De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geluid van Bluray-speler afspelen via DVD-Home Theater

    Hallo,

    Ik heb een klein vraagje, ik heb een DVD-Home cinema setje van LG(Deze dus: http://www.lg.com/be_ne/tv-audio-vid...en-HT355SD.jsp).
    Nu heb ik ook samen met m'n flatscreen een Blurayspeler aangekocht (Beide van Philips) De TV is een 42pfl3604/12 en de Bluray speler is de BDP3000/12.

    Nu zou ik graag hebben dat, als ik een Bluray afspeel het geluid ook via m'n surround-set komt. Kan iemand me hier mee helpen hoe ik dit aansluit of is dit niet mogelijk?
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Mvg,

    Matthias

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matthi Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb een klein vraagje, ik heb een DVD-Home cinema setje van LG(Deze dus: http://www.lg.com/be_ne/tv-audio-vid...en-HT355SD.jsp).
    Nu heb ik ook samen met m'n flatscreen een Blurayspeler aangekocht (Beide van Philips) De TV is een 42pfl3604/12 en de Bluray speler is de BDP3000/12.

    Nu zou ik graag hebben dat, als ik een Bluray afspeel het geluid ook via m'n surround-set komt. Kan iemand me hier mee helpen hoe ik dit aansluit of is dit niet mogelijk?
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Mvg,

    Matthias
    Mmm, ja dat kan zonder problemen, doch enkel in stereo al kan je setje dat met DPLxII wel over alle speakers verdelen.

    Gewoon een rode en witte tulp kabel in de daarvoor bestemde aansluitingen steken, met de functie knop van je setje dan naar AUX schakelen en dan zou je geluid moeten krijgen...
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 18-05-2011 om 18:35 Reden: tikvout
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Heb het zo geprobeerd en ik heb geluid uit al m'n boxen. Jammer dat surround niet lukt, maar ik heb toch al veel beter geluid dan uit de speakers van m'n televisie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matthi Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip! Heb het zo geprobeerd en ik heb geluid uit al m'n boxen. Jammer dat surround niet lukt, maar ik heb toch al veel beter geluid dan uit de speakers van m'n televisie.
    Dank voor je antwoord, graag gedaan

    Voor echt surround geluid zul je een wat grotere investering moeten doen, het beste dan met losse componenten en niet een alles in 1x weggooiset
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •