Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #26

    Standaard

    De Hunter Killers is T1 en T2 waren anders, nieuwer, en moeilijker te verslaan. In de toekomst zal de Mototerminator er ook niet meer zijn. Misschien dat als we het toch over een andere tijdlijn hebben, ze nooit gebouwt zouden zijn, of er anders zouden hebben uitgezien. Een goed voorbeeld hiervan is die Tank die we in de eerste twee films zien: in Salvation is een een Turrent die bepaalde doelwitten bewaakt.

    Er is nog een ander belangrijk onderdeel wat ik mis in T4, en dat zijn de honden. In de eerste twee delen werd er gretig gebruikt gemaakt van Duitse Herders om Terminators ( in dit geval T 800 ) te kunnen opsporen. Maar in T4 zien we er geen één! Misschien is het een foutje van de filmmakers, want als het verzet wél honden had gehad, had Marcus nog veel eerder ontdekt geweest als Terminator Prototype.

    Ook had ik het gevoel dat de scenes met Kyle Reese lieten zien hoe slecht de mensheid er werkelijk voor stond. Dat gevoel had ik eigenlijk niet bij T4, tenzij dat nog gaat komen.

    En ja, ik heb gisteren ook weer eens Salvation gekeken en ik blijf er bij: ik vind het helemaal geen slechte film. Overigens, ik heb wel eens gelezen dat er uiteindelijk 40 minuten uit de film geknipt is en maar een paar minuten terug gezet voor de Directors Cut. Heel veel fans waren daar kwaad over. Ik vond de film toen ik hem in de bioscoop zag ook vreemd geknipt, net alsof er hele stukken uit waren die voor mijn gevoel toch wel belangrijk zouden zijn geweest. Zo zijn er blijkbaar een hoop scenes tussen Kate en John kwijt en zijn speeches tegen het verzet, en was er een alternatief einde waarin Jonnor dood gaat en Marcus zijn plek min of meer overneemt. Dat had ik op zich nog niet eens zo'n slecht idee gevonden, als je T3 in zijn waarde wilt laten. De terminator in die film zei dat hij Connor dan zou vermoorden, en het gebeurde in T4. Elke keer als ik die scene zie waar John dat stuk ijzer door zijn borst krijgt heb ik het gevoel dat hij op sterven ligt en het 100% niet gaat halen.
    Laatst aangepast door FROST : 10-06-2011 om 06:44

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    De Hunter Killers is T1 en T2 waren anders, nieuwer, en moeilijker te verslaan. In de toekomst zal de Mototerminator er ook niet meer zijn. Misschien dat als we het toch over een andere tijdlijn hebben, ze nooit gebouwt zouden zijn, of er anders zouden hebben uitgezien. Een goed voorbeeld hiervan is die Tank die we in de eerste twee films zien: in Salvation is een een Turrent die bepaalde doelwitten bewaakt.
    Goed mogelijk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Er is nog een ander belangrijk onderdeel wat ik mis in T4, en dat zijn de honden. In de eerste twee delen werd er gretig gebruikt gemaakt van Duitse Herders om Terminators ( in dit geval T 800 ) te kunnen opsporen. Maar in T4 zien we er geen één! Misschien is het een foutje van de filmmakers, want als het verzet wél honden had gehad, had Marcus nog veel eerder ontdekt geweest als Terminator Prototype.
    Volgens mij komen de toekomst beelden uit T1 en T2 pas uit de tijd dat de T800 actief is in de oorlog, dit is in salvation niet het geval. Deze zullen wel later ingezet worden om de T800 te detecteren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ook had ik het gevoel dat de scenes met Kyle Reese lieten zien hoe slecht de mensheid er werkelijk voor stond. Dat gevoel had ik eigenlijk niet bij T4, tenzij dat nog gaat komen.
    Denk dat dit nog gaat komen en dan puur door de inzet van de T800.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    En ja, ik heb gisteren ook weer eens Salvation gekeken en ik blijf er bij: ik vind het helemaal geen slechte film. Overigens, ik heb wel eens gelezen dat er uiteindelijk 40 minuten uit de film geknipt is en maar een paar minuten terug gezet voor de Directors Cut. Heel veel fans waren daar kwaad over. Ik vond de film toen ik hem in de bioscoop zag ook vreemd geknipt, net alsof er hele stukken uit waren die voor mijn gevoel toch wel belangrijk zouden zijn geweest. Zo zijn er blijkbaar een hoop scenes tussen Kate en John kwijt en zijn speeches tegen het verzet, en was er een alternatief einde waarin connor dood gaat en Marcus zijn plek min of meer overneemt. Dat had ik op zich nog niet eens zo'n slecht idee gevonden, als je T3 in zijn waarde wilt laten. De terminator in die film zei dat hij Connor dan zou vermoorden, en het gebeurde in T4.
    Weet niet of je ook de extra`s of de film op maximum moviemode hebt gekeken, maar daarin krijg je nog bakken met achtergrond informatie. Eigenlijk is het zo dat het script er al lag en McG puur een uitvoerende kracht. Ook hebben ze het script nog tig keer herschreven tijdens het filmen, dat is nooit een goed. Dit is o.a ook gebeurt met de rol van Conner, deze zou maar een kleine rol krijgen en snel dood gaan.

    Het huidige einde is ook slecht, eindelijk heeft het verzet een wapen waarmee ze skynet kunnen binnendringen en dat geven ze op om John Conner te redden. John Conner is nog verre van de grote leider van verzet en is eigenlijk gewoon misbaar. Marcus is het ideale wapen om skynet te verslaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Elke keer als ik die scene zie waar John dat stuk ijzer door zijn borst krijgt heb ik het gevoel dat hij op sterven ligt en het 100% niet gaat halen.
    tuurlijk overleefd iemand dat ze pluggen nu een hart uit een robot en stoppen het in een mens. hoe zou dat zitten met afstoting en bloedgroep? Volgens mij moet je deze daad ook meer symbolisch zien

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    En ja, ik heb gisteren ook weer eens Salvation gekeken en ik blijf er bij: ik vind het helemaal geen slechte film. Overigens, ik heb wel eens gelezen dat er uiteindelijk 40 minuten uit de film geknipt is en maar een paar minuten terug gezet voor de Directors Cut. Heel veel fans waren daar kwaad over. Ik vond de film toen ik hem in de bioscoop zag ook vreemd geknipt, net alsof er hele stukken uit waren die voor mijn gevoel toch wel belangrijk zouden zijn geweest.
    Volledig mee eens.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #29

    Standaard

    niet alleen het afstoten door bloedgroep: ik vond het ook wel geinig dat het om een tentenkamp ging midden in de woestijn - dus echt steriel werken is er dan niet bij denk ik, zeker niet bij een hart transplantatie

    Geen idee hoe ze dat doen in het echt> Iraqu of Afghanistan ??

  5. #30

    Standaard

    Net T1 gekeken.

    - Mensheid wordt in kampen gestopt voor "orderly disposal". Sommigen worden te werk gesteld om de lichamen op te ruimen.
    - Overdag houdt men zich schuil, maar 's nachts kan je naar buiten ook al blijft het oppassen, aangezien de machines "infrared" gebruiken. De machines zijn echter niet al te slim.


    Verder wordt er een duidelijk beeld geschept van het feit, dat Sarah Conner echt diep in de problemen zit. Iets wat in deel 3 totaal niet leefde door de lage rating en domme grappen. Verder leef je mee met de characters net als in het tweede deel. In het derde deel zijn de hoofdpersonen maar generieke holle hulzen. Het interesseert me niet zo of ze wel of niet dood gaan. Daarom wordt de film ook nergens echt spannend. Deel 4 doet dit toch beter.

    Wel grappig in deel 1 is dat De Terminator jet ene moment beweegt als een robot. Langzaam, berekenend en het volgende moment stapt ie uit de auto alsof hij uitstapt bij de supermarkt om zijn weekendboodschappen te doen. Verder niets dan lof (nog steeds) voor deel 1.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    volledig mee eens, ze moeten donkerder en meer robot gehalte !
    Ik heb de afgelopen week de eerste twee films weer eens bekeken en ik kan nu serieus niet meer echt naar deel 3 kijken. Dat was al niet zo, maar nu kan ik het ook onderbouwen.

    De eerste twee films hebben duidelijk een serieuze ondertoon. Goede karakterontwikkeling, interessant verhaal, het gevoel dat er echt wat op het spel staat. De derde vliegt uit de bocht met flauwe grappen en verkeerde keuzes (filmmaatschapijen kunnen nog steeds niet wachten als een bepaalde acteur tijdelijk niet beschikbaar is helaas serveren ze een character ook zonder meer af als een bepaalde actrice geen zin meer heeft). Het enige moment waar ik deel 2 net iets te ver vond gaan was aan het eind als de T-800 zegt: "I need a vacation".

    Deel 3 is echt een goede actiefilm, maar voor mij ook niet meer dan dat. Niks mis met het einde overigens, waar de wanhoop weer een boven komt drijven, maar tot die tijd is het plotholes, vage scriptkeuzes en domme grappen. Niet echt des Terminators dus.

    Deel 4 vond ik inmiddels al weer een stuk beter, daar is nog wel het gevoel aanwezig, dat de mensheid toch echt een probleem heeft. Helaas laat deze film aan het einde ook steken vallen en zoals velen al gepost hebben, lijkt het er gewoon op alsof er teveel op de kniptafel achter gebleven is. Ook bij deel 4 kan ik me niet echt inleven in characters en als ze allemaal een vroegtijdig einde zouden vinden, dan zou ik me daar niet eens druk over maken.

    Wat een verschil met het einde van deel 2. Daar vedwijnt de T-800 in het gesmolten staal en ik moet nog steeds even slikken. En dat gaat nota bene om een machine. In die film en ook in de eerste film kan je je wel heel goed in de characters inleven.

    Ik hoop, dan ook dat ze in deel 5 voortborduren op deel 2 of misschien op een gerepareerde DC uitvoering van deel 4. Deel 3 moeten ze er maar niet in betrekken. In deel 5 moet je duidelijk het gevoel hebben, dat het einde van de mensheid nabij is. Het gevoel zoals Reese het schetste in deel 1. Ook de flauwe grappen (ook zeer 'voortreffelijk' toegepast in bijvoorbeeld Transformers 2) moeten maar afwezig blijven, want die leiden gewoon af. Dat doet echt afbreuk aan deel 3 bijvoorbeeld. Deel 3 zou al beter worden zonder die grappen en een beetje meer uitleg over hoe de Terminatrix en Terminator zo maar bij Cyberdyne naar binnen kunnen lopen. En nee, ook al is de dochter van de baas erbij, dan nog laat je niet een zwaarbewapende klerenkast gewoon naar binnen. O ja, en misschien kunnen ze Lucas vragen hoe je Nick Stahl digitaal kunt vervangen door Edward Furlong.

    Misschien moeten we een collecte houden om die rechten van de films te kopen om ze vervolgens weer te overhandigen aan JC.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #32

    Standaard

    REBOOTING THE TERMINATOR FRANCHISE WITH DAMON LINDELOF AND PAUL W.S. ANDERSON
    Comments: 3343%Strike Back below!
    by: Niki Stephens Jul. 29, 2011

    So one day, a new TERMINATOR film will be made. Will it be a reboot or continuation? At some point Justin Lin (FAST FIVE) will helm. But for now, why not get some story ideas brewing?

    Wired asked Paul W.S. Anderson and Damon Lindelof to pitch them their ideas for a new film. They are both on opposite ends of the spectrum. Anderson gave the serious answer and Lindelof had fun with it. I'd like to see Lindelof's idea though. Even if it was in short form.

    Here they are:

    Paul W.S. Anderson

    "I would pick up after Judgment Day and combine the epic battle for the future with a story set in present day, like the first two films, which were clever and fun. I’d keep it in California: Sunshine, palm trees, and shopping malls are the perfect backdrop for mayhem. It doesn’t have to be grim. I don’t need to see bombastic superheroes fighting for the fate of the world."

    "I want it through the eyes of real people. If I can get Arnold back, that would be my preference. He is the brand; nobody else can fill his shoes. But you should have new relatable characters. The best thing about the Terminator is that it was designed to infiltrate society. I’d build the narrative around twists and turns. You’ll have to guess who’s a robot and who’s a human being. It’d be in the same style as Westworld."

    "But the centerpiece of the film would be the battle they teased me with for four movies. Imagine a field of tens of thousands of Terminators—not giant Transformer-type robots but human-sized Terminator endoskeletons—getting ready for an all-out epic fight against humanity on the scale of The Lord of the Rings. It would look cool, and it would also be awesome. I’ve been waiting since the first movie to see it. Is someone going to make this soon?"

    Damon Lindelof

    "The whole “dark depressing futuristic apocalypse” thing is played out. Enough with the machines driving over human skulls. We need us some COMEDY. Look at those numbers for Bridesmaids and Hangover 2. Can you imagine the box office if those movies had HOMICIDAL ROBOTS in them?!? And since we’re evoking Arnold’s work already (evoking is free, by the way—suck it, lawyers), why not combine Terminator with Schwarzenegger’s greatest comedic work?"

    "Yeah. That’s right. Kindergarten frigging Cop. Buckle up. Here comes the gold."

    "Humans in dystopian future learn that a Terminator traveled back in time and impregnated a woman, resulting in a half-cybernetic child that will grow up to be humankind’s DESTROYER! But due to technological ineptitude, we can’t lock down the mother’s identity (and thus the kid’s), narrowing their whereabouts to a school in a pleasant coastal town."

    "And so our story begins as a gruff, futuristic badass with great comedic chops (we’re screwed if the Rock says no) representing the hopes of all humanity travels back to 2012 to identify the half-Terminator 5-year-old by substituting as a kindergarten teacher. And then, after a series of comedic misunderstandings? Kill the little bastard. Pretty sure we can get a PG-13 as long as no one smokes and when the kid gets shot in the face we do it in a classy way.
    Zou het dit keer wel helpen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #33

    Standaard

    De ideeën van Anderson bevallen mij wel.
    Lindelof moet met zijn handen van de franchise afblijven.
    Toch blijf ik een reboot een belediging voor deel 1 en 2 vinden.

  9. #34

    Standaard

    Wat belachelijk zeg die Lindelof. Dit kan je toch niet serieus vatten met zo'n verhaal van hem. Terminator is geen film voor grappenmakers. En dat was ook absoluut niet de bedoeling van James Cameron.

  10. #35

    Standaard

    Weet je zeker, dat hij niet gewoon de draak steekt met alle discussies die er zijn rondom deze franchise? Het lijkit wel bijna een 1 april grap.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #36

    Standaard

    Justin Lin sprak Schwarzenegger en Cameron over Terminator 5



    Regisseur Justin Lin (Better Luck Tomorrow, 2002) is al enige tijd geleden aangesteld als de regisseur van een vijfde Terminator film. Tegenover The PLaylist zei de regisseur dat hij een gesprek heeft gehad met Arnold Schwarzenegger en James Cameron. Hieronder een tweetal quotes:

    ‘Terminator’ is something I’ve been having a lot of fun with. Just even this week, I had a great meeting with Arnold and James Cameron, just sitting down unofficially.

    And James is so gracious because he’s not part of the project, he’s not going to be producing, but it was great of him just as a filmmaker to take time out to just talk. En: Again, if I’m going to be kind of the gatekeeper to it, I want to make sure that I can hopefully build it up the right way – and so far that’s been the most fun.

    Just to be able to take James Cameron’s brain and for him to be so open even though he has no stakes in it, just as a human being, that’s something that I will always remember as a part of my journey as a filmmaker.

    De regisseur meldde ook dat zijn eerstvolgende film Fast and Furious 6 (mei 2013) zal zijn. Tevens zij hij dat hij NIET Die Hard 5 zal regisseren:

    For many of the projects, I feel very privileged, but I just know it wasn’t the right situation. And the first ‘Die Hard’ changed me as a kid when I watched it. But ‘Die Hard 5’ is just not something that I’m going to do, or I’m interested in.

    De succesvolle regisseur wordt ook nog in verband gebracht met een Highlander reboot en The Wolverine.

    Bron : Filmtotaal.nl

  12. #37

    Standaard

    highlander reboot..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #38

    Standaard

    Dat is een en al ellende met dat joch.

  14. #39

    Standaard

    Een inwisselbare regisseur is mijn eerste indruk van hem.

  15. #40

    Standaard

    Met Fast 5 heeft hij toch best goed werk afgeleverd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #41

    Standaard

    Ik vond Fast 5 juist zeer teleurstellend.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #42

    Standaard

    CGI en actie was wel redelijk, igg heeft het wel wat goedgemaakt als je kijkt naar tokyo drift en fast & furious

  18. #43

    Standaard

    Geen Terminator 5 voor Justin Lin



    Justin Lin, regisseur van de laatste drie Fast and the Furious films, moet door het succes van deze films waarschijnlijk Terminator 5 aan zich voorbij laten gaan.

    De huidige eigenaar, actrice/politicus Megan Ellison, van de filmrechten wil namelijk snel van start gaan, waar Lin zijn agenda voorlopig staat ingeruimd voor The Fast and the Furious 6, die in mei 2013 in de bioscoop moet verschijnen.

    Ellison en de ook betrokken Arnold Schwarzenegger willen eind 2012 van start gaan met de eerste van de twee geplande Terminator films. Dit geeft een conflict met Lin's agenda. De enige manier waarop Lin nog betrokken kan blijven, is als deze plannen iets worden opgeschoven.

    Ellison heeft nog zo'n zes jaar de tijd om twee films te maken over de Terminator. Lukt het haar niet, dan keren de rechten terug naar de bedenker, James Cameron.

    Bron : Filmtotaal.nl

  19. #44

    Standaard

    ik zie hier twee kanten aan: GOED een andere regiseur en nieuwe kansen
    SLECHT: het kan weer jaren duren, of zelfs NIET meer gebeuren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #45

    Standaard

    Laat het maar NIET meer gebeuren. We hebben 2 fantastische Terminator films..........dat is toch genoeg ? Dat niveau word toch nooit meer behaald.

  21. #46

    Standaard

    Schwarzenegger terug in Terminator 5, maar hoe?



    Sinds het einde van zijn gouverneurschap probeert Arnold Schwarzenegger zijn acteercarrière nieuw leven in te blazen. Zo zal hij binnenkort zijn comeback maken in Last Stand (als lokale sheriff), heeft hij opnieuw een rolletje in The Expendables II, en zal hij een gijzelaar spelen in Captive.

    Nu Schwarzenegger de 65 nadert, lijkt het echter niet zo evident om terug te keren naar zijn geliefde Terminator-franchise. Maar Justin Lin, die Terminator 5 naar alle waarschijnlijkheid zal regisseren, heeft wel een ideetje om de oudere Arnie terug in de film te loodsen. In een interview met de Los Angeles Times zei hij daarover het volgende:

    "There is a way to do that. I don’t want to give anything away but I have a very clear idea thematically and arc-wise where we can go. Again, it’s been just great to throw that around with James and Arnold. Is time our enemy?

    Well, there is a ticking clock but anytime anything goes into development — with the state of filmmaking and the way films get made — you’re always fighting for more time. The biggest enemy is rushing things. I don’t think it should be rushed. Creatively, it will come when it comes.

    Passion is always the currency and it’s the thing that will create momentum. If that’s not there you shouldn’t do it. Obviously, there’s a lot of money involved and with that money the clock is going to keep ticking."

    De bioscooprelease van Terminator 5 staat gepland voor 2014.

    Bron : Filmtotaal.nl

  22. #47

    Standaard

    Het is een belediging voor deel 1 en 2 om de franchise te rebooten. Maar gekeken naar deel 3 en 4, is er eigenlijk geen andere optie. Want hoe goed deel 5 ook ''kan'' worden, het zal altijd het vervolg zijn op deel 3 en 4.

    Als ze dan toch per se een deel 5 willen maken is het in ieder geval goed om te horen dat Schwarzenegger er deel van gaat uitmaken. Het lichaam kan met de computer worden gemaakt om vervolgens door de acteur te worden ingesproken.

    Omdat deel 5 waarschijnlijk toch alleen maar weer om de actie en special effects gaat draaien is het misschien leuk om ook de T-1000 en de T-X te herintroduceren. Legers met T-800 en eventueel T-900 zijn ook welkom. Zolang we maar meer terminators te zien krijgen dan in deel 4 het geval was.

  23. #48

    Standaard

    T5 Gets an R Rating While EX2 Gets a PG-13!



    We're rocking the exclusives! Just a few days after our "Terminator 3000" exclusive, our sister site, TheTerminatorFans shares a new one. Although T3K is hoping for a PG-13 rating, Megan Ellison (Terminator rights owner) tells TheTerminatorFans that the next live action "Terminator 5" film will be rated R!

    Ellison tweets: "@terminatorfans We can't really tell you guys anything about Terminator BUT it will be an R rated film as God and James Cameron intended."

    There you have it! We're promised a 5th R Rated Terminator movie!

    The Expendables 2 fans unfortunately might not be as eager to celebrate ratings! In case you have not heard, it was reported that Chuck Norris is the man to blame for making the sequel to the violent original flick into a less bloody one with fewer choice vulgar words. Now the film's fans are fired-up and for once agree with Hitler (his only smart speech in history) over the matter seen in this clip Here.

    Perhaps it is up to Hitler and the fans to make a difference but so far the film's stars of EX2 are all supporting to the new PG-13 rating and assuring it will remain a ballsy film.



    STALLONE:

    From AICN: "Harry, the film is fantastic with Van Damme turning in an inspired performance... Our final battle is one for the ages. The PG13 rumor is true, but before your readers pass judgement, trust me when I say this film is LARGE in every way and delivers on every level. This movie touches on many emotions which we want to share with the broadest audience possible, BUT, fear not, this Barbeque of Grand scale Ass Bashing will not leave anyone hungry"

    NORRIS:

    “In ‘Expendables 2,’ there was a lot of vulgar dialogue in the screenplay. For this reason, many young people wouldn’t be able to watch this. But I don’t play in movies like this,” Norris explained. “Due to that I said I won’t be a part of that if the hardcore language is not erased. Producers accepted my conditions and the movie will be classified in the category of PG-13.”

    CREWS:

    "It's PG-13. Do you really think only men 40 and over saw the first one? The kids bought tickets to "Eat Pray Love" and walked right into "The Expendables". In fact, they were YOUR kids. I get it. I really do. But boobs and blood do not a good movie make. You don't want to go. Don't go. I respect it. But you will miss the greatest thing you've ever seen."



    Megan Nguyen of EX2 says Arnold is hot with a gun in this clip and says Sly changed the rating from a PG-13 to an R but we're pretty sure she meant to say it the other way around. Let's hope if EX2 remains a PG-13 rating at the theaters that we can pick up the extended uncut rated R version on Blu-ray!

    Finally, ABking, known to many readers of various websites (especailly of TAFs and AICN) as a massive Sly and Arnold supporter, wrote an open letter to Sly and Chuck Norris. Read it and let us know in our message boards if you agree with ABking. Will fans not rest until this movie is back in the hands of men? Also be sure to cast you ratings vote at JoBlo's poll found HERE!



    Bron : TheArnoldFans.com

  24. #49

    Standaard

    Norris blijkt een slappe zak te zijn die nagenoeg synoniem staat aan het woord geweld maar nu ineens als een heilig boontje deze productie de Sesamstraat route in laat varen. Het is jammer dat deze cultheld niet ingewisseld kan worden voor Seagal, maar die schijnt nog steeds mot te hebben met Van Damme. Ik denk dat Norris niet doorheeft dat deze film een ode is aan alle blood and guts uit de super jaren '80 waarin hij en vele anderen in deze film schitterden.

    Als Arnold maar gewoon in T5 speelt, Bale nooit meer bij een Terminator productie in de buurt komt en Stallone voor EXP3 Norris inruilt voor Seagal, dan vind ik alles best.

  25. #50

    Standaard

    ik snap zowiezo niet dat als deze bejaarde opa zo tegen geweld en verbaal geweld is, dat ie dan meespeelt in actiefilms.

    Laat hem dan gaan meespelen in EO films

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •