De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Koninginnedag

  1. #1
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Koninginnedag

    Ok sorry voor dit beetje spammerige berichtje, maar misschien is het ook wel het begin van een leuk (actueel) topic

    Heb je nog leuke Koninginnedagshirtjes gezien? Ik had deze bedacht



    http://www.shirtshop.nl/MyShirtShop/boomerang_create_shop/

    Dus wordt 't Amsterdam of gaan jullie allemaal een filmpje kijken?
    Laatst aangepast door Erwin_W : 28-04-2011 om 12:25

  2. #2

    Standaard

    Ik ga gewoon werken. Koninginnedag kan me redelijk gestolen worden

  3. #3

    Standaard

    Dan is het dus de vraag: Hoe steel je koninginnedag?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Koninginnedaguitzending downloaden via The Pirate Bay?

  5. #5

    Standaard

    Koninginnedag is voor mij dé feestdag van het jaar! Pak zowel de nacht als de dag mee (Arnhem). Vol gas qua drank, laat het mooie weer maar komen dus! Proost!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dan is het dus de vraag: Hoe steel je koninginnedag?
    Door met een gestolen Suzuki Swift de...

    Nee, is niet grappig...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Ik ga denk dit jaar maar eens jarig zijn op koninginnedag.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik ga gewoon werken. Koninginnedag kan me redelijk gestolen worden
    Dus mijn verjaardag kan je gestolen worden? Lekker is dat.

  9. #9

    Standaard

    Haha, nee ik gun iedereen zijn of haar plezier met Koninginnedag maar ik heb de afgelopen 10 jaar eigenlijk altijd moeten werken op 30 April, ik weet dus niet beter.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Koninginnedag is voor mij dé feestdag van het jaar! Pak zowel de nacht als de dag mee (Arnhem). Vol gas qua drank, laat het mooie weer maar komen dus! Proost!
    Haha helemaal los die Coen

  11. #11

    Standaard

    Even wat meningen peilen hier...

    Ik heb met Koninginnedag een kraampje gehuurd op de markt bij ons in het dorp om mijn DVD collectie eens grondig uit te dunnen. Ik ga ongeveer 600 DVD's verkopen en vroeg me af wat een mooie gemiddelde Koninginnedagprijs hiervoor zou zijn.

    Wat verkoop je dan? (is een logische wedervraag)

    Een kleine selectie: The Day After Tomorrow, Chocolat, Once Upon A Time In America, The Wedding Singer, Batman, Fight Club, The Big Lebowski, Mission Impossible, Family Man, wat tv seizoenen, heel klein beetje Disney, kortom: geen grote bijzonderheden, redelijk standaard collectie.

    Heb geen zin om allemaal stickertjes te maken per DVD en ik dacht dus ongeveer 100 stuks apart te prijzen (Disney, series) en de rest voor een vaste prijs per stuk en misschien 5 voor iets minder dan 5 losse te doen.

    Suggesties?

  12. #12
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik zeg een eurootje of 3. En dan de dvd's die je aan het eind van de dag nog niet heb verkocht voor 2 euro?

  13. #13

    Standaard

    Ik zou de wat specialere edities gewoon prijzen en dan vragen wat je er echt voor wilt hebben.

    Alle andere dvd's zou ik niet te moelijk over doen. Gewoon 2,50 per stuk of zo. En dan 5 voor 10 erbij als actie.

    Ik neem aan dat het de bedoeling is dat je van het hele zaakje afkomt.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #14

    Standaard

    Normaal gaan wij altijd naar Amsterdam. Maar door de betutteling van de gemeente (tijdens Koninginnenacht geen mechanische muziek, alleen levende muziek. oftewel geen dj's, het verbieden van Twstd, de 1 alcohol consumptie per persoon regel, de toestroom van radio538 publiek uit heel het land, het steeds drukker worden, het eerder stoppen van de festiviteiten) hebben we besloten om dit jaar eens naar Alkmaar te gaan. Borreltje doen op het waagplein en een dansje doen bij Gramdioos. Ik heb er weer zin in

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Door met een gestolen Suzuki Swift de...

    Nee, is niet grappig...
    Dacht iemand anders toch iets anders over :

    Jongen dreigt met aanslag Koninginnedag

    AMERSFOORT - De politie heeft donderdag een 15-jarige jongen uit Amersfoort aangehouden die had getwitterd dat hij zich op Koninginnedag net zo zou gaan gedragen als Karst T. Die reed twee jaar geleden op Koninginnedag in Apeldoorn met zijn auto in op een menigte.



    Dinsdagavond twitterde de jongen onder de naam @Melih42 dat hij 'zaterdag Kars T. wilde opvolgen maar dan in de Langestraat in Amersfoort'. Een vriendje twitterde terug dat het niet zo verstandig was om zoiets op twitter te zeggen.

    Bij de politie heeft de jongen verklaard dat hij niet wist dat iedereen zijn tweets kon lezen. In het verhoor zei de jongen ook dat hij spijt had en zou stoppen met twitteren. De politie heeft hem na het verhoor weer vrijgelaten.

    Het Openbaar Ministerie moet beoordelen of hij wordt vervolgd. Thomas Aling, woordvoerder van de politie Utrecht, laat via Twitter weten dat de jongen 'veel spijt had en niet had gedacht dat het zo'n impact had'.

    Bron : Telegraaf.nl

  16. #16

    Standaard

    Merk zelf dat ik eigenlijk op de rommelmarkten vooral veel dvd's koop voor 1 euro, soms 2. Als films duurder zijn moet ik ze echt graag willen. Probleem is dat er op zo een rommelmarkt vaak veel concurrentie is waardoor het al snel duur aanvoelt. Special editions, disney's en tv series kan je uiteraard wel meer voor vragen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door T. van Keeken Bekijk bericht
    Even wat meningen peilen hier...

    Ik heb met Koninginnedag een kraampje gehuurd op de markt bij ons in het dorp om mijn DVD collectie eens grondig uit te dunnen. Ik ga ongeveer 600 DVD's verkopen en vroeg me af wat een mooie gemiddelde Koninginnedagprijs hiervoor zou zijn.

    Wat verkoop je dan? (is een logische wedervraag)

    Een kleine selectie: The Day After Tomorrow, Chocolat, Once Upon A Time In America, The Wedding Singer, Batman, Fight Club, The Big Lebowski, Mission Impossible, Family Man, wat tv seizoenen, heel klein beetje Disney, kortom: geen grote bijzonderheden, redelijk standaard collectie.

    Heb geen zin om allemaal stickertjes te maken per DVD en ik dacht dus ongeveer 100 stuks apart te prijzen (Disney, series) en de rest voor een vaste prijs per stuk en misschien 5 voor iets minder dan 5 losse te doen.

    Suggesties?
    It's my round killing thing.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Normaal gaan wij altijd naar Amsterdam. Maar door de betutteling van de gemeente (tijdens Koninginnenacht geen mechanische muziek, alleen levende muziek. oftewel geen dj's, het verbieden van Twstd, de 1 alcohol consumptie per persoon regel, de toestroom van radio538 publiek uit heel het land, het steeds drukker worden, het eerder stoppen van de festiviteiten) hebben we besloten om dit jaar eens naar Alkmaar te gaan. Borreltje doen op het waagplein en een dansje doen bij Gramdioos. Ik heb er weer zin in

    Eindhoven is de techno/dance hoofdstad tijdens Koninginnedag
    Maar kom op tij vol=vol (vorige jaren meer dan 100.000)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #18

    Standaard

    Vanavond lekker op de markt in Arnhem en morgen los in het Centrum. Snap dat Coen er naar uitkijkt. Voor mij ook dé dag van het jaar. Arnhem is gewoon supergezellig.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #19

    Standaard

    Ik ga alleen vanavond, maar heb me jaren lang super vermaakt in Arnhem. Altijd laat in de middag beginnen en vroeg in de volgende ochtend eindigen. Dat houd ik nu niet meer vol... Scheelt weer, want anders had ik al die Criterion's niet kunnen aangeschaffen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •