De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard In De Gloria + Een aantal "Films from Hell"

    Omdat je maar een draadje per persoon mag opstarten, voeg ik In De Gloria hier maar even toe! Ik ben op zoek naar de DVD-box met kartonnen, uitklapbare binnenkant in goede staat (EAN nummer 5425015240015, barcode staat op de onderkant van de box). Deze box is ook uitgekomen in een versie waar alle DVD's in een aparte slimcase zitten en deze dan samen in een buitenste box, maar die versie zoek ik dus niet.

    Ik ben bereid een héél erg goede prijs te betalen voor een "mint" of "near mint" exemplaar van deze box. Stuur me maar een berichtje als je er ééntje beschikbaar hebt!


    --------------------------------------------------


    Ik ben nog op zoek naar volgende films uit de "Films From Hell" collectie, om mijn eigen verzameling compleet te maken. Ik zoek deze films MET de "Films From Hell" slipcover, en deze moet nog in perfecte staat zijn (geen gedeukte hoekjes, scheurtjes of krassen op de hoes).

    Moest je één of meerdere van deze films beschikbaar hebben, stuur me gerust een PB-tje! Ook in enkel de slipcovers (zonder DVD) heb ik interesse indien echt in perfecte staat. Het zijn namelijk de (onbeschadigde) slipcovers waar vrij moeilijk aan te geraken is op dit moment.


    • Cold & Dark
    • Desperate souls
    • Don't look down
    • Dood Eind
    • Halloween II
    • Jekyll + Hide
    • Night of the Living Dead
    • Silent Scream
    • Skeletonman
    • The Bone Snatcher
    • The twins effect
    • Zombies
    • MisBegotten
    Laatst aangepast door TomVDJ : 10-08-2022 om 10:25

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de dvd's Skeletonman en Night of the Living Dead. Onbeschadigd en alles, wat jij allemaal opnoemt.

    Volgens mij bedoel je met een slipcover een gewone dvd-hoes. ??
    als de drank je hindert wanneer je studeert, . . . stop dan met studeren

  3. #3

    Standaard

    Lange tijd niet meer met mijn horror collectie bezig geweest, maar deze toch opnieuw even bumpen. Met slipcover bedoel ik het kartonnen hoesje dat rond de "normale" keepcase zit.

  4. #4

    Standaard

    Deze na drie jaar eens bumpen...

  5. #5

    Standaard

    Amityville II ondertussen kunnen toevoegen aan de collectie. Als iemand nog andere beschikbaar heeft, laat het weten. Dus voor de duidelijkheid: ik zoek niet gewoon de film, maar effectief de Films from Hell uitgave met Films from Hell slipcover...

  6. #6

    Standaard

    Deze nog eens bumpen. Wie weet heeft er nog iemand één van deze liggen?

  7. #7

    Standaard

    Bumpy... not steeds op zoek...

  8. #8

    Standaard

    Deze nog eens bumpen na een jaartje. Misschien vind ik er toch nog enkele in goede staat...

  9. #9

    Standaard

    Dit draadje nog eens naar boven schoppen. Ondertussen terug een paar bijgevonden, maar de collectie is nog niet compleet. Er moeten toch mensen zijn die deze films nog hebben en er vanaf willen? Zo goed zijn ze niet, maar voor een die-hard horror fan als ik, is het wel een nice-to-have collectie...

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat je met Halloween deel 3 zult bedoelen in plaats van deel 2
    deel 3 is namelijk de enigste uit Halloween in de serie van films from hell

  11. #11

    Standaard

    Echt? Mmm, moet ik eens even opzoeken.

    Waar ik ook niet zeker van ben is The Bone Snatcher. Ik heb op één plaats gelezen dat deze in de reeks van Films from Hell uitgekomen is, maar vind daar verder niets van info over. Heb jij een idee of deze tot de reeks behoort of niet?

  12. #12

    Standaard

    Deze nog eens omhoog schoppen. Nog steeds op zoek naar de titels in de openingspost!

  13. #13

    Standaard

    Ik heb wel UKM liggen met slipcover uit deze serie,
    Ik weet niet of je die toevallig al hebt in je collectie?

  14. #14

    Standaard Films from Hell

    Ik heb 4 films uit de FilmsFromHell collectie, namelijk 'Undead', 'Zombies' 'UKM' en 'The twins effect',allen in perfecte staat. Bij interesse laat je maar iets weten op mijn hotmail, chuckypoppel@hotmail.com , ik weet niet waar je je bevind, maar ik woon in Turnhout, België. Groeten,
    Hans 'chuckypoppel' Verhoeven

  15. #15

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chuckypoppel Bekijk bericht
    Ik heb 4 films uit de FilmsFromHell collectie, namelijk 'Undead', 'Zombies' 'UKM' en 'The twins effect',allen in perfecte staat. Bij interesse laat je maar iets weten op mijn hotmail, chuckypoppel@hotmail.com , ik weet niet waar je je bevind, maar ik woon in Turnhout, België. Groeten,
    Hans 'chuckypoppel' Verhoeven
    Ook allen met slipcover.

  16. #16

    Standaard

    'k Ga deze nog eens bumpen... Dit zijn de films die ik WEL al heb. Naar al de rest ben ik dus nog op zoek:

    - Amityville II
    - Don't look down
    - Flight of the Living Dead
    - Haunted Forrest
    - Heartstopper
    - House of Blood
    - Kaw
    - Mortuary
    - Mosquitoman
    - Nightmare
    - The Last Sect
    - The Mad
    - The Ultimate Killing Machine
    - Undead
    - Vampire Clan
    - Blessed
    - Method
    - Red Rover
    - The Killing Floor

  17. #17

    Standaard

    Na zoveel jaar nog eens bumpen, dit draadje... Ik ben nog altijd op zoek naar een aantal films om mijn 'Films From Hell' collectie compleet te maken. De films vermeld in de openingspost zoek ik nog altijd. Dus effectief de "Films From Hell" uitgaven (met slipcover met opdruk "Films From Hell"). Liefst met slipcover nog in goede staat. Ik heb reeds op marktplaats rondgekeken maar de slipcovers daar zien er allemaal uit alsof de huisdieren met de hoesjes mochten spelen... Stuur maar een berichtje als je één of meerdere van deze films beschikbaar zou hebben voor verkoop.

  18. #18

    Standaard

    In De Gloria toegevegoed!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •