Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 60 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Haha idd en ben niet rijk ofzo dus helaas was dit even de max. En zal wel geen liefhebber zijn dan Straks als de kleine groter is ga ik weer eens kijken..... maar dan stereo met genoeg digitale ingangen want 5.1 zal niet snel meer komen tenzei het klein is zoals bijvoorbeeld Bose Heb 12 jaar lang plezier gehad van al het grote spul nu wil ik weer eens wat kleins

    En vooralsnog ben ik nog steeds dik tevreden hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Haha idd en ben niet rijk ofzo dus helaas was dit even de max. En zal wel geen liefhebber zijn dan Straks als de kleine groter is ga ik weer eens kijken..... maar dan stereo met genoeg digitale ingangen want 5.1 zal niet snel meer komen tenzei het klein is zoals bijvoorbeeld Bose Heb 12 jaar lang plezier gehad van al het grote spul nu wil ik weer eens wat kleins

    En vooralsnog ben ik nog steeds dik tevreden hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt
    Maak je geen zorgen, geloof je heus wel

    Als de kleine klein is..... kleine kosten en als de kleine groot is...... grote kosten, je wil toch dat ze minstens dokter wordt of zo

    Altijd de moed erin houden, ben ook niet rijk, doe het ook van mijn vakantiegeld, belastingteruggaaf,winstuitkering(als ze weer winst gemaakt hebben, en dat hebben ze dit jaar) en eindejaarsuitkering. Ook dat kan ik toch niet allemaal besteden aan deze hobby, ook hier gaat wel eens wat huishoudelijks stuk, had kortgeleden de vaatwasser nog die ermee nokte, een tostie ijzer die spontaan aan kortsluiting overleed en de spoelbak waar het inwendige vervangen moest worden, het (electrische)rechtervoorautoraam waarvan ratelend het mechanische overleed en als dat dit jaar zo door gaat...... heb ik wel alles zo'n beetje nieuw, maar wel ruzie met de bankrekening..... ach tot nu toe hoef ik niet bang te zijn als er aan de deur gebeld wordt, voor alles is gedokt

    Denk wel dat je een liefhebber bent, maar in dit geval heb je water bij de wijn gedaan, ander meubel en minder ruimte voor de setup gereserveerd, een echte liefhebber zou alleen nog maar meer ruimte inbeslag willen nemen, of de beschikbare ruimte voor zijn HT zo optimaal mogelijk willen benutten Je bent heel nobel geweest, je hebt meer ruimte aan je gezin gegeven, dat pleit voor je

    En nu maar hopen dat we ooit eens een leuk prijsje winnen in de staats
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Ach maar weet je wat het is, ik heb zo weinig tijd om met mijn set bezig te zijn, doordeweeks in principe geen tijd en in het weekend is het moeilijk lang genoeg rust in huis te hebben om er wat mee te doen en dan gaat het gevoel voor de hobby wel een beetje weg moet ik eerlijk zeggen. Dus het is/was nu vooral een tijdskwestie, en dan zou je kunnen zeggen laat het dan gewoon staan maarja heb een hekel aan dingen in huis die niet gebruikt worden of niet gebruikt worden waar ze voor zijn. En dan kies ik gewoon voor wat minder ruimte verlies in huis, de vrouw vind het mooier zo wat weer resulteert in andere leuke dingen haha

    Kan je wel verzekeren dat er weer wat anders komt maar moet hier even de tijd voor nemen om ook na te denken wat ik wil. Liefste momenteel een hele fijne stereo set maar ben verslaafd aan subwoofers dus zoek dan maar eens speakers die ook zo laag gaan En ik wil wel mijn digitale tv en xbox digitaal aansluiten.... dan is het een iets minder makkelijke zoektocht geworden. Zeker voor de prijs van 1300max

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Ach maar weet je wat het is, ik heb zo weinig tijd om met mijn set bezig te zijn, doordeweeks in principe geen tijd en in het weekend is het moeilijk lang genoeg rust in huis te hebben om er wat mee te doen en dan gaat het gevoel voor de hobby wel een beetje weg moet ik eerlijk zeggen. Dus het is/was nu vooral een tijdskwestie, en dan zou je kunnen zeggen laat het dan gewoon staan maarja heb een hekel aan dingen in huis die niet gebruikt worden of niet gebruikt worden waar ze voor zijn. En dan kies ik gewoon voor wat minder ruimte verlies in huis, de vrouw vind het mooier zo wat weer resulteert in andere leuke dingen haha

    Kan je wel verzekeren dat er weer wat anders komt maar moet hier even de tijd voor nemen om ook na te denken wat ik wil. Liefste momenteel een hele fijne stereo set maar ben verslaafd aan subwoofers dus zoek dan maar eens speakers die ook zo laag gaan En ik wil wel mijn digitale tv en xbox digitaal aansluiten.... dan is het een iets minder makkelijke zoektocht geworden. Zeker voor de prijs van 1300max
    Er zijn genoeg speakers die een hele mooie diepe bas kunnen produceren, ze nemen over het algemeen wel wat ruimte in beslag, toch het gebruik van een sub erbij is wel lekker, je kan dan het laag ook bij een laag volume er lekker vol uit laten komen. Heb zelf geen zielige speakers op het gebied van laag, maar met de sub erbij werkt het allemaal gewoon wat soepeler. Het kostte me wat tijd om de juiste instellingen te vinden, maar kan nu heel makkelijk de hoeveelheid laag aanpassen aan het tijdstip van afspelen

    Vooraleerst genieten van de ruimte en je gezin, komt tijd komt raad
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Heb me er wel in verdiept maar wat ik dan wou kwam dan al bij de 2000 en dat wil ik er momenteel niet aan uit geven. Maar mijn tijd komt wel weer :P

  6. #31

    Standaard

    Wat een briljant topic dit..

    En het is... Bose!!

    WOEHAHAHAHA
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Wat je kunt doen is een goede stereoversterker aanschaffen en een paar goede vloerstaanders, die pak em beet tot zo'n 35 hz laag gaan. Dan heb je een mooi gebalanceerd geheel, met toch genoeg laag.

    Mocht het kwa financien niet helemaal ruim zitten, kijk eens op hifi sites waar ze goed spul verkopen voor een mooie prijs. Je zou ook marktplaats eens kunnen proberen, al blijft dat wel wat risicovoller.

    http://www.hifi.nl/tweedehands/





    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Vermoeiend....... case closed

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Vermoeiend....... case closed
    Ik begrijp je reactie, maar Marcello reageert wel altijd heel ongecompliceerd, om het maar eens vriendelijk te zeggen (eerlijk duurt het langst)
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Ja maar het is zo mooi, dat de ervaring die ik heb met mijn oude set en die ik nu heb niet naar gekeken wordt, en naar mijn mening is het allemaal niet zon drama als iedereen steeds maar zegt. Ongeveer 80% van de mensen hier heeft er nooit serieus naar geluisterd in zijn eigen woonkamer om fatsoenlijk te kunnen beoordelen hoe en wat....

    Ik heb toch een aardige set gehad en ben behoorlijk pietje precies, het zegt dan toch wel wat dat ik hier behoorlijk tevreden mee ben aangezien ik het niet zou nemen als het echt zo slecht was.... (O nee ben geen liefhebber dus dat zegt niks ) Haha

    Dat jullie het ALLEMAAL het waardeloze rommel vinden prima, maar echt serieuze alternatieven zie ik niet. Leuk vloerstaanders en stereo maar 1 voor beetje kwaliteit komt je ver over de 1300 heen, heb je geen digitale ingangen over het algemeen en is het weer lomp en groot. Iets wat ik voorlopig niet meer wil vanwege privé omstandigheden die bij sommige niet doordringt of als ''je bent geen liefhebber'' wordt bestempeld. Kijk er is gewoon totaal geen respect voor BOSE en mijn keuze (sommige onder jullie) het ergste nog, zelfs naar 10000 keer zeggen dat je er tevreden over bent blijven mensen er over doorzagen, terwijl als ik alternatieven vraag diegene die er nu moeilijk en triest over doen dan niks laten horen. En als iemand een kabeltje koopt van 200 euro dan ben je ineens wel goed bij je hoofd? Naar mijn mening niet, dus nogmaals ik ben tevreden en vind BUITEN de prijs dat er altijd extreem negatief gedaan wordt over BOSE. Vergelijkbare setjes van HK of Denon is ook rommel als het om geluid gaat met name de DENON aangezien die nog wat duurder is!

    Enigste optie die ik bekeken heb in combinatie met mijn Wharfedale's en de SVS was een apparaat van Marantz waar ook BluRay inzat! Nadeel: geen digitale ingangen.....

    Dus in het opzicht van prijs/kwaliteit is het misschien veel te duur en het vervangt geen 5 speakers maar het doet wel wat ik wil, goed geluid, diepe bass (EN BEN DE SVS GEWEND HE!!) neemt weinig ruimte in en ziet er naar mijn mening mooi uit. Als het om BOSE gaat wordt er helaas veel meegelult inplaats van ervaringen uitwisselt. En als laatste wil ik nog even zeggen dat de laatste versie beduidend beter is als de eerste versie....

    Dit is nu echt het laatste wat ik erover zeg en er mag wel een slotje op wat mij betreft zal jullie niet meer lastig vallen als niet liefhebber

    Weltrusten, krijg hoofdpijn van jullie haters

  11. #36

    Standaard

    Laat je toch niet opnaaien, ik heb respect voor je keuze, heb dat al enkele keren gezegd, je geeft de voorkeur aan ruimte en je gezin, dat is een compliment waard

    Laten we eerlijk zijn, Bose is gewoon duur, en zij hebben geleerd dat de eerste setjes wel helemaal waardeloos waren, dit hebben we ook kunnen zien op het forum met vragen van Bose bezitters hoe zij bepaalde dingen moesten aansluiten terwijl Bose daar geen mogelijkheden voor had.

    Maar het blijft een kwetsbaar apparaat met een mechanisch onderdeel erin, in jouw geval een DVD speler, iets dat ook niet meer geheel van deze tijd is.

    Natuurlijk zijn er wel alternatieven, heb je een extreem duur alternatief laten zien, maar heb je niet willen pesten met goedkopere oplossingen, heb daar ook niet eens zin in, ik weet dat je een prachtige opstelling had, je was er ook nog eens beretrots op ook en hebt dat met ons gedeeld

    Van mij niets dan lof, maar ik zal er geen Bose liefhebber door worden, nog het aan anderen aanraden, dan raad ik nog liever een Z5500 aan

    Helaas is de set die je nu hebt niet indrukwekkend, daardoor zal hij wat eerder op de hak genomen worden, moet je boven staan, laat je niet opnaaien, je bent er tevreden mee en je geeft je gezin de ruimte
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Nou die Z5500 heb ik ook gehad maar die haalt het serieus niet bij dit, ja misschien bij films maar verder echt niet durf ik mijn leven op in te zetten En het gaat me niet zo zeer om wat andere vinden, vergeleken met wat ik had is het rommel DVD is rommel maar dat gebruik ik niet. Verder is er niks op aan te merken (buiten de prijs) maar zoals ik al zei. Vergelijkbare setjes van Denon etc zijn vrijwel net zo duur of vaak zelfs duurder. Heb dit puur gekozen omdat ik er mee kan leven voorlopig. Over 1 jaar + zal hij wel naar de slaapkamer verdwijnen maar tot die tijd vind het het wel best

    Soms zijn andere dingen in het leven belangrijker dan hobby's en momenteel is dat hier zo, daar gaat iedereen anders mee om.

    Vind het gewoon flauw dat sommige dingen afkraken zonder dat ze er enige ervaring mee hebben of oordelen op ervaring van oude versies. Ik snap dat het een eindeloze discussie is maar opmerkingen zoals Marcellow vind ik triest want hij denkt niet mee en zegt niks zinnigs, ik denk dan: zeg dan niks.

    En nee zal die Bose rommel hier niet showen

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Nou die Z5500 heb ik ook gehad maar die haalt het serieus niet bij dit, ja misschien bij films maar verder echt niet durf ik mijn leven op in te zetten En het gaat me niet zo zeer om wat andere vinden, vergeleken met wat ik had is het rommel DVD is rommel maar dat gebruik ik niet. Verder is er niks op aan te merken (buiten de prijs) maar zoals ik al zei. Vergelijkbare setjes van Denon etc zijn vrijwel net zo duur of vaak zelfs duurder. Heb dit puur gekozen omdat ik er mee kan leven voorlopig. Over 1 jaar + zal hij wel naar de slaapkamer verdwijnen maar tot die tijd vind het het wel best

    Soms zijn andere dingen in het leven belangrijker dan hobby's en momenteel is dat hier zo, daar gaat iedereen anders mee om.

    Vind het gewoon flauw dat sommige dingen afkraken zonder dat ze er enige ervaring mee hebben of oordelen op ervaring van oude versies. Ik snap dat het een eindeloze discussie is maar opmerkingen zoals Marcellow vind ik triest want hij denkt niet mee en zegt niks zinnigs, ik denk dan: zeg dan niks.

    En nee zal die Bose rommel hier niet showen
    Wanneer andere dingen belangrijker zijn, zou ik het niet aan willen raden om losse delen te vervangen voor een set te kiezen waar je alleen zelf plezier van kunt hebben.

    Het enige wat wij afkraken is marketing en mooie displays in een winkel, want die zijn nl. niet nodig als er weinig mis is met een produkt. Dit is dan ook een reden waarom we niet echt gecharmeerd zijn van merken als Bose.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  14. #39

    Standaard

    Toch blijf ik er van overtuigd dat je met een beetje reciever, leuke kleine speakers en een goede sub een veel beter geluid kunt neerzetten voor hetzelfde budget. En dan ben je vele malen meer flexibel.

    Neemt niet weg dat ik het erg leuk voor je vind dat je tevreden bent met je huidige setup. Uiteindelijk ben jij de persoon die er naar moet luisteren (en kijken)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  15. #40

    Standaard

    Geef dan eens een voorbeeld voor 1300,-

  16. #41

    Standaard

    Voorbeelden genoeg, maar ik ga jou werk niet doen.
    Laatst aangepast door Marcellow : 17-06-2011 om 22:05
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  17. #42

    Standaard

    Triest figuur ben je zeg, zeiken kan je goed maar normaal helpen ho maar. Blijkbaar weet je meer dan ik anders zou ik het niet vragen......

    Nou ik ben weg hier weinig zin zo op deze manier om hier rond te hangen.

  18. #43

    Standaard

    he
    ben niet meer zo aanwezig op dit forum maar lees nog wel alles,
    deze hele topic is net een soapserie geniet er dagelijks van.
    je moet je niet zo laten opfokken wat ze zeggen van bose,
    voordat ik mijn aparte ruimte ging maken had ik ook bose en voor de woonkamer is het best een mooi systeem.
    wens je er veel plezier mee

  19. #44

    Standaard

    Ik hoef je helemaal niet meer te helpen, je hebt je keuze al gemaakt en de aankoop gedaan..


    Maar, (en dit is slechts een enkel voorbeeld) omdat je het zo aardig vraagt:

    Reciever:
    http://www.kieskeurig.nl/receiver/pi...sx-521/964465/

    Kies een blu-rayspeler naar keuze. (of eigenlijk een mediaplayer, wat moet je met een blu-rayspeler..)

    Dan heb je 350 euro uitgegeven.

    Dus nog 950 over voor kabels, speakers (2 of 3) en een sub-woofer....

    3.1 set, dat is leuk..

    Center: http://www.kieskeurig.nl/center_spea...centre/290246/
    Fronts: http://www.kieskeurig.nl/speaker/tan...vo_e5a/290232/
    Sub: http://www.kieskeurig.nl/subwoofer/t..._e8_21/948904/

    Volgens mij hebben we dan een set die minimaal kan concurreren met jouw Bose set. Helaas heb jij je Bose set al in huis, anders had je dit zelf kunnen testen
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Ik hoef je helemaal niet meer te helpen, je hebt je keuze al gemaakt en de aankoop gedaan..


    Maar, (en dit is slechts een enkel voorbeeld) omdat je het zo aardig vraagt:

    Reciever:
    http://www.kieskeurig.nl/receiver/pi...sx-521/964465/

    Kies een blu-rayspeler naar keuze. (of eigenlijk een mediaplayer, wat moet je met een blu-rayspeler..)

    Dan heb je 350 euro uitgegeven.

    Dus nog 950 over voor kabels, speakers (2 of 3) en een sub-woofer....

    3.1 set, dat is leuk..

    Center: http://www.kieskeurig.nl/center_spea...centre/290246/
    Fronts: http://www.kieskeurig.nl/speaker/tan...vo_e5a/290232/
    Sub: http://www.kieskeurig.nl/subwoofer/t..._e8_21/948904/

    Volgens mij hebben we dan een set die minimaal kan concurreren met jouw Bose set. Helaas heb jij je Bose set al in huis, anders had je dit zelf kunnen testen
    Gellukig had hij daar iets mee opgeschoten, gevalletje eigen glazen in gooien.

    Had hij eerst zijn Pioneer moeten verkopen, om vervolgens een inferieur apparaat uit dezelfde stal te halen.

    Kortom, hij zit dan weer met een hele zooi, had hij beter de boel kunnen houden en enkel surround en eventueel de center kunnen verkopen.

    HIj was benieuwd of er goede (betaalbare) 2.1 oplossingen waren, om zo meer ruimte te maken.

  21. #46
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    ik snap niet dat iedereen zich hier zo druk over maakt. Als hij tevreden is met zn Bose set is dat toch mooi.
    Bose is een prima merk dus ik zou zeggen geniet ervan..

  22. #47

    Standaard

    Beter?
















    Om even te laten zien hoe groot ze zijn 30KG per stuk! >





    Hehe

  23. #48
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ganse draad niet gelezen, hoeft ook niet Klipsch is gewoon

    Hoeveel heb je voor deze moeten neertellen ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #49

    Standaard

    299 per stuk en dat is geen geld voor deze speakers!

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    tweedehands dus vermoed 'k ? Zie ze bij een audiozaak in België aan 549 € per stuk staan.

    Of bij besthomecinema gekocht ? Daar staan ze inderdaad aan deze prijs, wel een flink stuk goedkoper dan in België
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •