Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    gewoon de knoop doorhakken, kan je nooit spijt van krijgen

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    gewoon de knoop doorhakken, kan je nooit spijt van krijgen
    Knoop is bijna 2 weken geleden doorgehakt en na diverse bezoeken en alle in en outs opgenomen te hebben is er het nodige besteld, alles ondertussen aangekomen, moeten nog wat kleinigheden aansluiten(switch/splitter), maar we kunnen al wel van het projectiegeweld genieten
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Ok dan! Ben benieuwd naar de foto's

    Bij mij is ondertussen alles momenteel verplaatst en niet aangesloten omdat er een lekkage moet worden opgelost.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ok dan! Ben benieuwd naar de foto's

    Bij mij is ondertussen alles momenteel verplaatst en niet aangesloten omdat er een lekkage moet worden opgelost.
    Een lekkage...... shit, daar wordt een mens niet vrolijk van, hoop niet dat het ernstig is, al kan zelfs een heel kleine lekkage al heel grote gevolgen hebben, vochtplekken en verkleuringen zijn daar voorbeelden van.

    Hoop dat je iig je voeten droog houd

    Ok dan! Ben benieuwd naar de foto's
    Ik ben wel eens een beetje traag, maar het uiteindelijke resultaat mag er dan volgens de lezers wel zijn

    Zal mijn best doen, de plaatjes waren tot nu toe teleurstellend, wat een donker schijtweer is het de laatste tijd zeg, wordt je niet vrolijk van , maar aan de andere kant, ik nu ook overdag met de lamellen dicht al heel lekker beameren
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •