De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Extra's vergelijken BD en DVD

    Al langere tijd ben ik op zoek naar een goede site waar je de extra's van Blu Ray en DVD tegen elkaar kan houden.

    Veelal lees ik her en der recensies om daaruit te halen of er iets anders is of niet, meer of minder, andere of dezelfde extra's.

    Nu heb ik onlangs de BD boxen gekocht van The Mummy Trilogie, The Matrix Trilogie, The Bourne Trilogy en The Alien Antholgy.

    Mijn zoektocht is eigenlijk om erachter te komen of ik de DVD's nu weg kan doen of toch moet bewaren.
    Zoals nu er naaruit ziet zal ik dus bijvoorbeeld de DVD boxen van Star Wars "moeten" houden ivm andere extra's.

    Kent iemand zo'n site of is er hier toevallig al een topic over (met zoeken niet gevonden/verkeerd gezocht)?

    Misschien anders een idee voor een topic?

    Ik lees het graag
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Frank, dank je wel. Deze site gebruik ik oa ook. Alleen wat ik persoonlijk jammer vind is dat je ze niet naast elkaar kunt houden. Dus een dubbele rij, met aan de linkerkant bijv. dvd en rechts de BD.
    Nu open ik dan een 2e explorer en doe het zo.

    Ik hoopte meer op een alles-in-1 site.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    is een leuk voorstel en interesseert me ook wel.
    Zou goed zijn om hier op dvd.nl zo 'n systeem te hebben.
    Ik ben ook bezig met mijn dvd collectie te verkleinen, mits dubbele op BD.
    Als alleen bv het audiocommentaar (luister ik nooit naar) ontbreekt op de BD dan doe ik de dvd ook weg.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Frank, dank je wel. Deze site gebruik ik oa ook. Alleen wat ik persoonlijk jammer vind is dat je ze niet naast elkaar kunt houden. Dus een dubbele rij, met aan de linkerkant bijv. dvd en rechts de BD.
    Nu open ik dan een 2e explorer en doe het zo.

    Ik hoopte meer op een alles-in-1 site.
    Een alles-in-een site is er voor zover ik weet niet. Dus het onenen van een tweede Explorer of tabblad is de enige oplossing.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    is een leuk voorstel en interesseert me ook wel.
    Zou goed zijn om hier op dvd.nl zo 'n systeem te hebben.
    Ik ben ook bezig met mijn dvd collectie te verkleinen, mits dubbele op BD.
    Als alleen bv het audiocommentaar (luister ik nooit naar) ontbreekt op de BD dan doe ik de dvd ook weg.
    Precies, daar maak ik me ook niet zo druk om, maar wel om een aantal documentaires bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld van From Dusk till Dawn zat een prachtige docu bij over de tot standkoming van de film ten tijde van een staking van de vakbond(film oid). Als bijvoorbeeld deze zou ontbreken op een BD uitgave hiervan zou ik het niet doen. (Ik heb geen idee of en hoe deze is uitgebracht. Weet nl ook nog niet of ik hem wil hebben op BD).

    Misschien is het een idee om indien er wat te melden valt over een reeds bestaande uitgave of een aankomende release om dat hier dan te doen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een alles-in-een site is er voor zover ik weet niet. Dus het onenen van een tweede Explorer of tabblad is de enige oplossing.
    Jammer, dan blijf ik het zo even doen. Is ook niet heel erg maar het zou makkelijker kunnen.

    Ik ga eens kijken of ik het makkelijk op een rij kan zetten en hier kan plaatsen voor 1 van de of alle bovengenoemde boxen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #7

    Standaard

    Jammer, dan blijf ik het zo even doen. Is ook niet heel erg maar het zou makkelijker kunnen.

    Ik ga eens kijken of ik het makkelijk op een rij kan zetten en hier kan plaatsen voor 1 van de of alle bovengenoemde boxen.[/QUOTE]


    Kan je anders zelf geen website aanmaken? met ms publisher of het toenmalige frontpage (als deze klassieker nog steeds bestaat)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht


    Kan je anders zelf geen website aanmaken? met ms publisher of het toenmalige frontpage (als deze klassieker nog steeds bestaat)

    Klop jij de content er in via frontpage? wat een werk zeg

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Klop jij de content er in via frontpage? wat een werk zeg
    vroeger toch, het was idd een manuswerkje
    Nu zou ik het zelf doen via msword of publisher (maar deze laatste ken ik niet zo goed).

  10. #10

    Standaard

    Ik heb er helaas de tijd niet voor om een website te maken. Maar zou ik eerder Adobe gebruiken dan iets anders. Dreamweaver heeft net even meer naar mijn idee.

    Maar als je hetzelf leuk vindt???
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik heb er helaas de tijd niet voor om een website te maken. Maar zou ik eerder Adobe gebruiken dan iets anders. Dreamweaver heeft net even meer naar mijn idee.

    Maar als je hetzelf leuk vindt???
    Ik zou best wel willen, maar ook bij mij is tijd het geen wat ik net niet heb.
    En dan is er ook nog t probleem: ik heb geen internetaansluiting aan mijn BD speler, dus heb geen toegang tot BD Live! BD Live bevatten soms extra's die al dan niet al op dvd zijn uitgekomen maar dus niet op de BD zelf staan. Om het toch zo compleet mogelijk te maken is een BD Live! connectie wel noodzakelijk.

  12. #12

    Standaard

    Poeh, niet eens bij stil gestaan dat er ook nog "verscholen"materiaal is achter het BD Live. Dat heb ik uitgeschakeld en de speler is los van het internet.

    Ik denk dat ik het ga houden op de website die Frank ook al aangaf. Eerste indruk van The Matrix is dat de BD veel meer extra's heeft dan mijn snapper dvd.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #13

    Standaard

    [QUOTE=raymonddeniet;1795429]Poeh, niet eens bij stil gestaan dat er ook nog "verscholen"materiaal is achter het BD Live. Dat heb ik uitgeschakeld en de speler is los van het internet.

    Ja meestal gewoon domme zaken zoals trailers of trivia's. Soms eens een documentaire.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •