Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 60 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Misschien naar Stereo?

    Hallo,

    Nu ik geen BluRay's etc meer koop en niet verder kom dan TV series op DVD en Film1, spelletjes op de Xbox en muziek via de Squeezebox, dus stereo voldoet voor mijn in dit stadium. Dus nu zit ik te denken om een paar speakers de woonkamer uit te gooien zodat er 2 over blijven, en ik mijn vrouw dan een fatsoenlijke woonkamer kan geven.

    Dit zal voorlopig de Warfdale Evo2-10 blijven die ik al heb maar kan laten iets anders worden.


    Nu heb ik nog wel wat eisen en ik weet niet of het feest dan nog wel kan doorgaan...

    1; Ik wil mijn actieve sub erbij blijven houden, want bass en de Wharfedale dat gaat niet echt samen, en ben verliefd op mijn SVS (ook met muziek)

    2; Hoe moet ik al mijn kastjes aansluiten op de nieuwe ''versterker'' want uiteraard laat ik de BluRay speler nog wel staan, XBOX en Canal+ zou optisch kunnen...... HDMI kan allemaal zo in de tv natuurlijk.

    Voor nu is dit het eigenlijk wel, belangrijk is dat het goed samen gaat met de Wharfedale's en het kwaliteit is!

    Graag jullie meningen en adviezen!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Hallo,

    Nu ik geen BluRay's etc meer koop en niet verder kom dan TV series op DVD en Film1, spelletjes op de Xbox en muziek via de Squeezebox, dus stereo voldoet voor mijn in dit stadium. Dus nu zit ik te denken om een paar speakers de woonkamer uit te gooien zodat er 2 over blijven, en ik mijn vrouw dan een fatsoenlijke woonkamer kan geven.

    Dit zal voorlopig de Warfdale Evo2-10 blijven die ik al heb maar kan laten iets anders worden.


    Nu heb ik nog wel wat eisen en ik weet niet of het feest dan nog wel kan doorgaan...

    1; Ik wil mijn actieve sub erbij blijven houden, want bass en de Wharfedale dat gaat niet echt samen, en ben verliefd op mijn SVS (ook met muziek)

    2; Hoe moet ik al mijn kastjes aansluiten op de nieuwe ''versterker'' want uiteraard laat ik de BluRay speler nog wel staan, XBOX en Canal+ zou optisch kunnen...... HDMI kan allemaal zo in de tv natuurlijk.

    Voor nu is dit het eigenlijk wel, belangrijk is dat het goed samen gaat met de Wharfedale's en het kwaliteit is!

    Graag jullie meningen en adviezen!
    Nou....... dank je wel, mensen met meer dan een 3.1 systeem hebben dus een onfatsoenlijke woonkamer

    Als je het dan helemaal fatsoenlijk wilt doen, trap dan ook die SVS eruit, krijgt ze het helemaal knap

    Oke, genoeg gedold Je zou je achterspeakers weg kunnen laten en gewoon door kunnen gaan met een 3.1 opstelling met je huidige receiver, de meer op stereo geënte receivers zitten in mijn beleving maar mager in hun digitale aansluitingen en met moeite kun je ze dan vinden die een "normale" subuitgang hebben.

    Als je het toch goedkoop wilt houden, receiver houden, achterspeakertjes verkopen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Wat is een fatsoenlijke woonkamer?

    Een woonkamer hoort m.i. een ruimte die zo ingericht hoort te zijn dat je die je voor bijna alle dagelijkse vormen van vermaak moet kunnen gebruiken. Dus niet alleen het lezen van boeken of het luisteren naar muziek en dus ook niet alleen voor het kijken naar TV en films.

    In dit opzicht kan ik me best wel voorstellen dat je het niet pratisch vindt om boekenplank-formaat luidsprekers als 'surrounds' te gebruiken, maar om de 'surrounds' helemaal te laten vervallen is wat overdreven. Wel zou je ze kunnen vervangen door wat kleinere of minder opvallende exemplaren. Denk hierbij aan de Diamond 10.0 of de EVO 2-DFS. Beide nemen minder leefruimte in, zonder dat dit ten koste gaat van de beleving.

    Ook zou je de sub beter kunnen vervangen door een exemplaar wat beter bij de inrichting en/of de rest van de set past.

    Op deze manier kun je dus ook de ruimte wat fatsoenlijker maken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Naja zoals het nu is noem ik niet fatsoenlijk aangezien het vol met speakers staat en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee op 1 of andere manier.

    Denk toch dat ik ga zoeken naar wat anders, waar ook de subwoofer weg kan al is hij niet te vervangen natuurlijk.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Naja zoals het nu is noem ik niet fatsoenlijk aangezien het vol met speakers staat en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee op 1 of andere manier.

    Denk toch dat ik ga zoeken naar wat anders, waar ook de subwoofer weg kan al is hij niet te vervangen natuurlijk.
    Koop een walkman/Ipad/pod - prop van die dingen in je hoofd.... je hebt ze ook zonder draadjes.

    Al je problemen opgelost, geen draden meer in huis, TV kan de deur uit, geen lelijke speakers meer en alle ruimte die je wenst.....en mee te nemen in bed.....

    Je bent toch niet terminaal hoop ik?

    Heb op je andere post maar niet meer gereageerd......
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Naja zoals het nu is noem ik niet fatsoenlijk aangezien het vol met speakers staat en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee op 1 of andere manier.

    Denk toch dat ik ga zoeken naar wat anders, waar ook de subwoofer weg kan al is hij niet te vervangen natuurlijk.
    Je hebt gelijk: 6 woofers, 5 tweeters, 1 subwoofer en 2 breedbandertjes in de TV is ook wel erg veel voor een gemiddelde woonkamer. Zo lang je deze 12 niet gaat vervangen 10 breedbandertjes en 3 woofertjes in een lange smalle behuizing, maken wij ons geen zorgen.

    Alle spullen zijn vervangbaar, dus ook de sub. Ik denk dat wanneer er een mooiere voor in de plaats komt, deze "kers" op "de taart" mag blijven.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Een paar goede zuilspeakers en een leuke stereo versterker met losse CD-speler doet 't al dik een jaar naar volle tevredenheid. Ook m'n DVD's in stereo klinkt zo gek nog niet. En qua muziekweergave ben ik enorm vooruit gegaan t.o.v. mijn Denon surroundopstelling.

    Dus als je zoals je zegt, er 'n beetje klaar mee bent, zou ik gewoon de hele boel verkopen en hiervoor een mooie stereoset aanschaffen. Een losse CD-speler is ook aan te raden, man wat een verschil in geluidskwaliteit! Blu-ray en Decoder gewoon analoog aansluiten op de versterker.

    Oh ja, op de meeste stereoversterkers kun je gewoon 1 van de pre-outs gebruiken voor de subwoofer. Ik heb het zelf niet gedaan, zuilen geven bas genoeg
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  8. #8

    Standaard

    Mischien is een soundbar een oplossing, kan je aan de muur hangen onder je tv...

  9. #9
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    heel veel dvd tjes zijn ook dolby digital of dts. Ook series en zeker concerten.
    Hoewel ik concerten mooier vind klinken in stereo.

  10. #10

    Standaard

    Soundbar is niks. Bose 321 is leuke oplossing maar veeeeeel te duur.

    Denk dat ik de Pioneer houd, 2 zuilluidsprekers ga halen en de rest de deur uit. (op de subwoofer na denk ik)

    Iemand daar nog een goeie suggestie voor? Moet wel een beetje power hebben vanwege de zware Pioneer.

  11. #11

    Standaard

    Zag een latere post van je bij hardware te koop aangeboden..... daar heb je ook je Pioneer te koop staan

    Je weet nog niet helemaal wat je wilt of heb je ondertussen toch weer een ander idee gekregen?

    BTW, wat mogen de eventuele zuilen kosten?
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Ik weet wel wat ik wil,

    We zijn vandaag een dagje op stap geweest, het TV meubel is gaat weg want de vrouw heeft een nieuwe uitgekozen hier past helaas de Pioneer niet in. Dus daarna naar wat audio winkels gegaan en wezen luisteren naar 2.1 setjes. En steeds kwam de Bose naar buiten als mooiste kwa design *(smaak) en vind het gewoon goed klinken vergeleken met andere setjes. Echt stereo werd niks vanwege de geringe digitale aansluitingen plus dat je dan weer aparte DVD/blu ray speler moest hebben.

    Dus uiteindelijk bij de Mediamarkt gaan kijken (ivm met kortingen die er momenteel zijn) en voor 1300,- een GSX III kunnen kopen nieuw in doos. Tuurlijk een hoop geld voor wat je krijgt maar goed naar mijn mening zijn er weinig andere merken die nog zo goed klinken ondanks de kleine speakers vind dit gewoon de mooiste oplossing zeker in combinatie met het nieuwe meubel. Ik weet dat hier weinig Bose fans zitten dus zal het commentaar over me heen laten komen haha.

    Maar eerlijk gezegd vind ik het stereo niet veel slechter klinker als wat ik had...... wonderbaarlijk genoeg. Tuurlijk was dat beter maar het valt me niks tegen eerlijk gezegd. Zelfs de Bose subwoofer doet het vrij goed naar mijn mening. Dus om het maar kort te zeggen..... klein maar fijn

    Nu maar hopen dat alles heel blijft haha Overigens ga ik de SVS wel ergggg missen maar goed komen we ook wel weer overheen Maarja we zijn er blij mee en enigzins is dit een einde van mijn hobby, maar je kan niet alles hebben denk ik maar heb er nog zat trouwens waaronder een 750l aquarium Maar ja die hobby viel niet mee zins we de kleine hebben nauwelijks tijd om even te gaan zitten voor een film of ze werd wakker van het lawaai ook de grootste reden dat ik de BluRay's ingewisseld heb voor Film1/huren via Xbox en de set voor dit.

    PS; toch bedankt voor het meedenken!

  13. #13

    Standaard

    Ik kan alleen maar zeggen dat je over een paar jaar terug gaat verlangen naar je 5.1
    Ik heb tussendoor ooit een soundbar genomen i.v.m. design en ruimte, maar je gaat op een gegeven moment toch de achterspeakers missen. Ook ik vond die soundbar in het begin heel goed klinken en toen ik hem kocht had ik geen adviezen gehad hier of ervaringen gelezen. Ach ja, Bose blijft 2e hands wel veel geld waard, dat is dan je enige troost
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Je hebt lang met het idee rondgelopen, maar deze uiteindelijke stap had ik niet zien aankomen........ tjee..... Bose setje gekocht

    Je zal ongetwijfeld een ander blij maken met je "oude" 5.1 opstelling, daar was naar mijn idee niets mis mee en een beginner stapt er heel luxe mee in de wereld van 5.1 als ie zo slim is om de hele setup met nog eens een beetje korting te kopen

    Wat Peptalk ook al zei, denk ook dat je naderhand 5.1 zal gaan missen, heb het ook gezien met een collega, had 5.1 en ging ook terug naar zo'n plastic 3.1 of was het 2.1 geval.... maakt niet uit..... hij geloofde ons niet, maar een tijd later kwam hij er wel op terug, heeft dus ook weer 5.1

    Kasten waar geen plekje mogelijk voor is voor een knappe receiver zou ik nooit kopen, maar je houd de economie op deze wijze wel draaiende als je weer terug gaat naar het echte spul

    Denk dat ik nu wel weet wie er bij jou thuis de broek aan heeft
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Hallo,

    en ik mijn vrouw dan een fatsoenlijke woonkamer kan geven.
    Zo ver mag het hopelijk bij mij niet komen haha. De vrouw heeft alle potjes, plantjes, kussentjes, vaasjes, fotolijstjes, kaarsjes,decoratie en tietelantijntjes op de salon tafel naar haar zin geplaatst... het énige wat mij interreseert is de filmopstelling, en daar komt niemand aan

  16. #16

    Standaard

    Haha nou het is gewoon mijn eigen keus hoor De vrouw steunt ze wat het ook geworden was.

    Tuurlijk zal ik dingen missen maar er is gewoon veel veranderd. Vanaf mijn 13de was ik films aan het kijken sparen kopen inc de audio. De laatste jaren is er veel veranderd 3d nieuwe hdmi het ging maar door daar was ik al een beetje klaar mee. Zins de kleine er is heb ik nauwelijks meer tijd om eens lekker 2 uur in alle rust een film te kijken. Constant op pauze etc etc je kent het wel, en het laatste jaar is de behoefte ook gewoon minder geworden, dus de eerste stap was alle films verkopen dit is inmiddels al gebeurd in 1 koop nog wel Voor spelletjes die ik heel af en toe eens speel hoeft dat surround van mij niet zo en verder kijk ik alleen series op DVD en TV. Dus op gegeven moment verkies je een mooie nette woonkamer die niet zo georiënteerd is op het beste geluid boven alle speakers etc Voor muziek en is de Bose perfect naar mijn idee, ben nooit al zon echte diehard geweest wat afstellen en details betreft dus ik heb hier gewoon niks over te klagen. Surround.... mja er is wel degelijk een effect met de 2.1 maar dit haalt het niet bij echt 5.1 natuurlijk maar ik kan er wel mee leven. Ik kijk nu af en toe een film op film1 hd en dat bevalt me verder prima.

    Onverwacht is de keus omdat ik 1700euro veel te duur vind maar 1300 gaat dan nog wel, ook al is dat nog te duur maar ben nooit tegenstander van Bose geweest. Heb gister meerdere vergelijkbare setjes beluisterd waaronder HK en Denon maar dan vind ik de Bose toch het best klinken persoonlijk. Je ziet wel vast aan het Bose natuurlijk als het om speakers etc gaat maar vebaas me elke keer weer hoeveel geluid er uit komt.

    Al met al verstandig? Denk het niet. Beste keus: Vast niet Ga je het missen? Ja denk het wel. Wordt dat een probleem? Nee, heb er over heen gezet en een beslissing gemaakt en dan kan ik daar prima mee leven en nogmaals ik persoonlijk vind de Bose een schitterend aparaat dus voor mijn voelt het niet als een achteruitgang maar gewoon als een nieuw hoofdstuk zeg maar haha en misschien als de kleine groot is en er wat ruimte ontstaat in huis ik er weer aan begin maar zeker niet in de woonkamer. Conclussie is dat het de schuld is van de vrouw en mijn dochter die me een leven hebben gegeven vergeleken met vroeger toen ik alleen was niks te doen had etc etc haha

    En nee dit is niet onder dwang getypt

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Haha nou het is gewoon mijn eigen keus hoor De vrouw steunt ze wat het ook geworden was.



    En nee dit is niet onder dwang getypt
    Geloof er helemaal niets van

    Je kan mijninziens beter niets te doen hebben dan 2 vrouwen achter de kont aanlopen

    Maar goed zolang je nog niet door het huis hoeft te lopen met een schortje om en een stofdoek op je hoofd zal het niet al teveel opvallen

    Oke, weer genoeg gedold..... je hebt er wel weer een hoop geld voor uitgegeven, Bose is gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt, wat je ook zegt, en je hebt dan ook nog eens een verlies op je oude toch wel goede setup Al met al is je nieuwe hobby in mijn ogen dan minder bevredigend, als het je gelukkig maakt is dat toch jouw keus

    Je laat wel zien dat je van ze houd en ze hebben nu ook nog eens een "fatsoenlijke woonkamer" , veel plezier ermee.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    Haha ach verlies heb je altijd en idd te duur maar kon weinig vergelijkbaars vinden en als iemand mij weet te overtuigen met iets wat vergelijkbaar is (dus kwa ontwerp en geluid) dan zal ik pas spijt krijgen

    En he, er komt vanzelf een dag..... haha

  19. #19

    Standaard

    Er is ook niets anders te vinden wat vergelijkbaar is met losse delen.

    Het enige wat in de buurt komt is een stereo Hifi setje. Zelfs deze hebben meer te bieden dan zo'n Bose-geval zonder dat dit ten koste gaat van een fatsoenlijke woonkamer.

    In ieder geval veel plezier met de Bose-set.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  20. #20

    Standaard

    Ach ik snap al dat negatieve gedoe niet ja het is duur maar klinkt wel bovengemiddeld heb er tot nu toe geen spijt van en kom eigenlijk niks te kort. Zelfs de bass is meer dan goed. Denk dat iedereen gewoon eens de moeite moet nemen iets langer er fatsoenlijk naar te luisteren. Ik weet wel waar ik over praat en vergelijk het nu met mijn oude set, ja er mist wat detail maar vind het niet storend en dat na een paar jaar naar goed spul geluisterd te hebben....... klinkt wat rustiger is de goede omschrijving denk ik. Dus nogmaals te duur zeker weten maar heb tot nu toe niks vergelijkbaars gehoord wat hetzelfde of beter klinkt dan dit. De vergelijkbare Denon niet Harman Kardon niet.... dus echt geen slecht woord over Bose (buiten de prijs:P) want vind het prima zo, zelfs een heeeel klein beetje surround effect haha met name langs de lange muur whaha.

    Kan maar 1 minpunt verzinnen en dat is dat in mijn ruimte waar het staat aan 1 kant een lange muur zit en aan de andere kant een korte waardoor hij aan 1 kant anders klinkt (rechts hoor je beter als links als je in het midden zit.Beetje stom dat het niet af te stellen is. Maar ik zit toch altijd links op de bank en dan is het perfect.

    Atereo set heb ik naar gekeken maar was geen optie indat daar te weinig digitale aansluitingen op zitten naar mijn mening en ik heb geen CD's en ben ook niet van plan dat te gaan doen dus dan is het weer wat zinloos he..... daar komt bij dat er geen kleine speakers zijn die zoveel bass produceren als dit en dat is bij mij wel een eis.... (persoonlijk)

  21. #21

    Standaard

    Uiteindelijk moet jij er blij mee zijn!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Kan maar 1 minpunt verzinnen en dat is dat in mijn ruimte waar het staat aan 1 kant een lange muur zit en aan de andere kant een korte waardoor hij aan 1 kant anders klinkt (rechts hoor je beter als links als je in het midden zit.Beetje stom dat het niet af te stellen is. Maar ik zit toch altijd links op de bank en dan is het perfect.

    Atereo set heb ik naar gekeken maar was geen optie indat daar te weinig digitale aansluitingen op zitten naar mijn mening en ik heb geen CD's en ben ook niet van plan dat te gaan doen dus dan is het weer wat zinloos he..... daar komt bij dat er geen kleine speakers zijn die zoveel bass produceren als dit en dat is bij mij wel een eis.... (persoonlijk)
    In dit opzicht had je misschien beter een set van Denon of HK kunnen kopen. Die zorgen er nl. voor dat de werking van de akoestiek minder invloed heeft op de weergave.

    Kleine luidsprekers kunnen geen "bass" produceren en die van Bose dus ook niet. Vandaar dat er ook bij systemen van Bose een boembox wordt meegeleverd.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 07-06-2011 om 21:51
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  23. #23

    Standaard

    Zoals ik dus al zei, HK en Denon klinken naar mijn mening niet zo goed als deze Bose. Al eens alle 3 vergeleken?

    En nee dat snap ik, hoor je mij zeggen dat het uit de kleine speakers komt De subwoofers van Denon en HK klonken bij lange na niet zo goed.

    Snap dat het vervelend is voor vele maar als het om 2.1 setjes gaat is er weinig wat beter is dan Bose, alleen de DVD speler van dat ding is echt klote maar goed die gebruik ik toch niet.

    Meer ga ik me niet verdedigen dan ik nu gedaan heb, ga alles eens beluisteren en dan pas weer reageren

  24. #24

    Standaard

    Wanneer je die 3 sets met elkaar vergelijkt zijn er meer verschillen tussen de die van Bose en de andere merken. Het grootste verschil wordt bepaald door de bron. Zo zet een set van Bose een mooier geluidbeeld neer bij meer-kanaals terwijl die van Denon en HK dit bij stereo bronnen doen.

    Dat de subs van HK en Denon (in een winkel) niet mooier klinken komt door de contruktie. Die van Denon S102 en S302 heeft de woofer aan de verkeerde kant, die van oudere sets van HK is te krachtig en van de nieuwere sets mist een poort. Het is dus logisch dat die van Bose het mooist klinkt.

    Wat ik vervelend vind is dat je ondanks het feit dat je veel plezier had met jouw set, deze gaat vervangen omdat deze niet meer bij de inrichting past. In dat geval heb ik nieuws voor je: Geen enkele set past in een huiskamer. Een set bestaat nl. uit gebruiksvoorwerpen die bedoeld zijn voor sonisch(geluid) en visueel(beeld) vermaak. Dit betekent dat een set alleen mooi is als je deze kunt gebruiken waarvoor deze bedoeld is en door de vormgeving ook bij de inrchting past en dus niet andersom.

    Iets wat veel fabrikanten schijnbaar nog steeds niet begrijpen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Geen enkele set past in een huiskamer. Een set bestaat nl. uit gebruiksvoorwerpen die bedoeld zijn voor sonisch(geluid) en visueel(beeld) vermaak. Dit betekent dat een set alleen mooi is als je deze kunt gebruiken waarvoor deze bedoeld is en door de vormgeving ook bij de inrchting past en dus niet andersom.

    Iets wat veel fabrikanten schijnbaar nog steeds niet begrijpen.
    Hoop toch wel dat ik dat zelf mag uitmaken

    Als je om goed/groot beeld en mooi geluid geeft en daar je voorkeur ligt, dan neem je wel een grote TV en een paar Full Range speakers.

    Als je een echte film en muziek liefhebber bent, dan pas je daar dan je inrichting op aan. Speakers komen er in alle soorten en maten, belangrijkste vind ik persoonlijk de klank van een speaker, het uiterlijk doet me veel minder en de kleur kan meewegen, maar er is zo ontzettend veel keus dat er altijd wel iets te vinden is dat qua klank, kleur en vormgeving bij je past, de prijs van al die eisen is dat je er dan ook voor betalen moet.

    Je kan dus speakers kopen vanuit allerlei uitgangspunten,
    en als er iets is wat de fabrikanten hebben begrepen is het dat wel

    Vind je uitspraak dan ook niet erg doordacht

    Ook voor PorscheHD waren er heus nog wel andere oplossingen, zeker niet goedkoop, maar wel heel mooi, tenminste als het je smaak is.....



    Ook daar is een receiver bij te vinden........... en een BR spelertje, of een receiver met ingebouwde BR speler.



    Hangt ook een prijskaartje aan
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •