Pagina 3 van 101 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2513 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bij priceminister.co.uk voor £19,99(£29,99 en £10 kortingscode boven £30 MOREPM30, kan deze nergens goedkoper vinden

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #52

    Standaard

    Megamind - Amazon.co.uk Marketplace
    House MD Season 6 - TheHut: 15.99 -10% en 0 verzendkosten (dus ca 14,50).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #53

    Standaard

    Ook maar weer eens wat blu rays gekocht

    The kids are alright bij mm 14.99
    Narnia 3 bij mm 17.99
    King speech voor besteld bij amazon.co.uk 12. 99 pond
    Astro boy 6.99 pond ook bij amazon.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #54

    Standaard

    Voor net geen 94 euro besteld bij amazon.co.uk:

    In bundle pakket: The Matrix Trilogy, The Batman Anthology en Batman Dual Pack
    Dan nog Machete, Apocalypto en The Passion of Christ

    Valt dus heel goed mee, vooral ook goed om te weten is dat het Free Super Saver is en dus geen verzendkosten naar België!!!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Megamind - Amazon.co.uk Marketplace
    House MD Season 6 - TheHut: 15.99 -10% en 0 verzendkosten (dus ca 14,50).
    Hoe kom je aan die 10% korting? Op internet vond ik de code 10BOX maar die werkt niet
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoe kom je aan die 10% korting? Op internet vond ik de code 10BOX maar die werkt niet
    Zal wel die code zijn die vorige maand of de maand daar voor verstuurd is naar valued customers.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    ah, dan zal ik mijn mail ff uitpluizen. BHB1 leidt iig tot 1 pond korting!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoe kom je aan die 10% korting? Op internet vond ik de code 10BOX maar die werkt niet
    We miss you code.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #59

    Standaard

    Toch maar wat uit de Disney 1 + 1 gratis actie aangeschaft, vrouw weer blij
    Alice in Wonderland (60th Anniversary edition)
    Bambi
    Sleeping Beauty
    A Bug's Life

  10. #60

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #61
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ontvangen van amazon.co.uk



    Soul Power 7,05£
    21 Grams 7,03£
    Amores Perros 11,08£
    Babel 8,06£

    En overgenomen van forumlid rogue

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Deze Gladiator/Robin Hood combo bij zavvi.nl voor 13,90 E ( 15,45 E - 10% met code ZNL10)

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    14.99 Frs

    en met wat codes van het Moviemintues topic geplukt te hebben kwam ik aan 120 MM voor.

  16. #66

    Standaard

    Unstoppable (Blu-Ray) + (Dvd)
    Takers (Blu-Ray)
    Red (Blu-Ray)
    Walt Disney Beverly Hills Chihuahua 2 (Blu-Ray)
    Walt Disney Secretariat (Blu-Ray)
    Edge Of Darkness (Blu-Ray)
    Pope Joan (Blu-Ray)
    Narnia The Voyage Of The Dawn Treader (Blu-Ray) + (Dvd)
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  17. #67

    Standaard

    LOTR EE Pre-order!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #68

    Standaard

    Pre-orders bij Bol.com:







    - Das Boot
    - Apocalypse Now
    - Thin Red Line
    Laatst aangepast door ReNoX_NL : 30-04-2011 om 10:31
    HDTV: Samsung UE40D6200 (LED-3D)
    Receiver: Yamaha RX-V671
    Blu-ray speler: Yamaha BD-B671
    Speakers: Harman/Kardon HKTS16 5.1
    Console: PS3 320 GB

  19. #69

    Standaard



    Zojuist besteld bij Amazon.co.uk als pre-order voor 27,76 GBP inclusief gratis verzenden.


  20. #70

    Standaard



    Bij priceminister.es voor 12 euro
    - Pan negro 10 euro
    - verzendkosten 7 euro
    - 5 euro kortingscode: REGALAZO5
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #71

    Standaard

    Bij Free Record Shop :


    6,50 Euro

    Bij Play.com :


    13,49 Euro


    8,99 Euro


    15,99 Euro

  22. #72

    Standaard

    Behind Enemy Lines

    €10 free recordshop 2 voor €20



    Verenigde Staten
    Actie / Oorlog
    105 minuten

    geregisseerd door John Moore
    met Gene Hackman, Owen Wilson en Gabriel Macht

    De oorlog in Bosnië-Herzegovina is bijna voorbij, maar het Amerikaanse leger blijft met een vliegdekschip in de regio aanwezig. De missies van de piloten beperken zich echter tot eentonige verkenningsvluchten. Gevechtspiloot Chris Burnett krijgt met zijn co-piloot Stackhouse de opdracht te patrouilleren boven de veilige zone. Burnett kan zijn collega echter ompraten om af te wijken van hun koers en beelden te maken van de vreemde troepenbewegingen op de grond. De twee piloten worden er met afweergeschut onthaald en hun vliegtuig wordt geraakt. Ze gebruiken op tijd hun schietstoel, maar al snel staat Burnett er alleen voor: Stackhouse valt namelijk in de handen van de vijandelijke troepen.


    Eagle Eye

    €10 free recordshop 2 voor €20



    Verenigde Staten
    Actie / Thriller
    118 minuten

    geregisseerd door D.J. Caruso
    met Shia LaBeouf, Michelle Monaghan en Rosario Dawson

    Wanneer Jerry Shaw (Shia LaBeouf) en Rachel Holloman (Michelle Monaghan) allebei een mysterieus telefoontje krijgen van een onbekende vrouw, komen ze door dit toeval met elkaar in aanraking. De vrouw bedreigt hen en hun familie met de dood en brengt Jerry en Rachel in verschillende levensgevaarlijke omstandigheden. Hierbij gebruikt ze de hedendaagse technologie om elke stap die ze doen te controleren. Uiteindelijk escaleert de situatie en worden deze twee gewone mensen de meest gezochte voortvluchtigen. In een race tegen de klok proberen ze er samen achter te komen wat er werkelijk gaande is en waarom hen dit overkomt.

    The Last King of Scotland

    €10 free recordshop 2 voor €20



    Verenigd Koninkrijk
    Drama
    121 minuten

    geregisseerd door Kevin Macdonald
    met Forest Whitaker, James McAvoy en Gillian Anderson

    In de jaren '70 wordt een Schotse arts per toeval door Idi Amin, destijds de nieuwe dictator van Uganda, aangesteld als diens persoonlijke arts. Amin had namelijk vroeger bij het Britse leger getraind en een voorkeur ontwikkeld voor Schotten. Hij droeg regelmatig kilts en wilde een leger oprichten om Schotland onafhankelijk te maken. Aanvankelijk is de arts vereerd om deze positie te bekleden, maar al snel komt hij in gewetensnood, vanwege de vele gruwelijkheden die de dictator aanricht.

    Gone In 60 Seconds
    €10 free recordshop 2 voor €20



    Verenigde Staten
    Actie / Misdaad
    118 minuten / 127 minuten (director's cut)

    geregisseerd door Dominic Sena
    met Nicolas Cage, Giovanni Ribisi en Angelina Jolie

    Het broertje van de gestopte autodief Memphis (Nicolas Cage) raakt in de problemen na een mislukte opdracht voor een crimineel. Memphis moet met een groep oude vrienden binnen 1 nacht 50 auto's stelen om zo het leven van z'n broer te redden.

    Deze zag ik nu overal staan voor 35€

  23. #73

    Standaard



    Bij www.redtagmarket.com voor $22,42(van Movie Mars inc.)

    - The Scent of Green Papaya $18,43
    - Shipping with insurance $3,99(zonder $2,99)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    3 speciale bestellingen. Geen van de drie films zijn me bekend, ken je deze wel
    of heb je zoiets van 'k laat me verrassen ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    3 speciale bestellingen. Geen van de drie films zijn me bekend, ken je deze wel
    of heb je zoiets van 'k laat me verrassen ?
    De 1e heb ik als tip gekregen, de 2e lijkt me erg goed(prijs was ook laag op deze manier, meestal kosten die Spaanse films die ik wil een fortuin) en de 3e heb ik al tijden op het oog. Bij die 3e komt bij dat de recensie op blu-ray.com me erg prikkelt, plus dat deze op dvdbeaver.com in het bovenste gedeelte stond met belangrijke releases. Ik durfde het niet aan de DE variant te kopen en deze is van Kino, dat is ook bijna altijd kwaliteit en dan nog die die lage $
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 101 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •