Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als ik het wist zou ik ze aanwijzen....

    Heel veel plezier toegewenst met je Denon
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Mail anders het bedrijf waar ik ze heb gehaald. Met het filmpje. Komt het vast goed.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #28

    Standaard

    Hallo

    ik heb dit allemaal zo is gelezen nu heb ik het probleem met de deze zelfde versterker dat wanneer ik mijn mediaplayer of xbox 360 aan zet ik in eerste instantie beeld heb maar na een minuut of 10 valt beeld weg versterker gaat klikken dit houd even aan 5- 10 min (lijkt steeds langer te duren ) en dan heb ik weer beeld is dit het bekende swithboard probleem

  4. #29

    Standaard

    ben al aan het kijken om die compensatoren te vervangen
    als iemand hier ook interesse in heeft bij deze site kan je ze bestellen

    http://nl.farnell.com/multicomp/mces...2mm/dp/1870569

  5. #30

    Standaard

    ik heb het antwoord al een beetje gevonden het is idd switchboard probleem wat langzaam aan erger gaat worden. nou wil ik dan ook de die capies vervangen maar maakt het uit hoeveel volt ze hebben minimaal 4 maar ben ban als ik er precies de zelfde in doe dat ik over een tijdje met het zelfde probleem zit

    kan iemand mij vertellen of dat uitmaakt of ik een 100uf 4v of een 100uf 16v of 10v of 35v erop zet met name of dat op langer termijn problemen geeft of juist niet
    Laatst aangepast door mike81 : 03-03-2013 om 16:49

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike81 Bekijk bericht
    ik heb het antwoord al een beetje gevonden het is idd switchboard probleem wat langzaam aan erger gaat worden. nou wil ik dan ook de die capies vervangen maar maakt het uit hoeveel volt ze hebben minimaal 4 maar ben ban als ik er precies de zelfde in doe dat ik over een tijdje met het zelfde probleem zit

    kan iemand mij vertellen of dat uitmaakt of ik een 100uf 4v of een 100uf 16v of 10v of 35v erop zet met name of dat op langer termijn problemen geeft of juist niet
    Het is de kwaliteit die ze het begaf, niet het voltage.

    Je gaat toch geen 6 volt lampje aansluiten op het 220 volt lichtnet, dan weet je dat het lampje zwaar overbelast en het met 1 flits is afgelopen.

    Gebruik de juiste waarde, zoniet, dan overbelast je weer wat anders, dat kan het schakelmateriaal zijn, maar aan de andere kant de voeding die het moet leveren, bedenk dat alles op elkaar is aangepast, daar moet je geen wijzigingen op aanbrengen.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Kijk, die cappies ga ik bestellen, en dan gewoon mijn 606 als 'teststraat' gebruiken

    Als het lukt kan ik er iemand vast nog erg blij mee maken!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #33

    Standaard

    Ik wilde toch nog even weten dat mijn Onkyo momenteel zijn laatste jaren slijt bij een vriend van mij.
    Het vervangen van die caps heeft dus toch geholpen, want hij ervaart geen problemen meer!

    Dus... Heb je een 606 of een Onkyo uit dezelfde lijn met deze klachten: vervang die rotte caps! Het kost je een paar euro, en je hebt alleen iemand nodig met low level soldeer skills
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •