Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Spiegels in films

  1. #26

    Standaard

    Had er eerder nog niet aan gedacht maar in Harry Potter speelt een bepaalde spiegel natuurlijk ook een grote rol. Het is mogelijk om daarin te zien wat je in je hart het liefst zou willen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #27

    Standaard

    Midnight Cowboy

  3. #28

    Standaard

    The Skeleton Key
    The Grudge

  4. #29

    Standaard

    The imaginarium of doctor parnassus. De spiegel speelt sowieso een grote rol in de film, maar zeker na de dood van Ledger is het gebruik hiervan cruciaal geweest voor het af kunnen maken van de film.

  5. #30

    Standaard

    And When Did You Last See Your Father? (Anand Tucker), My Blueberry Nights (Wong Kar Wai) en Black Swan (Darren Aronofsky). In bovenstaande films suggeren de spiegelscènes voor een heleboel diepgang terwijl dat die er niet is...

    Verder hebben we nog Gaspar Noé's magnum opus ENTER THE VOID.

  6. #31

    Standaard

    The man with the golden gun, het duel tussen Bond en Scaramanga
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

    Standaard

    In de gemiiddelde vampierenfilm zit altijd wel een spiegel.

  8. #33

    Standaard

    Onnoemelijk veel scenes met een spiegel in thrillers en horrors.
    Vaak om een schrik reactie te krijgen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  9. #34

    Standaard

    Moet vooral denken aan Citizen Kane en The lady from Shanghai, prachtige spiegel scenes in die films, beide van Orson Welles

  10. #35

    Standaard

    nog een erg mooie spiegel scene in Conan the Destroyer

  11. #36

    Standaard

    Iñárritu (Biutiful) lijkt ook niet zonder spiegel(scènes) films te kunnen maken.

  12. #37

    Standaard

    the lady from shanghai
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •