De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: *** Slotje ***

  1. #1

    Standaard *** Slotje ***

    Mijn analoge harddisk recorder heeft zijn langste tijd gehad. Ik wil dan ook overgaan op de aanschaf van een digitale/HD recorder. Ik heb goede dingen gehoord en gelezen over de Humax 5050c. En nu is de 5200c ook al weer een tijdje op de markt. Mijn vraag is, kan ik beter de 5050c kopen of toch gelijk beter voor de nieuwe gaan. De ervaringen met de 5200c liggen nogal uiteen geloof ik, maar heb daar wellicght nog te weinig over gelezen.

    Ik hoor het graag
    Laatst aangepast door Cyrus : 05-01-2012 om 15:25

  2. #2

    Standaard

    De 5200c ken ik niet, maar ik heb zelf al ruim een jaar de 5050c en ik ben daar zeer tevreden over. Het apparaat is vrijwel geruisloos, de harde schijf is groot genoeg, het bedieningsgemak is subliem, programmeren kan niet simpeler en de beeldkwaliteit is zeer goed te noemen. Alleen het opstarten duurt erg lang (ca 30 seconden). En verder ben ik nog geen problemen tegengekomen. Kortom, ik kan de 5050c ten zeerste aanbevelen!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Marcel! Ik neig ook naar de 5050c, maar ben ook wel benieuwd naar de meerwaarde van de 5200c. Of dat echt een verbetering is t.o.v. de 5050c. Als iemand daar antwoord op kan geven, graag Maar grote kans dat het de 5050c wordt

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie Marcel! Ik neig ook naar de 5050c, maar ben ook wel benieuwd naar de meerwaarde van de 5200c. Of dat echt een verbetering is t.o.v. de 5050c. Als iemand daar antwoord op kan geven, graag Maar grote kans dat het de 5050c wordt

    Heb de 5200 even mogen uitproberen via de plaatselijke dealer...maar doe mij maar de 5050...! Meer logica t o v de bediening van het apparaat.

    Bovendien ruim 60 euro goedkoper !

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Harrie, dan is de keuze gemaakt en ga ik over tot aanschaf van de 5050c

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie Harrie, dan is de keuze gemaakt en ga ik over tot aanschaf van de 5050c

    Wegens andere provider heb ik de 5050 te koop staan...

    Voor 230 euro mag je hem hebben ! met garantie en originele aankoopbon !

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Wegens andere provider heb ik de 5050 te koop staan...

    Voor 230 euro mag je hem hebben ! met garantie en originele aankoopbon !
    Nauwelijks gebruikt !

  8. #8

    Standaard

    Bedankt voor je aanbod Harrie.

    Zal kijken of ik er gebruik van maak, helemaal nieuw kost ie ongeveer 235,-

    Ik kom er evt. bij je op terug

  9. #9

    Standaard

    Heb inmiddels de Humax 5050c in bezit. Het installeren was op zich vrij eenvoudig en de meeste dingen spreken voor zich. Wat ik me afvraag, is het mogelijk om te zappen naar andere kanalen wanneer er een opname loopt ? Heb het geprobeerd, maar er is geen bewging in te krijgen. Vind dat toch wel erg lastig en vervelend. Wellicht kan iemand mij daar antwoord op geven.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Heb inmiddels de Humax 5050c in bezit. Het installeren was op zich vrij eenvoudig en de meeste dingen spreken voor zich. Wat ik me afvraag, is het mogelijk om te zappen naar andere kanalen wanneer er een opname loopt ? Heb het geprobeerd, maar er is geen bewging in te krijgen. Vind dat toch wel erg lastig en vervelend. Wellicht kan iemand mij daar antwoord op geven.
    Als je een programma opneemt,dan kun je gewoon blijven zappen !

    Wanneer je twee programma's tegelijk opneemt dan is zappen niet mogelijk !

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Als je een programma opneemt,dan kun je gewoon blijven zappen !

    Wanneer je twee programma's tegelijk opneemt dan is zappen niet mogelijk !
    Wat raar... er liep gisteren 1 opname en er was met geen mogelijkheid te zappen. Ook andere functieknoppen reageerden niet.

    Nog maar eens proberen dan bij een volgende opname Wellicht dat het dan wel gaat.

    En is het mogelijk om een reeds opgenomen programam te kijken wanneer er een nieuwe opname loopt ? Dat leek ook niet mogelijk

    Ben nog behoorlijk met het apparaat aan het stoeien

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Wat raar... er liep gisteren 1 opname en er was met geen mogelijkheid te zappen. Ook andere functieknoppen reageerden niet.

    Nog maar eens proberen dan bij een volgende opname Wellicht dat het dan wel gaat.

    En is het mogelijk om een reeds opgenomen programam te kijken wanneer er een nieuwe opname loopt ? Dat leek ook niet mogelijk

    Ben nog behoorlijk met het apparaat aan het stoeien
    Dat laatste klopt...je kan inderdaad een opname bekijken en een andere opnemen....!

    In de 5050 zitten twee tuners wat je kan zien in het menu !

    Een andere mogelijkheid is de zenderlijst opnieuw inladen !

  13. #13

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Harrie.

    Het lukt nu allemaal

    Topic mag wat mij betreft ook dicht!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •