Pagina 101 van 101 EersteEerste ... 5191979899100101
De resultaten 2.501 tot 2.513 van 2513 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    jeetje, iemand is zich hier enorm hard aan het aanstellen omdat mensen hem er terecht op wijzen dat het idioot is constant twee keer je aankoop in hetzelfde topic te plaatsen



    On topic

    Superman/Superman Returns 2 movie pack voor 7,50 op Play. Een aantrekkelijke deal wat mij betreft, ik ben vast één van de weinigen maar ik vond Returns aangenoem blockbustervoer.

  2. #2502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wat ik zeg is: die persoon die te hard staat te bellen is niet het probleem maar het feit dat jij je er aan ergert is het probleem.
    Je gaat de politie toch ook niet de schuld geven wanneer je een boete krijgt voor te hard rijden? je kunt wel ergeren aan het feit dat je hard rijdt (dat zou ik ook doen) maar uiteindelijk ben je er zelf verantwoordelijk voor.
    .
    Dus als ik te hard rij is dat niet mijn probleem,maar een probleem van de politie,want die ergert zich hieraan?

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik hoor weleens van die zeurpieten in de trein vragen of ik m'n muziek zachter wil zetten terwijl ik met oordopjes luister. En dan is het echt niet dat m'n volume helemaal openstaat ofzo. Je hoort dan heel zachtjes in de verte wat muziek. Hoe erg kan je zeuren zeg. Als jij de bladzijde van je boek omslaat vraag ik toch ook niet of het wat stiller kan.
    Leuke vergelijking maar daarbij vergeet je dat jij met je oordopjes continu oftewel non-stop overlast veroorzaakt!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    En ook s'avonds luid bellen in de straat, is dat nou zo'n probleem? Als het nou een uur achter elkaar is, is wat anders. Maar als iemand gewoon een telefoongesprek voert en wat te hard praat naar jouw mening, ga je daar toch niet over zeiken. Wie ben jij dan?
    Luid bellen opzich is sowieso al iets wat je niet zou moeten doen en al helemaal in het bijzijn van onbekenden is t ronduit asociaal. En t toppunt is dan als dat 's avonds op straat moet gebeuren. Nooit gedacht aan kinderen die op bed liggen, mensen die de volgende dag wel vroeg op moeten etc??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Misschien ben ik wel gewoon een aso. Of geloof ik erg in leven en laten leven.
    Waar t dan vaak misgaat is dat wordt vergeten dat je in een samenleving leeft.....

    Moet bij zulke opmerkingen altijd terugdenken aan een journaaluitzending pal na de tsunami in Azië waarin een kerel op een terrasje, terwijl om hem heen alles in puin lag en mensen wanhopig op zoek waren naar overlevenden, aan het strand een biertje zat te drinken en werd gevraagd waarom hij niet een handje meehielp. Zijn antwoord hierop was doodleuk "Je leeft toch voor je eigen"!
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 30-11-2011 om 22:48

  4. #2504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Graag gedaan, maar kon je niet bij frs.nl of bol.com een plaatje van de NL versie vinden

    P.S. Ik hoop dat ze je niet houden aan die >50 euro....
    Hallo,

    hier een foto van bol.com dan. Verschilt niet zo heel veel zoals je ziet .
    Ik gebruik altijd afbeeldingen van Amazon.co.uk omdat ze niet te groot/te klein zijn, ze allemaal even groot zijn (ziet er beter uit) en ze van elke titel wel een afbeelding hebben .


  5. #2505

    Standaard

    De tagline van Metro die ze gekozen hebben is echt wel lomp. De film heeft genoeg positieve commentaar gekregen die verwees naar bvb the goonies, en dan kiezen ze special effects als grote lokker voor de film? sterk.

  6. #2506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Leuke vergelijking maar daarbij vergeet je dat jij met je oordopjes continu oftewel non-stop overlast veroorzaakt!


    Luid bellen opzich is sowieso al iets wat je niet zou moeten doen en al helemaal in het bijzijn van onbekenden is t ronduit asociaal. En t toppunt is dan als dat 's avonds op straat moet gebeuren. Nooit gedacht aan kinderen die op bed liggen, mensen die de volgende dag wel vroeg op moeten etc??


    Waar t dan vaak misgaat is dat wordt vergeten dat je in een samenleving leeft.....

    Moet bij zulke opmerkingen altijd terugdenken aan een journaaluitzending pal na de tsunami in Azië waarin een kerel op een terrasje, terwijl om hem heen alles in puin lag en mensen wanhopig op zoek waren naar overlevenden, aan het strand een biertje zat te drinken en werd gevraagd waarom hij niet een handje meehielp. Zijn antwoord hierop was doodleuk "Je leeft toch voor je eigen"!
    Dit is echt belachelijk. Ik heb oordopjes en een mp3 speler gekocht omdat ik overlast zou veroorzaken als ik m'n draagbare radio mee zou nemen. Dat zou overlast geven en asociaal zijn. Als jij heel in de verte wat zachte muziek hoort uit een koptelefoon, is dat overlast? Dat als overlast beschouwen zie ik eerder als het toppunt van 'voor je eigen leven' omdat alles moet gebeuren zoals jij het wil of hoe jij vindt dat het hoort en de omgeving moet zich daar maar aan aanpassen. Het zal nooit muisstil zijn in de trein en dat accepteren heet verdraagzaamheid en dat heb je nodig in een samenleving. Ik weet niet uit welk stil dorpje je komt, ik zou er in ieder geval blijven wonen. Ik woon in Amsterdam, ik hoor dag en nacht geluid. Weleens over nagedacht dat niet iedereen een boerendorps mentaliteit heeft en dat jouw zogenaamde normen en waarden voor een groot deel van Nederland niet geldt? Op de rest van je uitspraken ga ik maar niet eens in want jouw standpunten zijn het toppunt van 'voor je eigen leven'.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 01-12-2011 om 03:47

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Dit is echt belachelijk. Weleens over nagedacht dat niet iedereen een boerendorps mentaliteit heeft en dat jouw zogenaamde normen en waarden voor een groot deel van Nederland niet geldt? .
    Nederland is zodanig aan het verhufteren dat normen en waarden van fatsoenlijkheid inderdaad voor een groot deel van Nederland niet meer gelden. Helaas....

  8. #2508

    Standaard

    Grappige pot verwijt de ketel discussie is het aan het worden. Als jullie je posts nog een keer doorlezen begrijp je denk ik wel wat ik bedoel. Jullie hebben allemaal je eigen normen en waarden en beargumenteren die met de voor jullie geldende (leef)omstandigheden. Helaas worden er soms voorbeelden bijgehaald of vergelijkingen gemaakt die te zwaar zijn of totaal niet gelden voor de ander.

    Ik vind het asociaal als ik mee 'moet' luisteren naar muziek of een telefoongesprek van een ander, maar het is duidelijk dat een grote groep dat niet vindt, dat merk ik namelijk elke dag. Mijn buren vinden het vast niet altijd fijn dat ik film kijk en vooral LUISTER, maar ik vind dat dat moet kunnen op de manier hoe ik het doe.

    M.a.w. relax mensen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het asociaal als ik mee 'moet' luisteren naar muziek of een telefoongesprek van een ander, maar het is duidelijk dat een grote groep dat niet vindt, dat merk ik namelijk elke dag. Mijn buren vinden het vast niet altijd fijn dat ik film kijk en vooral LUISTER, maar ik vind dat dat moet kunnen op de manier hoe ik het doe.
    LOL, over pot verwijt de ketel gesproken
    Laatst aangepast door Roeland : 01-12-2011 om 08:11

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wat ik zeg is: die persoon die te hard staat te bellen is niet het probleem maar het feit dat jij je er aan ergert is het probleem.
    Je gaat de politie toch ook niet de schuld geven wanneer je een boete krijgt voor te hard rijden? je kunt wel ergeren aan het feit dat je hard rijdt (dat zou ik ook doen) maar uiteindelijk ben je er zelf verantwoordelijk voor.
    Dat is hier hetzelfde: jij verwacht,zoals ik al heb gezegd, dat andere zich aanpassen omdat jij je aan hen ergert. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
    Ik heb nog nooit zo een kromme redenatie gezien, volgens jou regels zou de politie zich niet moeten ergeren aan het feit dat jij te hard rijdt.

    Ik wil er bij zijn als jij het volgende zegt tegen de dienstdoende agent die jou aanhoudt:

    " als jij je er aan ergert dan ben je daar zelf bij. Je moet niet van anderen verwachten dat ZIJ hun gedrag veranderen puur omdat JIJ je aan iets van hun gedrag ergert" (copyright: The Godfather 28-11-2011)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dit gaat wel heel ver en daar ben ik niet van gediend. Ga je nou serieus m`n ouders ervan beschuldigen dat ze met niet volledig hebben gevoed of dat ik niet helemaal goed bij m`n hoofd ben? ik denk toch echt dat jij hier de persoon bent die mentale capaciteit ontbeert. Door het plaatsen van een dergelijke opmerking zak je naar een heeeeeeeel bedenkelijk niveau...
    In de hele zin die jij aanhaalt kan ik de woorden "jij" en/of "The godfather" niet vinden. Het sloeg op de personen in het overlast verhaal. Maar blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.

    PS, het ontberen van mentale capaciteit heeft niks te maken met het niet goed bij iemands hoofd zijn. Iemand die niet goed is bij zijn hoofd kan zich nog steeds aan normen en waarden en aan regels houden (kost wel wat meer moeite). Het tegenovergestelde is natuurlijk ook van toepassing

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kijk, eindelijk iemand die `t begrijpt. Nederlanders zijn echt zo`n gi-gan-tische zeikerds die altijd eerst op anderen zeuren voor naar zichzelf en hun eigen fouten te kijken.
    Hier maak jij jezelf ook een beetje aan schuldig. Het komt neer op: Het is de schuld van mede-forum gebruikers, het is hun probleem niet de mijne.

    Jouw fout: je bent niet in staat om te onthouden wat je al eens gepost hebt. Maak daar niet een publiek probleem van


    Ontopic:



    Amazon.co.uk 7.05

  11. #2511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    LOL, over pot verwijt de ketel gesproken
    Mooi voorbeeld hè

    Ach zo heb ik er nog wel 1.
    Ik vind dat bouwvakkers altijd veel te vroeg beginnen en veel te veel lawaai maken op dat vroege tijdstip, maar zo doen ze het altijd en er zijn er heel veel dus zij vinden dat heel normaal. Komt natuurlijk door de omstandigheid dat ik pas 's middags begin met werken, want als ik zelf om een uur of 8 op zou moeten staan heb ik er geen last van. Ik heb dan weer geen last van iemand die om middernacht een telefoongesprek voert op straat, want dan zit ik toch nog film te kijken. Ik moet wel zeggen dat ik wel vindt dat je dan geen of niet genoeg rekening houdt met anderen, maar alles is zo persoonlijk in deze, je kunt het nooit iedereen naar z'n zin maken...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #2512

    Standaard

    net besteld bij amazon.uk voor net geen 37 pond:

    -Last Action Hero (wellicht een van Arnolds betere werk)
    -Cleopatra (pre-order)
    -West Side Story
    -Bridge on the river Kwai

  13. #2513

    Standaard

    De 100 pagina's zijn alweer bereikt! Hier verder.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 101 van 101 EersteEerste ... 5191979899100101

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •