Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 60 van 60 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Humm nu zie 'k het verschil, jij hebt de RF-82 terwijl die Belgische prijs over de RF-82 II gaat.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #52

    Standaard

    Nieuw en idd daar, en in dag thuis, naar België zal dat wel anders zijn, maar zeer goed bedrijf naar mijn idee. Heb nog even getwijfeld om een kleiner nieuwer model te kopen maar die zijn weer een stuk duurder.

    Edit: II is idd en stuk duurder zouden wat verbeterd zijn maar denk dat dat te verwaarlozen is. Vind ze er wel net wat strakker uitzien.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    ik snap niet dat iedereen zich hier zo druk over maakt. Als hij tevreden is met zn Bose set is dat toch mooi.
    Bose is een prima merk dus ik zou zeggen geniet ervan..
    Wie is er tevreden met Bose?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #54

    Standaard

    Ik was tevreden met Bose.... trieste site is dit geworden zeg......

  5. #55
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Waarom, omdat Marcellow hier zo reageert ? Trek je zijn gedrag toch niet zo aan.

    Ben ook geen voorstander van Bose, verre van, maar als iemand dit voor hem het beste geluid vindt geven dan is dat maar zo. Smaken verschillen om maar eens een huizenhoog cliché te gebruiken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #56

    Standaard

    Omdat het steeds hetzelfde liedje is wordt daar een beetje moe van.

  7. #57

    Standaard

    Is natuurlijk niet zo gek, want op 1 punt kon je de Bose niet aanpassen en dat komt waarschijnlijk door het door hen gebruikte syteem, want bij elke willekeurige reciever kun je L+R aanpassen.
    Is dus echt een min punt tegenover andere systemen hoe goed het verder ook is.

    Heb je nu trouwens niet het idee dat de rechterspeaker te veel wordt geblokkeerd door de bank, want daarom wilde je denk ik een ander systeem als ik het goed zie...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #58

    Standaard

    Nee misschien niet, maar hij is niet weg omdat het een slecht systeem was. Of dat ik er niet tevreden over was. Ik heb mijn kamer zo ingedeeld dat ik veel naar rechts zit langs een muur en dan moet je de balance gewoon aan kunnen passen en dat kon helaas niet plus dat ik wat power miste. Maar dat maakt mij niet minder tevreden over de Bose, in de oude opstelling was het namelijk perfect en zou ik niks nieuws gekocht hebben. Ik kon hem kwijt voor een leuke prijs en had een mooi setje gemaakt voor minder dus toen de knoop maar door gehakt.

    Nee de bank blokkeert hem niet, de bassreflex zit aan de achterkant en de 3 ''speakers'' komen boven de bank uit dus dat is geen probleem. Het klinkt super goed en er hoeft geen subwoofer bij! Dus ben vrij gelukkig nu!

  9. #59

    Standaard

    Uiteindelijk moet je zelf tevreden zijn, dat is het belangrijkste!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •