Pagina 2 van 101 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2513 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard


    Ik weet dat ik 'm te veel heb betaald (22,99), maar in de Saturn in Wilrijk was hij het goedkoopst en met de benzineprijzen is ver gaan rondrijden niet echt een optie.

    als viewing binnengekregen

    voor 18,99 bij Play.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard






    Toevallig alle 4 in een persoonlijke goldbox deal. Nu Senso en Au revoir les enfants nog...

  3. #28

    Standaard

    Wat is zo'n goldbox deal precies?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wat is zo'n goldbox deal precies?
    Dat zijn persoonlijke dag aanbiedingen op amazon.com. Deze kun je zien via de hoofd pagina van amazon.com via het knopje today`s deals. Als daarop drukt en naar beneden scrollt zie je daar je persoonlijke 'quick picks' staan, deze aanbiedingen zijn gebaseerd op je zoekgedrag op de site. scheelt net weer 1 a 1,5 dollar per disc. Altijd leuk meegenomen.
    Laatst aangepast door Wieba : 28-04-2011 om 15:28

  5. #30

    Standaard

    Weer wat geleerd! Bij mij heten ze 'Coen's Quick Picks'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Toevallig alle 4 in een persoonlijke goldbox deal. Nu Senso en Au revoir les enfants nog...
    Dat is beter voor je, bij mij alleen maar pre-order Criterions en ik wilde niet langer meer wachten
    Ik dacht trouwens dat je er maar 1 met korting kreeg per dag uit de selectie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is beter voor je, bij mij alleen maar pre-order Criterions en ik wilde niet langer meer wachten
    Ik dacht trouwens dat je er maar 1 met korting kreeg per dag uit de selectie?
    Morgen weer een dag . Heb dat van 1 per dag met korting ook in de voorwaarden gelezen, maar ik krijg gewoon korting op alle vier!. Kennelijk werkt dat niet goed. Ik heb Still Walking en Topsy-Turvy er ook nog in staan en die kan ik ook gewoon met korting bestellen als ik dat zou willen.

    Edit: Zie ook het screenshot.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Wieba : 28-04-2011 om 15:58

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Morgen weer een dag . Heb dat van 1 per dag met korting ook in de voorwaarden gelezen, maar ik krijg gewoon korting op alle vier!. Kennelijk werkt dat niet goed. Ik heb Still Walking en Topsy-Turvy er ook nog in staan en die kan ik ook gewoon met korting bestellen als ik dat zou willen.

    Edit: Zie ook het screenshot.
    Mooi dat ik dat ook weer weet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Paar cheapies bij FRS. Samen voor 23,94 incl.:



    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #35

    Standaard

    alle aankopen van de laatste maand maar in 1x






    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Paar cheapies bij FRS. Samen voor 23,94 incl.:




    Hoe doe je dat ? dit is wel erg goedkoop

    Ik weet dat er bij FRS voor de essentials een 3=2 actie loopt maar ze staan voor €14,99 p/s op de site waardoor het voordeel weer grotedeels teniet gaat.



    update:

    laat maar...,Ik zie nu dat er bij FRS weer eens grote opruiming is, maar zoals gewoonlijk was alles weer binnen mum van tijd weg
    Laatst aangepast door Frenkel : 28-04-2011 om 18:24
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #37

    Standaard



    Gekocht bij Veronica voor iets minder dan 3 tientjes, een super actie: http://www.veronicamagazine.nl/godfather
    HDTV: Samsung UE40D6200 (LED-3D)
    Receiver: Yamaha RX-V671
    Blu-ray speler: Yamaha BD-B671
    Speakers: Harman/Kardon HKTS16 5.1
    Console: PS3 320 GB

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Klopt, er zijn hier mensen met lange tenen waar je vooral niet op moet gaan staan. Waar ik mij nog het meeste over verwonder is dat mensen wel de moeite nemen om hele discussies aan te gaan over het vermelden van de aankoopprijs van hun nieuwe Blu Ray's/DVD's maar dat zij categorisch weigeren diezelfde aankoopprijs te vermelden. Ze verwijzen iedereen dan stelselmatig naar de Pricewatch fora maar ook daar weigeren zij diezelfde aankoopprijs te vermelden en dat snap ik dus niet.
    Bedoel je hier ook mij mee, want ik heb de prijzen van mijn aankopen netjes vermeld in het pricewatch-topic? Dat doe ik altijd, mits de prijs al vermeld staat.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReNoX_NL Bekijk bericht

    Gekocht bij Veronica voor iets minder dan 3 tientjes, een super actie: http://www.veronicamagazine.nl/godfather
    Mhoaw rond 20 euro te koop in de UK met gratis verzending, dus z`n 'super' actie is dit niet.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hoe doe je dat ? dit is wel erg goedkoop

    Ik weet dat er bij FRS voor de essentials een 3=2 actie loopt maar ze staan voor €14,99 p/s op de site waardoor het voordeel weer grotedeels teniet gaat.



    update:

    laat maar...,Ik zie nu dat er bij FRS weer eens grote opruiming is, maar zoals gewoonlijk was alles weer binnen mum van tijd weg
    Ja, The Informant, Clone Wars en Deep Sea waren 6,50 p.s. en zaten in de 3=2 actie.
    Appleseed stond voor 4 euro op de site en Cyborg Soldier voor 3. Banquet was 6,99.

    Tot slot nog 5 euro twitterkorting en 1,95 verzendkosten.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Mhoaw rond 20 euro te koop in de UK met gratis verzending, dus z`n 'super' actie is dit niet.
    Dat vind ik dus wel , er van uitgaande dat ik niet uit de UK koop is dit een prima deal!!
    Laatst aangepast door ReNoX_NL : 28-04-2011 om 18:50
    HDTV: Samsung UE40D6200 (LED-3D)
    Receiver: Yamaha RX-V671
    Blu-ray speler: Yamaha BD-B671
    Speakers: Harman/Kardon HKTS16 5.1
    Console: PS3 320 GB

  17. #42

    Standaard

    Gehaald bij de Media Markt Amsterdam Arena, slechts 2,97 Euro:

    The Neverending Story
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  18. #43

    Standaard


    22,45 totaal bij de Free recordshop , Informant 6,50 , clone wars 6,50, appleseed 4, 00 (deze 3 uit de 3=2 dus laatste gratis) cyborg soldier 3,00 , final destination 4,50 en columbus day 5,00 + twitterkorting a 5 euro er af. verz. a 1,95 er bij.
    Laatst aangepast door littleduck : 28-04-2011 om 19:30

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bedoel je hier ook mij mee, want ik heb de prijzen van mijn aankopen netjes vermeld in het pricewatch-topic? Dat doe ik altijd, mits de prijs al vermeld staat.
    Nee hoor niet specifiek, in het geval van mijn opmerking geldt wie de schoen past trekke hem aan.


  20. #45

    Standaard

    Vandaag bij Wal-Mart gekocht voor $10:


  21. #46

    Standaard



    Alle drie Blu Ray's vandaag gekocht bij Saturn in Hoofddorp. Taps voor 12,99 euro, The Chronicles of Narnia voor 18,00 euro en Mega Mind voor 19,99 euro.


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht

    Heeft Taps extra`s en zou je na het kijken iets willen zeggen op de beeldkwaliteit?

  23. #48

    Standaard

    De Blu Ray is uitgebracht door 20th Century Fox, heeft een beeldratio van 1.85:1 en heeft een Engelse 5.1 DTS HD MA soundtrack. Wat de extra's betreft kan ik kort zijn, een audio commentaar van regisseur Harold Becker en een tweetal docu's (Oproep tot de strijd: Mobilisatie van de Taps generatie 29:45 min. en De galm van de Bugel: Oorsprong van de Taptoe 6:53 min.).

    Beeldkwaliteit laat ik even weten wanneer ik de film gekeken heb.


  24. #49

    Standaard

    Van de Amazon sale:




    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.com:

    Due Date
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

Pagina 2 van 101 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •