al héél wat prullen op de markt gebracht maar dat geldt voor elke fabrikant.
    Aan de andere kant heeft Philips ook héél wat innoverende producten uitgebracht.
    Of je over 5 jaar nog tv's van Philips kan kopen zal afhangen van hun prijszetting in de markt t.o.v de collega's fabrikanten. De resultaten van het eerste kwartaal van 2011 waren voor de meeste tv fabrikanten beneden de verwachting.
    Laatst aangepast door Phil Neutral : 14-05-2011 om 17:49

  19. #44

    Standaard

    Toch zijn onze vrienden van Philips met een nieuw 3D toestel uitgekomen, de Philips 47PFL7606H.

    Ziet er niet verkeerd uit en zelfs de prijs is acceptabel. Iemand ervaring mee? Ik kan er nog weinig over vinden op internet...
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •