De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Let Me In [DVD]

  1. #1

    Standaard Let Me In [DVD]

    Let Me In

    De Amerikaanse Remake van de geweldige Zweedse film Let The Right One In.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goede poging maar aan het megasterke origineel kan dit niet tippen. Beetje een overbodige film voor mij.

  3. #3

    Standaard

    het is moeilijk, een remake gun je het origineel absoluut niet, maar ondanks de erg goede acteerprestaties en 1 hele mooie scene toch beetje bestaansrecht

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de remake niet gezien, (zal er vast nog wel een keertje van komen)
    maar als ik zo lees dat mensen weigeren het origineel te bekijken puur omdat-ie in het Zweeds is maakt me dat zo ontzettend kwaad, ook al versta ik Zweeds vrijwel niet en Engels wel.

    Kijk, films als deze kan je ook prima in het Engels maken, maar kijk eens naar films over Hitler en zijn kornuiten, dat klinkt toch voor geen meter in het Engels?

  5. #5

    Standaard

    het gekke is, de mensen die moeilijk om de taal, kunnen ook voor geen reet engels, dus wat is het verschil?

  6. #6

    Standaard

    Engels zijn ze gewend, zijn ze mee opgegroeid. Bovendien krijgen films met een andere taal dan Engels vaak weinig aandacht.

    Je hebt kans dat het origineel door deze remake ook weer meer in de aandacht komt en ook het origineel was trouwens geen origineel verhaal hé, het is oorspronkelijk een boek

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    het gekke is, de mensen die moeilijk om de taal, kunnen ook voor geen reet engels, dus wat is het verschil?
    It's my round killing thing.

  7. #7

    Standaard

    De orginele Zweedse film kon mij niet boeien, omdat er na dik een half uur nog niks gebeurde en ik bijkans in slaap viel. De beelden zijn mooi en het Zweeds is een aparte taal. Je hoort flarden Duits en Engels terugkomen.
    Hopelijk heeft deze remake met "Hit-Girl" meer snelheid.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    en ook het origineel was trouwens geen origineel verhaal hé, het is oorspronkelijk een boek
    wel de eerste verfilming dus het visueel maken van het verhaal, wat de regisseur van Let me in, haast klakkeloos heeft overgenomen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    wel de eerste verfilming dus het visueel maken van het verhaal, wat de regisseur van Let me in, haast klakkeloos heeft overgenomen
    Helemaal waar
    It's my round killing thing.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    wel de eerste verfilming dus het visueel maken van het verhaal, wat de regisseur van Let me in, haast klakkeloos heeft overgenomen
    Helemaal waar.

    Dit maakt het echter nog geen slechte film. Hoogstens niet bijster origineel.
    It's my round killing thing.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb beide films gezien, en deze Engelse remake doet weinig onder van de Zweedse variant als je het mij vraagt.
    Misschien komt het omdat ik ook wat skeptisch was, en een remake overbodig vond. Talloze remakes van andere films vallen genadeloos door de mand. Deze allerminst!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #12

    Standaard

    Ik vind remakes over het algemeen erg interessant, of het nu goed of slecht gedaan wordt (smaken verschillen) is het altijd interessant om culturele verschillen te zien in films. Ik denk dat remakes wel degelijk bestaansrecht hebben en dat fans dit juist moeten toejuigen om te zien hoe men een draai aan een verhaal geeft.

    Ik vind op voorhand sequals en remakes afschieten altijd zo'n hoog "fanboy" gehalte hebben, wat ik erg bekrompen vind.

    Gewoon mijn 2 centen.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •