De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Thumbs up Complete Shrek Quadrilogy in 3D

    De complete collectie Shrek films is vooralsnog exclusief bij Samsung te verkrijgen in 3D; bij aanschaf van een deelnemende Samsung 3D Blu-ray speler of Home Theatre systeem wordt de quadrilogy op 3D Blu-ray gratis naar je opgestuurd.

    Shrek 3D-collectie cadeau bij Samsung Blu-ray spelers en Home Entertainment Systems

    Delft, 27 april 2011 – Wie nu een Samsung 3D Blu-ray speler of 3D Home Entertainment System koopt, krijgt een unieke Shrek 3D Box cadeau. Deze box met Shrek 1 tot en met 4 op 3D Blu-ray heeft een winkelwaarde van € 99,- en is alleen via deze Samsung actie te verkrijgen. De actie loopt tot en met 19 juni. Ook degenen die nog geen 3D TV hebben, kunnen al van Shrek genieten. Want de 3D Blu-ray films zijn ook in 2D te bekijken met een 3D Blu-ray speler of een 3D Home Theater System.
    De Shrek-actie geldt voor de Samsung Blu-ray spelers vanaf het type BD-D6500 en de Samsung Home Entertainment Systems vanaf het type HT-D5200. Degene die voor de Blu-ray speler BD-D5500 kiest, ontvangt Cats en Dogs op 3D Blu-ray cadeau.
    Meer informatie over de actie, de voorwaarden en deelnemende modellen, is te vinden op de site van Samsung.

    Wat mij opviel toen ik de voorwaarden doornam is de zin "De films zijn Nederlandstalig ingesproken en bevatten géén Nederlandse ondertiteling." Dit vind ik toch wel erg raar: wel een Nederlandstalig audiospoor hebben, maar geen ondertiteling. Misschien zijn het speciaal voor Samsung geproduceerde Blu-rays welke überhaupt geen ondertitelingsporen bevatten, maar dan nog vind ik het een vreemde zet. Houdt hier dus rekening mee als je de films wilt bestellen.

  2. #2

    Standaard

    Dan kun je hem beter online kopen. Hier bijv. Al vraag ik mij wel af hoe deze verkoper aan 8 stuks komt.

  3. #3

    Standaard

    Hey,

    In de UK is deze set allang vekrijgbaar bij een Samsung 3D tv,
    En staan met bakken te koop op Ebay.co.uk
    In het begin gingen ze weg voor rond de 75€
    En nu gaan ze al weg voor rond de 30€
    (ook NL gesproken, En geen ondertiteling sporen op de schijven)

    Greets Ferry, ...

  4. #4

    Standaard

    Hoe kan iets nu een winkelwaarde hebben als t alleen via een actie is te verkrijgen??

  5. #5

    Standaard

    wat klopt er nu:

    er wordt hier aangegeven geen subs
    terwijl blu-ray.com di wel aangeeft
    heeft iemand de box kan hier meer duidelijkheid over geven
    wil eventueel bestellen op ebay

    alvast bedankt

    edwin

  6. #6

    Standaard

    Als je de vergroting bekijkt in deze ebay veiling dan zie je bij Subs NONE staan......alleen Nederlands gesproken is aanwezig.

    http://cgi.ebay.nl/Shrek-1-2-3-4-Com...#ht_719wt_1141
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    Maar ook de vermelding op de hoes dat hij Nederlands gesproken is kan iek niet vinden.

  8. #8

    Standaard

    Nogmaals, de vermelding dat hij Nederlands gesproken is staat niet op het doosje.(of ziei k niet te staan)
    Kan iemand mij de bevestiging geven dat de versie van Wedlock zijn foto wel Nederlands gesproken is?
    Dus graag aub een bevestiging dat het niet op het hoesje staat maar wel de optie nederlandse spraak aanwezig is.


    AUDIO :
    Dolby TrueHD 7.1 English
    Dolby Digital 5.1 Czech
    Dolby Digital 5.1 Danish
    Dolby Digital 5.1 Finnish
    Dolby Digital 5.1 French
    Dolby Digital 5.1 Greek
    Dolby Digital 5.1 Hungarian
    Dolby Digital 5.1 Norwegian
    Dolby Digital 5.1 Polish
    Dolby Digital 5.1 Swedish
    Dolby Digital 5.1 Thai

    SUBTITLES :
    none


    Dit staat namelijk op het hoesje!
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 26-07-2011 om 19:36

  9. #9

    Standaard

    ik zou ze nog eerder zelf bemachtigen als van zo iemand kopen.
    t komt wel betrouwbaar over,maar waarom niet even wachten tot je ze hier zelf kan kopen...
    T2: I'll Be Back!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Maar ook de vermelding op de hoes dat hij Nederlands gesproken is kan iek niet vinden.

    Ik heb hem zelf bij mijn 3D blu ray speler gehad en daar staat toch echt op de hoes Dutch..

    groeten M

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •