Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #76

    Standaard

    Opnames 'Terminator 5' van start

    De opnames van Terminator: Genesis zijn officieel begonnen. Dit kondigde de studio Skydance Productions aan via zijn Facebook-pagina, met het volgende bericht:

    ::SKYNET preparation routines complete.
    ::Initialization sequence complete.
    ::Reboot initiating in 03m00s.



    De film moet het eerste deel van een nieuwe trilogie vormen. In de film volgen we wederom Sarah Connor (Emilia Clarke), John Connor (Jason Clarke) en Kyle Reese (Jai Courtney). Verder is bekend dat Arnold Schwarzenegger terugkeert om zijn iconische rol als Terminator te spelen.

    Er zijn geen plotdetails bekend over de film. Volgens geruchten zou de film zowel de toekomst als het verleden bezoeken. De door Alan Taylor geregisseerde film draait vanaf 16 juli 2015 in de bioscopen.

    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #77

    Standaard

    Bodybuilder Cast As Young Terminator?

    By Garth Franklin Tuesday April 29th 2014 11:38PM
    Bodybuilder and actor Aaron V. Williamson has reportedly signed on to play a younger T-800 Terminator in the upcoming "Terminator" reboot at Paramount Pictures and Skydance Productions says Terminator Fans.
    Arnold Schwarzenegger reprises his iconic role as a T-800 Terminator in the film, though his particular cyborg is said to have aged. Schwarzenegger revealed last month that there is also a younger T-800 in the reboot.
    Williamson's involvement was discovered due to a now-deleted post on one of the actor's social networking pages where he reportedly said: "Thanks to an amazing team of people who help me get better each week, both physically & creatively, I'll be playing a T-800 (Terminator) in the upcoming production Terminator: Genesis. I'm extremely grateful & motivated as this new chapter begins to take shape."
    Paramount has not confirmed the casting. The actor did confirm he has been cast in the film but wouldn't say any specific details.
    Meanwhile, Drew McWeeney over on Hitfix has spoken about the time travel aspect of the new film and revealed that this new Terminator overlaps with events in the original 1984 classic ala "Back to the Future".
    In fact one scene sees Arnie's aged "Terminator" walking into one of the iconic early scenes from the first film after his younger counterpart has left.


  3. #78

    Standaard

    'Terminator: Genisys' krijgt waarschijnlijk PG-13 rating



    We weten nog maar bar weinig over Alan Taylors Terminator Genisys. Zo is eigenlijk alleen bekend dat de film groot van schaal zal zijn en dat o.a. Arnold Schwarzenegger, Emilia Clarke, Jason Clarke, Jai Courtney, J.K. Simmons en Matt Smith rollen daarin spelen. In een gesprek onthulde Jai Courtney, die in de film de rol van Kyle Reese speelt, enkele details.

    Zo zal de film een PG-13 rating krijgen en geen R-Rating, waar fans op gehoopt hadden. ”Het lijkt me geweldig om te zien dat de film rated R wordt, maar ik geloof niet dat ’t zal gebeuren. Niet in deze tijd. Het is waarschijnlijker dat de film PG-13 zal zijn. Maar je mag een gezonde dosis filmgeweld verwachten hoor.”

    Ook vertelde hij dat de film geen reboot wordt. ”Strikt gezien is het geen vervolg, maar ook geen reboot. Ik weet niet echt hoe je het goed moet benoemen. We maken geen remake van de eerste Terminator-films. En het hoeft ook niet verder te gaan, waar de vorige film stopte.”

    Toch “beginnen we in een plek die we kennen van de eerste films. Maar dan veranderen de omstandigheden. De volgorde van gebeurtenissen verandert iets vanaf dat punt.” En tot slot: ”het is een grote film als je kijkt naar de schaal ervan.”

    De film gaat in juli 2015 in première.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #79

    Standaard

    Eerste officiële foto's 'Terminator: Genisys'!

    Op covers van het magazine Entertainment Weekly zijn twee eerste officiële afbeeldingen verschenen van de nieuwe Terminator-film Terminator: Genisys. Tevens is er een nieuwe synopsis onthuld.

    Terminator: Genisys start in 2029, wanneer de 'Future War' plaatsvindt en een groep van menselijke rebellen het slechte A.I.-netwerk Skynet tracht te beslechten. John Connor (Jason Clarke) is de leider van de opstand en Kyle Reese (Jai Courtney) is zijn trouwe soldaat, opgegroeid in de ruïnes van het post apocalyptische Californië. Net als in de eerste film zendt Connor Reese terug naar 1984 om Connors moeder, Sarah (Emilia Clarke), te redden van de Terminator die haar moet vermoorden zodat ze John niet krijgt. Eenmaal in 1984 aangekomen blijkt de wereld er toch heel anders uit te zien dan Reese had verwacht. Bijvoorbeeld, houd je vast... dat Sarah sinds haar negende levensjaar is opgevoed door een Terminator, ingevuld door Arnold Schwarzenegger.

    De film van regisseur Alan Taylor (Thor: The Dark World, 2013) moet op 16 juli in de Nederlandse bioscoop in première gaan.





    Bron : Filmtotaal.nl

  5. #80

    Standaard

    Veel promofoto's 'Terminator: Genisys'

    Eerder hadden we al twee covers van Entertainment Weekly, die daarmee een eerste blik boven op de nieuwe Terminator: Genisys. Nu zijn er ook veel andere promofoto’s vrijgegeven van de film. Zo zien we beelden van de hoofdrolspelers met geweren: Emilia Clarke (Sarah Connor), Matt Smith (nog niet bekend), Jason Clarke (John Connor) en Jai Courtney (Kyle Reese). Ook is er beeldmateriaal van Arnold Schwarzenegger als de oude T-800 in de film. Tot slot hebben we nog een reeks storyboards van een vechtscène.

    Genisys, dat geregisseerd wordt door Alan Taylor, is de eerste van een geplande gloednieuwe trilogie. Het verhaal begint in 2029, als de oorlog met Skynet in volle gang is en een groep rebellen het opneemt tegen Skynet. John Connor (Clarke) is de leider van het verzet en Kyle Reese (Courtney) zijn loyale soldaat.

    Net als in de oorspronkelijke film, wordt Reese teruggestuurd naar 1984 om Connor’s moeder, Sarah (Clarke) te redden van een Terminator die haar moet vermoorden, zodat hij nooit geboren zal worden. Maar wat Reese aan de andere kant ontdekt, is geheel anders dan wat hij verwacht had. Sarah blijkt op haar negende door toedoen van een Terminator weeskind geworden te zijn. Sindsdien is ze opgevoed door een oude T-800 (Schwarzenegger), die ze ”Pops” noemt. Hij is zo geprogrammeerd dat hij haar beschermt, in plaats van haar probeert te vermoorden. Als gevolg daarvan is Sarah een asociale dame geworden, goed met een scherpschuttersgeweer, maar niet met menselijke emotie. Overigens wijst ze ook haar lotsbestemming af, doordat “Pops” haar altijd verteld heeft dat ze voorbestemd is een grote rol te spelen in de menselijke toekomst. En juist dat brengt het verhaal een andere kant op.

    Hieronder de foto’s van de film, die op 16 juli 2015 in première gaat.

    1









    6

    7

    8

    9













    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-12-2014 om 05:30

  6. #81

    Standaard

    Nieuwe foto van Arnold Schwarzeneggers T-800 in 'Terminator: Genisys'

    Na de matig ontvangen promotionele foto's is er een nieuwe foto opgedoken van Terminator: Genisys. Dit keer geen nieuwkomers, maar een foto/portret van de koning van de franchise: Arnold Schwarzenegger.

    Schwarzenegger zal in Alan Taylors Terminator: Genisys wederom een T-800 spelen. In het alternatieve Teminator-universum voedt Schwarzeneggers Terminator het personage Sarah Conner al op sinds haar negende levensjaar. Naar verwachting zal Arnie het moeten opnemen tegen Byung-hun Lee en/of Aaron v. Williamson, die respectievelijk een T-1000 en een nieuwe generatie T-800 spelen.

    Andere rollen zijn voor Jason Clarke (John Connor), Jai Courtney (Kyle Reese), Emilia Clarke (Sarah Conner), Matt Smith en J.K. Simmons. De vijfde Terminator-film draait vanaf 9 juli 2015 in de Nederlandse bioscoop.

    1

    Bron : Filmtotaal.nl




  7. #82

    Standaard

    Eerste poster 'Terminator: Genisys'



    Verleden week verschenen al de trailers van Star Wars: The Force Awakens (hier) en Jurassic World(hier), beide films die ondertussen een speciaal plekje hebben in de filmgeschiedenis. Aankomende zomer verschijnen nog meer nieuwe delen in klassieke filmreeksen. In mei verschijnt Mad Max: Fury Road en in juli komt Terminator: Genisys uit. Van de eerste zagen we een tijdje terug al een krachtigetrailer en van de nieuwe Terminator-film schieten aankomende donderdag de eerste beelden online.

    Ter voorbereiding heeft Paramount Pictures een nieuwe website gelanceerd waarop niet alleen het titellogo te zien is, maar ook een motion poster. Check 'm hieronder en zet je geluid aan!

    http://downloads.paramount.com/ppi/t...ps_546x700.mp4

    Met rollen voor Arnold Schwarzenegger, Jason Clarke, Jai Courtney, Emilia Clarke, Matt Smith, J.K. Simmons, Byung-hun Lee en Aaron v. Williamson verschijnt Alan Taylor's Terminator: Genisys op 9 juli in de Nederlandse bioscoop.

  8. #83

    Standaard

    Hoopgevende tease van trailer 'Terminator: Genisys'



    Gisteren de eerste (motion) poster, morgen de volledige trailer en hieronder de eerste bewegende beelden van Terminator: Genisys via de trailer sneak peek. Ondanks dat de eerdere promotionele foto's flink wat kritiek binnensleepten, is deze eerste flits redelijk hoopgevend en duidelijk een stuk grauwer.

    De 'originele' T-800 wordt wederom gespeeld door Arnold Schwarzenegger en T-1000 is in handen van Byung-hun Lee. In Terminator 2: Judgment Day (1991) werd de T-1000 nog gespeeld door Robert Patrick. Naast deze twee Terminators is er waarschijnlijk minimaal nog een T-800 te zien, ingevuld door Aaron v. Williamson. Uiteraard zien we ook bekende personages als John Connor (Jason Clarke), Kyle Reese (Jai Courtney) en Sarah Conner (Emilia Clarke). Andere rollen zijn voor Matt Smith en J.K. Simmons.

    Morgenavond volgt de complete trailer van het eerste deel van de losstaande nieuwe Terminator-trilogie. Genisys draait vanaf 9 juli in de bioscoop.



    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #84

    Standaard

    WOW WOW WOW
    De nieuwe trailer is online......
    http://www.terminatormovie.com/livingonesheet/#close


    Mvrg,
    raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  10. #85

    Standaard

    Zo WOW vind ik 'm persoonlijk niet..

  11. #86

    Standaard

    Ben een groot fan van Terminator 1&2 maar dit lijkt me 3x niets.Lijkt wel of ze 1&2 in een film willen stoppen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-12-2014 om 20:41

  12. #87

    Standaard

    Beetje weinig Arnold in de trailer helaas.

  13. #88

    Standaard

    Het is een beetje een allegaartje en die Jai Courtney: waarom scoort zo'n vreselijke b-acteur steeds de mede-hoofdrol in voorheen geweldige franchises. Hij helpt ze lekker om zeep zo...

  14. #89

    Standaard

    Hoe dan ook: toch weer eentje die ik in de bios wil zien .

  15. #90

    Standaard

    Ach ja, ik wil hem wel zien. Maar aub niet teveel Arnold, want die moet gewoon vervangen worden. Tijd om de kabels door te hakken om verder te kunnen met de franchise. Het blijft nu een beetje in hetzelfde cirkeltje rondgaan. Een hommage/bijrol is prima. Als ie aan het eind maar echt de pijp uit gaat Hij wordt hier gewoon te oud voor ook.

  16. #91

    Standaard

    Goh......meneer Arnold teert nog steeds op zn onliner "I'll be back". Dat begint nu toch wel een beetje zielig te worden.

  17. #92

    Standaard

    Ik hoorde anders ook zinnen die ook in het origineel zaten.

    Hoezo kopieren

  18. #93

    Standaard

    Nieuwe poster & Screenshots :

    1 (Poster)

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  19. #94

    Standaard

    Mijn god, wat een diebiele poster zeg, hoe help je een stoere, strakke franchise naar een GTST-niveau...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mijn god, wat een diebiele poster zeg, hoe help je een stoere, strakke franchise naar een GTST-niveau...
    Zo te zien in de trailer is de regisseur ook fan van Uncharted 2

    Salvation had tenminste nog een goede uitstraling.


    .

  21. #96

    Standaard

    Echt verschrikkelijk dit, met name de look & feel. Het ziet er allemaal veel te schoon en netjes uit, zowel de mensen alsmede de wapens en omgeving. Het is veel te gelikt en daardoor nep. Zelfs dat litteken op gezicht, zo ontzetten NEP.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo te zien in de trailer is de regisseur ook fan van Uncharted 2

    Salvation had tenminste nog een goede uitstraling.


    .
    Dat vind ik dus ook. Salvation vind ik echt een prima Terminator-film, want die gaat tenminste met het verhaal door en heeft ene interessante premisse ( een Terminator die denkt dat hij een mens is en vind dat hij een ziel heeft . Dit deel herkauwt weer een hoop en maakt het zo te zien lekker onnodig "interessant" (lees: onnodig ingewikkeld) waar niemand op zit te wachten. Het is wel tekenend voor het gebrek aan inventiviteit en creativiteit in Hollywood...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Echt verschrikkelijk dit, met name de look & feel. Het ziet er allemaal veel te schoon en netjes uit, zowel de mensen alsmede de wapens en omgeving. Het is veel te gelikt en daardoor nep. Zelfs dat litteken op gezicht, zo ontzetten NEP.
    Precies ja veel te clean voor een Terminator film.

  24. #99

    Standaard

    ik heb de trailer gisteren gezien, OMG !
    over totaal verkeerde casting gesproken, sarah connor en de T1000 kunnen absoluut niet tippen aan hun originele voorgangers, ik begrijp ook niet hoe deze acteurs het aan hebben gedurft om zo'n iconische rollen aan te nemen.
    Het verhaal met de time line en de originele terminator uit 1984 die dan weer uitgeschakeld wordt door Arnie. Wie heeft dit script geschreven, het lijkt wel GTST,

    zou James Cameron hier nog op de een of andere manier betrokken zijn geweest (consultant of story advies??) , ik denk het niet, je kan Cameron bashen voor het uitmelken van Avatar met z'n sequels maar ik denk dat hij hier een veel beter vervolg /reboot had neergezet.
    Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Terminator 2 , 3D : Battle across time (draait alleen in de Universal Studios )

    ik ben hier heel sceptisch en teleurgesteld over, ik had toch graag weer een goeie Terminator film gezien

  25. #100

    Standaard

    Dit ziet eruit als wederom een standaard actiefilm a la Terminator: Salvation. Gaap.

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •