Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Verhip je hebt gelijk, heb een nog grotere beelddiagonaal nodig, wellicht 46inch of toch 50... Ben inderdaad op zoek naar een manier om het HD potentieel zo goed mogelijk te benutten

    Bedankt voor de tip!

    Zijn deze niet vrijwel net zo goed? (alleen zonder 3D):

    LG 50PT353 (geen full hd?!)
    LG 50PV350
    De LG50PT353 is inderdaad geen Full HD, dat hoeft onder bepaalde omstandigheden geen nadeel te zijn.

    Alle 3 hebben een, in mijn ogen, een bijpassende prijs voor hun kunnen, oftewel alle waar naar zijn geld.
    Het is maar net hoelang je denkt te doen met een TV en of je eventueel in de toekomst wel eens een film in 3D wil kijken, bedenk wel dat een 3D plasma een iets helderder beeld kan weergeven dan een exemplaar dat daar niet geschikt voor is.
    Met andere woorden, hoe meer je je wil laten verwennen, hoe hoger het prijskaartje
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Het is de LG 50PV250 geworden, heeft alles wat ik zoek, gunstig geprijsd (nu eens een échte aanbieding; wehkamp) en hopelijk goede beeldkwaliteit!

    Hopelijk is de bezorging van wehkamp in orde en houden ze dat ding rechtop..

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Het is de LG 50PV250 geworden, heeft alles wat ik zoek, gunstig geprijsd (nu eens een échte aanbieding; wehkamp) en hopelijk goede beeldkwaliteit!

    Hopelijk is de bezorging van wehkamp in orde en houden ze dat ding rechtop..
    Is inderdaad een hele mooie eindejaars aanbieding van Wehkamp
    Voor dat geld, €499,--, is het echt een mooie aanbieding, nu maar hopen dat je er een beetje mazzel mee hebt, het kan iedereen overkomen dat er eens wat defect raakt, heb ik zelf helaas ook al een aantal keren meegemaakt, maar als je duidelijk bent en weet hoe te handelen, dan is ook dat meestal snel weer verholpen.

    Bij de bezorging kan het wel eens misgaan, niet dat je je nu zorgen moet maken, maar het is nu eenmaal niet anders, dat ligt niet altijd aan Wehkamp, ook deze is afhankelijk van tussenpersonen, personeel in magazijnen, vervoerders etc etc, mijn ervaring is wel dat het netjes wordt opgelost als je voet bij stuk houd, zelf netjes blijft en duidelijk bent. Als de TV gebracht wordt, dan dient de vervoerder te controleren of hij heel is en vanzelfsprekend neem ik aan aan dat je zelf ook even het aangekochte goed controleerd op beschadigingen en pas als alles goed is tekent voor ontvangst, dat bespaart je een hoop rompslomp, want als het niet goed is, dan kunnen ze hem direct weer mee retour nemen.

    Denk dat je voor je geld meer dan tevreden mag zijn, ben dan ook erg benieuwd hoe deze TV je bevalt, laat maar even weten.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is inderdaad een hele mooie eindejaars aanbieding van Wehkamp
    Voor dat geld, €499,--, is het echt een mooie aanbieding, nu maar hopen dat je er een beetje mazzel mee hebt, het kan iedereen overkomen dat er eens wat defect raakt, heb ik zelf helaas ook al een aantal keren meegemaakt, maar als je duidelijk bent en weet hoe te handelen, dan is ook dat meestal snel weer verholpen.

    Bij de bezorging kan het wel eens misgaan, niet dat je je nu zorgen moet maken, maar het is nu eenmaal niet anders, dat ligt niet altijd aan Wehkamp, ook deze is afhankelijk van tussenpersonen, personeel in magazijnen, vervoerders etc etc, mijn ervaring is wel dat het netjes wordt opgelost als je voet bij stuk houd, zelf netjes blijft en duidelijk bent. Als de TV gebracht wordt, dan dient de vervoerder te controleren of hij heel is en vanzelfsprekend neem ik aan aan dat je zelf ook even het aangekochte goed controleerd op beschadigingen en pas als alles goed is tekent voor ontvangst, dat bespaart je een hoop rompslomp, want als het niet goed is, dan kunnen ze hem direct weer mee retour nemen.

    Denk dat je voor je geld meer dan tevreden mag zijn, ben dan ook erg benieuwd hoe deze TV je bevalt, laat maar even weten.
    Ben er tevreden mee tot nu toe! Ben alleen bang dat ik deze ook weer te klein ga vinden tzt...

    Hield alleen m'n hart vast toen de bezorger in z'n eentje bleek te werken en dat ding uit z'n bestelbus naar de tweede verdieping had gesjouwd Maar hij lijkt onbeschadigd.. Niet heel top van Wehkamp (uitbesteden is ook niet alles)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ben er tevreden mee tot nu toe! Ben alleen bang dat ik deze ook weer te klein ga vinden tzt...

    Hield alleen m'n hart vast toen de bezorger in z'n eentje bleek te werken en dat ding uit z'n bestelbus naar de tweede verdieping had gesjouwd Maar hij lijkt onbeschadigd.. Niet heel top van Wehkamp (uitbesteden is ook niet alles)
    Ben blij dat ik je toch voor een maatje groter kon overhalen, went inderdaad heel snel en omdat je er best wel een aantal jaren van kan genieten is het dan ook fijn als je niet al te klein neemt

    Heb dat met 1 bezorger bezorgen wel vaker meegemaakt, nog niet van Wehkamp, de zaken waren daar te groot of te zwaar voor, maar ook toen met een ander bedrijf dacht er wel het mijne van. Je zou maar bedlegerig of te zwak of een handicap hebben en ze vragen om hulp, en dat is ons wel eens gebeurt met een hele grote projectie TV die we zelf mee moesten helpen.

    Maar goed, hij is heel en dat is het belangrijkste, zou zeggen geniet er met volle teugen van
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •